Zo lang haar heb ik niet
Valt net over m'n schouders heen!Maar duo's zijn ook welkom! Kan het idee echt zo vaak uitvoeren als ik wil, zo lang het maar lekker weer is en de zon dus schijnt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zo lang haar heb ik niet
Valt net over m'n schouders heen!
!
! Manon_S schreef:Dat betekent nog niet dat je eruit ziet als een jongen.
Ik heb ook niet zo'n lang haar, en Emma ook niet en nog heel veel anderen.
niet zo lang haar
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:maaaaar jullie hebben het lekker niet fris zo als is , dus nu heb ik een voordeel
Ghehe jaaa, maar trouwens, ik denk dat er van jou ook een HELE gave shoot gemaakt kan worden!!![]()
Lekker ruig, mooie skinny jeans, pumps eronder, leuk shirt! *ziet het al helemaal voor zich!* Ergens in een steegje. Niks tussen de bloemetjes op het gras
haha
. Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Nee inderdaadZo lang haar heb ik niet
Valt net over m'n schouders heen!
Maar duo's zijn ook welkom! Kan het idee echt zo vaak uitvoeren als ik wil, zo lang het maar lekker weer is en de zon dus schijnt
Heb jij die jurkjes dan?

Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Dat betekent nog niet dat je eruit ziet als een jongen.
Ik heb ook niet zo'n lang haar, en Emma ook niet en nog heel veel anderen.
pfffniet zo lang haar
![]()
Heb je me nieuwe kapsel al gezien , dat isss nog geen eens 10 cm![]()
maar nu laat ik het weer groeien, dat het ietsie langer is. niet heel lang, ietsiee
? Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:maaaaar jullie hebben het lekker niet fris zo als is , dus nu heb ik een voordeel
Ghehe jaaa, maar trouwens, ik denk dat er van jou ook een HELE gave shoot gemaakt kan worden!!![]()
Lekker ruig, mooie skinny jeans, pumps eronder, leuk shirt! *ziet het al helemaal voor zich!* Ergens in een steegje. Niks tussen de bloemetjes op het gras
haha
hmmm best grappig
!!
!
! Dan gaan we springen en dan zie je het ook meteen
en een zwart jurkje
) 

) 

We lijken echt huge vergeleken dat meisje. En bij deze hindernis was het zó raar! Ik kwam aanrijden, en toen lag de voorste balk er al af
(waren ze vergeten erop te leggen ofzo
, echt dom..) 

Echt jammer dan het weer, maar volgende keer beter!
!! Jammer dat het weer zo stom deed, want de foto's worden er echt onscherp van! Volgende keer mag je alleen springen met mooi weer
Je ziet goed dat Valentino erg zijn best doet
.
.