Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Heb je geen foto Hackie?Je maakt ons wel erg nieuwsgierig hoor!!
)
) Al is zon Iphone wel een luxe hoor, ik ben al bijna jarig, ik heb het dus ook al bij me moeder aangegeven dat ik er 1tje wou (A) Nicole1995 schreef:We zijn weer thuis hoor,gedoucht en wel ff relaxen op de bank.Eerst gewerkt en toen de wedstrijd vanavond.Ben super trots op mijn knollie.Grardus had gejureerd als een officiele wedstrijd zei hij.Ik was 2e met 191 punten.Iris was 1e met 192 en Sandra en Uzzie waren 3e met 190 punten.Ik geloof Chermaine op Gullit 176 punten.Grardus vond Nicole duidelijk verbeterd erg leuk om te horen vond ik dat.Ze moest ff meer scharen met wijken dat moest ik ff goed oefenen.Maar goed was onze eerste keer in de L1.Ate gefeliciteerd met Nadine 2e plaats toch?
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:We zijn weer thuis hoor,gedoucht en wel ff relaxen op de bank.Eerst gewerkt en toen de wedstrijd vanavond.Ben super trots op mijn knollie.Grardus had gejureerd als een officiele wedstrijd zei hij.Ik was 2e met 191 punten.Iris was 1e met 192 en Sandra en Uzzie waren 3e met 190 punten.Ik geloof Chermaine op Gullit 176 punten.Grardus vond Nicole duidelijk verbeterd erg leuk om te horen vond ik dat.Ze moest ff meer scharen met wijken dat moest ik ff goed oefenen.Maar goed was onze eerste keer in de L1.Ate gefeliciteerd met Nadine 2e plaats toch?
Goed hoor![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!! Wanneer heb je weer een officiële wedstrijd???
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:We zijn weer thuis hoor,gedoucht en wel ff relaxen op de bank.Eerst gewerkt en toen de wedstrijd vanavond.Ben super trots op mijn knollie.Grardus had gejureerd als een officiele wedstrijd zei hij.Ik was 2e met 191 punten.Iris was 1e met 192 en Sandra en Uzzie waren 3e met 190 punten.Ik geloof Chermaine op Gullit 176 punten.Grardus vond Nicole duidelijk verbeterd erg leuk om te horen vond ik dat.Ze moest ff meer scharen met wijken dat moest ik ff goed oefenen.Maar goed was onze eerste keer in de L1.Ate gefeliciteerd met Nadine 2e plaats toch?
Goed hoor![]()
![]()
GEFELICITEERD!!!! Wanneer heb je weer een officiële wedstrijd???