Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Figo_Frvr

Re: Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 07:25

zozo doe maar luxe yvon Tong uitsteken

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 07:31

aah dynasty is wel echt lief! Haha!

Gefeliciteerd met figo milou! Haha!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 07:40

Morge!!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 07:54

goeiemorgen! Lachen

rlxt Yvon dat die heeft gewonnen! echt goed Tong uitsteken \

gefeliciteerd met Figo MIlou!

@ Marijke: ja ik weet maar kan ook nie met de fiets na het station want moet rijden en dan kom ik met de trailer mee terug en dan heb ik geen zin om zo laatr ook nog fiets op te halen Tong uitsteken en mama kon me wel brengen dus das mooi meegnomen hoeven we ook geen uur op die alla tax of iets te wachten!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:38

Gefeliciteerd met Figotje!

Had mn wekker extra vroeg gezet, en nu gelukkig klaar met hw. (lekker optijd Nagelbijten / Gniffelen ) Maarja mag nu weer lekker naar school, en daarna meteen door naar bijles Ach gut

Suus_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:48

Lindy1109 schreef:
@ suus: gelukkig dat je vanavond niet op de manege bent, want ben je t-shirt en zonnebrand vergeten. Ben er wss donderdag pas weer is dat heel erg?

Ja kei erg Tong uitsteken ! Nee hoor heb het toch niet nodig. Dus ik zie het wel een keertje ergens liggen op de manege.

Suus_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:49

@ Milou gefeliciteerd met Figo!

_ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 08:54

milou gefeliciteerd met Figo!!

spannend, dennis heeft nieuwe ponys gekocht, 2 welsh K ponys, palominotjes, 3 jaar, onbeleerd.. dus ben benieuwd wat voor iets t is.. ik vind ze alleen een beetje klein want ze zijn precies even groot als Boy en Felix.. weet ook niet wat hij er dan mee opgeschoten is maar oke..
vanmiddag maar eens gaan kijken..

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:00

Volgens mij staan ze nog op Marktplaats Ingrid!
Met foto's.
Of heb je die al gezien Lachen?
Zien d'r wel schattig uit.. maar iid wel dezelfde grootte.. beetje vreemd.
Maar hij zal wel winst hebben gemaakt ofzo

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:07

Oei Ingrid, toch wel spannend!!

Enne Milou nog gefeliciteerd met Figo!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:07

Heb je een link Lotte?

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:28

Thanks Haha!
haha, net bij levensbeschouwing ik zo tegen amy, het paardje wat ik lease is jarig en die leraar stond achter mij hij zo kei hard is JE PAARD JARIG? ik zo uh jaa,heel de klas kijkt om hij zo en wat krijgt hij voor zijn verjaardag dus ik lach helemaal dubbel hij zo is het trouwens wel een hij? is het geen zij? ik zo nee het is een hij, hij zo of een het? ik zo ja een het dus heel de klas lachde mij totaal uit Tong uitsteken lekker en toen moest ik gaan uitleggen wat voor lekkers ik ging maken voor hem Tong uitsteken haha echt te grappig en marthe en ik lagen echt dubbel en de rest keek zo van ja, hahaha maarja, ik zit dus op school en moet nog heeeel veel bio maken dus ga ik dat maar eens doen!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:42

whaha grappig!

de kat op stal heeft jonkies gekregen! Tong uitsteken kreeg net smsje haha hij was al dik waarschijnlijk 3 liggen bij het hooi en kan de moeder gewoon aaien enzo leuk!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:43

haha okeee dan milou ':P iig gefeliciteerd Haha!

Pff en idd ov staakt, kloteman! ik was gisteravond naar cursus in waarle, dus ging daarna nar Eric, maar had alles met d ebus gedaan en mijn fiets staat in Nuene, dus Eric gister ja de busse staken he, ik zo jaa weet ik, en toen dacht ik opeens kuuuuut nou kan ik niet naar huis Tong uitsteken ! lekker slim... Gaaaap nou is eric de band van zijn moeders fiets aan het plakke, kan ik naar Nuene fiietse Gaaaap . haha
maja kga der vandoor, even kijke hoe het met ehm s
Doei!

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:51

Goedemorgeeen!

Phumba is sinds gister thuis! Mam belde 's middags en ze zeiden dat vrijwel al zijn waarden al een stuk waren verbeterd maar hij wilde nog steeds niks eten. Ze dachten toen dat dat waarschijnlijk door heimwee kwam dus mochten we hem op komen halen! Ik moest thuis blijven om op Quint te passen (voelde me echt een huisvrouw, hele tijd zijn plasjes opruimen, samen boodschappen doen, koken Tong uitsteken ) en pap en mam gingen dan naar Utrecht. Toen kwamen ze terug met Phumba! Maar hij was echt zichzelf nog niet, begroette mij niet eens en ging even plof hier op de grond liggen en kwam daar een paar uur niet meer af. Dusja wij begonnen de moed alweer een beetje te verliezen... Maar 's avonds wilde hij ineens weer wat meer knuffelen, toen stond hij op en liep naar zijn etensbak toe, al vooruitgang dus! En op een gegeven moment bleef hij echt láng boven zijn drinkbak hangen, zag er erg vreemd uit Tong uitsteken Maar op een gegeven moment ging hij toch drinken!!! En daarna ging hij nog kwispelend iedereen een keer knuffelen, en toen ging hij ook mee naar buiten om een plas te doen! Lachen Mam zei dat hij vannacht nog een paar keer wat heeft gedronken en een paar keer een plas heeft gedaan. Hij loopt wel weer moeilijker want zijn pijnstillers zijn uitgewerkt en die krijgt hij nou niet meer... Vind ik een beetje vreemd maargoed. Nou ligt 'ie buiten lekker te slapen... Vind het toch al een stuk vooruitgang!

En ik sta tóch een 7 voor CKV3 Haha! Yay! Hij had het toch gevonden en had een 6 voor dat geval gekregen (was ook redelijk waardeloos) maar iig beter dan een 1 dus nou sta ik een 7 Cool Dus kansen op 7 gemiddeld zijn weer wat verhoogd!

Lottyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:58

Wat fijn joh dat het weer beter gaat Lachen!!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:11

Mooi Karin! Ons hondje is nu ook ziek... moest vanmorgen 'm d'r pil geven. Da's nog niet eenvoudig bij een hond die niks lust.. Pfff. Maar ze heeft hem op. Hoop dat het snel wat beter gaat want nu is ze net zo sloom als Laika was...
Konden die beesten maar praten!!

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:54

ooh karin dat is wel echt fijn dat het beter gaan Lachen

@ lotte: jullie hebben dat hondje toch pas net? kan het niet zijn dat hij moet wennen, of ben je bij de dierenarts geweest(of ik heb er overheen gelezen ofzo!) maar dat is wel echt heel vervelend Ach gut

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:03

Ja we hebben d'r nu zo'n 3 weken. Maar ben gister idd bij dierenarts geweest. Was echt super actief de afgelopen weken. En plaste ook niet binnen....

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:22

Wow, Koen heeft op zijn msn nog de functie dat hij mensen aan kan spreken! Was ik al helemaal vergeten!

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:28

ja staan idd nog op marktplaats..voor mensen die ze willen zien, moet je ff bij ponys kijken en dan "palomino" intypen en dan staat dr ergens "2 prachtige palomino's" ofzoiets iig Tong uitsteken

ohja Ingrid hier op Pau dr laptop Tong uitsteken

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:16

Zijn wel leuke pony'tjes. Jammer idd dat ze niet wat groter zijn, maar wie weet groeien ze nog als ze pas 3 zijn.

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:44

whahah oh, zie nu dat ingrid een berichtje heeft getypt via mijn bokt Tong uitsteken
ach ja Knipoog

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:10

Ohhh wat een poepige poooooniees!! Haha! haha
zijn echt schatjes om te zien vind ik!
Ben benieuwd. Had alleen verwacht dat Dennis nou wel grotere en miss wat meer ervarene ponys zou kopen.. was miss wat verstandiger geweest
Maar ach Lachen moet hij weten he Haha! !

Josjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:11

Ohh jongensjonges.. ik heb echt geen zin meer om te leren opt moment Tong uitsteken
Ik heb wel goed economie gedaan vandaag.. hoef nog maar paar dingetjes ff door te nemen en dan gaat dat examen wel lukken denk ik zo Haha!
Heb om 3uur rijles.. en MORGEN MORGEN MORGEN rijexamen Boos! ! aaah zo scaryy!
Begin nu pas zenuwachtig te worden eigk Tong uitsteken