Jaaaaaaa echt tof joh!!Zo gaan ze op de foto:Zijn er toevallig mensen die mee willen woensdag ochtend? Extra handen zijn altijd handig!
Wow! Wat gaaf dat ze zo op het strand op de foto gaan! Ik had graag mee gewild, lijkt me erg leuk, helaas meot ik gewoon naar school toe!
Wat gaaf zeg, zo op het strand!Ben benieuwd hoe de foto's worden, maar hoe doen ze dat dan?Echt helemaal los?
LaFunkyJazz schreef:Ik vind bokt altijd zuuuullllke zeikerds in HAW topics!Haha, achja, als je het over mijn topic hebt, het leek me gewoon leuk om foto's te plaatsen maaaaargoed...
LaFunkyJazz schreef:Nee hihi dan peerd Tas em We zetten een paddockje uit!Nik paarden vlechten voor woensdag Ja dat dacht ik al, ze zullen wel wat af moeten zetten.anders ben je je paard kwijt, haha.
Gefeliciteerd met je punt Lau!@ Steffie; we gaan het proberen met Voice Door wie wil jij Souv volgend jaar laten dekken?
ja buiten losrijden, binnen proef! We hebben dr ongeveer 15-20 minuutjes over gedaan!Joyce, van Nicole mag je de paarden niet vlechten voor woensdag dat moet juist met losse manen!
Ik vind het denk ook mooier met losse manen denk ik @ angelique: Voice spreekt mijn ook zeker aan, en staat bij mijn ook op de eerste plek.Maar ik ga nog even verder zoeken. Souv word pas volgend jaar april gedekt.
wij vinden losse manen ook mooier maar het moet van de fotograaf hebben wij niet zo veel over te zeggen..gefeliciteerd lauleuk ans waarneer gaat ze weg? ik vind voice echt super leuk
Maakt mij niet uit, het worden zoiezo vette foto's!Leuk Ans!Fransis = ASSSOOOOOOOOO2x 2e met 191 punten in de L2!