Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
.
.
. Jane_ schreef:Kan ik dan dinsdag mee Melissa?

. Astor schreef:Jane_ schreef:Kan ik dan dinsdag mee Melissa?
Ja tuurlijk! Als het goed is komt Patricia ons bij de manege ophalen. Dus daar moeten we dan heen komen.
En ik kan dan natuurlijk gewoon even langs jou haar fietsen en jou ophalen
En dan fietsen we samen naar de manege of jij met de scooter of bij mij achterop.
Want ik heb daarna toch les op de manege :p
Manon_S schreef:Ask my parents whahahaha.
''Jaa je kan gewoon in Almere blijven je bent toch al 18. We verzinnen wel wat''.
De familie van me vader zit allemaal in Overijssel en hij heeft best wel weer heimwee.
We verhuizen altijd naar overal en nergens zo om de 5 jaar, en hier zitten we alweer bijna 10 jaar dus me vader heeft het wel aardig volgehouden.
Maar ben benieuwd wat ze gaan verzinnen zodat ik hier kan blijven.
Appertementjes zijn ze al naar aan het zoeken, en ze gaan kijken of we ons huis kunnen huren voor mij totdat ik iets beters heb gevonden.
Mijn ouders gaan dan meer dan de helft voor me betalen hier elke maand whahaa ik vind het best!
Lekker alleen in groot huis, komt elke week iemand bij me logeren party houden whahaha.
Mn moeder komt dan wel 1 keer per week logeren omdat haar werk in A'dam is.
Maarja ben echt benieuwd hoe het gaat lopen, als het aan mn vader lag gingen ze morgen al weg.
.
.
.
.
dat heeft noortje ook wel gemerkt.