nu ff wel vanochtend was t spits! helft van de computers deed t niet goed, dus dan snap je t wel
majo8
Geplaatst: 24-03-09 14:13
Jep CHAOS!
Yannicke
Geplaatst: 24-03-09 16:20
Ik zou nolensplein en marktplaats ook in de gaten houden Nicole, daar zie je na een tijdje ook nog wel eens wat dingen voorbij komen die gestolen blijken te zijn.
Laarsjes zijn mij helaas ook te klein. Heb op stal ook nog piepkleine laarzen staan Die hebben de kleinkinderen van de andere persoon op stal wel eens aan volgens mij.
Ik ben gebroken... De fysio heeft me gisteren gekraakt, en nu doet werkelijk (bijna) alles pijn.. pfff
@ Moon : wat een dotjes zeg, 't is dat mijn man niet van katten houd, anders kwam ik er een kidnappen
@ Nicole : Kl*te zeg, hoop dat hij snel weer boven water komt, inderdaad alle sites goed in de gaten houden.
@ Caroline : hopelijk voel je je vandaag alweer wat beter.
Ben zondag naar de Equitana geweest, was er nog nooit eerder geweest, jeetje wat is dat daar groot zeg. Was nu eigenlijk wel blij dat ik geen eigen paard heb hoor, was dan nu denk ik helemaal blut geweest
Hier gaat het wel al beter, maar nog steeds zeker niet top... vrijdag moet ik zowieso terug naar de fysio... kijken of alles nog goed zit. Maar er zaten ook echt flink wat wervels vast en verkeerd... dus dat voel je wel in al je spieren en gewrichten dat dat nu verplaatst is, alleen mn pijn in de ellebogen is daarmee moeilijker te koppelen, maar dat zou ook nog kunnen komen door het vochtige weer.
majo8
Geplaatst: 26-03-09 07:13
Goedemorgen allemaal Zo ik hoop dat het van het weekeinde beter weer word. Ik geloof dat het vandaag ook bagger word.
Zaterdag speel ik in een videoclip van een venloos bandje, en ik moet samen met een jongen in een cabrio rijden en op een kleed zitten bij de maas.... en dat kan natuurlijk niet in de regen....