Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
\
en mama kon me wel brengen dus das mooi meegnomen hoeven we ook geen uur op die alla tax of iets te wachten!
) Maarja mag nu weer lekker naar school, en daarna meteen door naar bijles
Lindy1109 schreef:@ suus: gelukkig dat je vanavond niet op de manege bent, want ben je t-shirt en zonnebrand vergeten. Ben er wss donderdag pas weer is dat heel erg?
! Nee hoor heb het toch niet nodig. Dus ik zie het wel een keertje ergens liggen op de manege. 
?
lekker en toen moest ik gaan uitleggen wat voor lekkers ik ging maken voor hem
haha echt te grappig en marthe en ik lagen echt dubbel en de rest keek zo van ja, hahaha maarja, ik zit dus op school en moet nog heeeel veel bio maken dus ga ik dat maar eens doen!
kreeg net smsje haha hij was al dik waarschijnlijk 3 liggen bij het hooi en kan de moeder gewoon aaien enzo leuk!
! lekker slim...
nou is eric de band van zijn moeders fiets aan het plakke, kan ik naar Nuene fiietse
. haha
) en pap en mam gingen dan naar Utrecht. Toen kwamen ze terug met Phumba! Maar hij was echt zichzelf nog niet, begroette mij niet eens en ging even plof hier op de grond liggen en kwam daar een paar uur niet meer af. Dusja wij begonnen de moed alweer een beetje te verliezen... Maar 's avonds wilde hij ineens weer wat meer knuffelen, toen stond hij op en liep naar zijn etensbak toe, al vooruitgang dus! En op een gegeven moment bleef hij echt láng boven zijn drinkbak hangen, zag er erg vreemd uit
Maar op een gegeven moment ging hij toch drinken!!! En daarna ging hij nog kwispelend iedereen een keer knuffelen, en toen ging hij ook mee naar buiten om een plas te doen!
Mam zei dat hij vannacht nog een paar keer wat heeft gedronken en een paar keer een plas heeft gedaan. Hij loopt wel weer moeilijker want zijn pijnstillers zijn uitgewerkt en die krijgt hij nou niet meer... Vind ik een beetje vreemd maargoed. Nou ligt 'ie buiten lekker te slapen... Vind het toch al een stuk vooruitgang!
Yay! Hij had het toch gevonden en had een 6 voor dat geval gekregen (was ook redelijk waardeloos) maar iig beter dan een 1 dus nou sta ik een 7
Dus kansen op 7 gemiddeld zijn weer wat verhoogd!
!!

haha
moet hij weten he
! 
! aaah zo scaryy!