Whellody komt even hoi zeggen
Priscil is vandaag even langs geweest
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Whellody komt even hoi zeggen
Priscil is vandaag even langs geweest
!
xveer schreef:haha halloo!
Fiek, hoe is het afgelopen met je scoot?
Ik hoorde dat 't niet doorging ofzo?!
xveer schreef:Wauw! Wat een knapperd!
_Rijkie_ schreef:xveer schreef:Wauw! Wat een knapperd!
Nichtje van Romina he![]()
_Fieke schreef:Mina en Tallie zijn lekker buiten geweest

xveer schreef:Ohhhh vandaar
xveer schreef:Ohja!
Priscilla heeft mina ook nog even in de molen gezet vanavond, dus ze is iig genoeg haar box uit geweest vandaag
Talida schreef:ik zat ook nog te twijfelen of ik mina er even uit moest halen omdat ik met tal dr box bezig was, als dat beter is moet je even een gil geven he (stofde nogal, heb dr verder niet gehoord)
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:ik zat ook nog te twijfelen of ik mina er even uit moest halen omdat ik met tal dr box bezig was, als dat beter is moet je even een gil geven he (stofde nogal, heb dr verder niet gehoord)
Fieke en Kel deden dat wel altijd, maar dat kan ik niet van je vragen hoor!
Talida schreef:Mooie foto ook van Whel, enige kritiekpuntje dat ik zou hebben is de ongetoiletteerde staart...
Die uitsteksels bedoel jij zeker?
Talida schreef:ja die bedoel ik, die zou ik dan beetje wegpoetsen of ff tegen dr bil aanvouwen, hij hoeft niet gelijk in de vlecht of geschoren, maar het viel me gewoon op
Talida schreef:trager dan anders of zoals jij denkt dat hij voelt maar het ziet er niet zo uit voor de rest van de wereld?