Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.Ejo, ik mis iets.Hoezo waren ze kapot dan ?Zijn ze moooooi ? Bruin/zwaaaaaart ?
@Joycie, gebruik jij eigenlijk je chaps nog?? zo ja jammer dan, zo nee......ik wil ze misschien wel overnemen?
Nee ik gebruik mijn chaps verder niet meer.. want heb mijn laarzen.En ik heb ook nog me aller oudste chaps (die heeft kim nog, maar die zijn van mij)
Zo dames probleem vanavond... Wizzard, Zavier, Zorro en Gup mogen vanavond niet lopen hoor ik net van amanda!
DJoysDesignz schreef:Zo dames probleem vanavond... Wizzard, Zavier, Zorro en Gup mogen vanavond niet lopen hoor ik net van amanda! Waarom dat dan ??
lovefi schreef:DJoysDesignz schreef:Zo dames probleem vanavond... Wizzard, Zavier, Zorro en Gup mogen vanavond niet lopen hoor ik net van amanda! Waarom dat dan ??Hebben vanmorgen al gelopen...
DJoysDesignz schreef:lovefi schreef: Waarom dat dan ??Hebben vanmorgen al gelopen...Oh.. en staan Vanquer en Beauty nog kreupel?
annemieke_88 schreef:dan moeten jullie op ponies rijden?pakken we wel wat paarden bij IJs uit zijn stal
Ik heb nu 2 keer leuk op Cera gereden....maar als ze er nog is ga ik denk maar op tracy ahahah anders houd de rest zo weinig paarden over....
Stef_Winston schreef:Haha dat wordt vast een haflinger-lesje Nou mexx/tracy/charlie kunnen zoeizo wel met ons meelopen dat scheelt alweer
annemieke_88 schreef:haha misschien kan je op een witje van ijs.hehe, zou leuk zijn Alleen jammer dat ze pas van ééntje weten dat-ie echt is ingereden..