dodelijk! nu heel snel douchen en mijn bedje in, ik zal morgen even lezen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JimBeer schreef:Ik ga samen met mijn twin 4 maanden lang het edele beroep van skilerares uitoefenendus met kleine ingepakte gupjes proberen een eerste afdaling te maken enzovoorts en natuurlijk zelf ook flink wat afskiën de hele winter
. Ik zal wanneer ik de mogelijkheid tot internet heb jullie regelmatig op de hoogte proberen te houden met af en toe een kleine update, wel een raar idee hoor om zo ineens 4 maanden weg te gaan
.
Haha nou voel je niet klein hoor, Sissi was een van de grootste Oostenrijkse cult-heldinnenen jouw Sis natuurlijk ook
Hoe is het trouwens met Pien, houd je haar wel een beetje voor me in de gaten, want ik wil dat ze er in april/mei tiptop uit ziet als ik haar moet groomen dat begrijp je, en wees er voorzichtig mee want zo'n Pino is natuurlijk een uniek stukje antiek he wat je dan voor je ziet
![]()
5 dagen ziek, een 'Mexicaantje' te pakken gehad misschien? Trouwens de eerste dode las ik met de gemuteerde variant, blijft een beetje griezelig toch