Ik zag trouwens vandaag nog een mooi resultaat van het geven van fietsen aan buitenlanders.... Ze gingen gewoon de snelweg op stelletje idioten... Gelukkig kwamen ze dr snel achter dat er niemand anders fietste en draaide ze om.... Gingen ze aan mij vragen waar Katwijk lag.... Uhmmmm daar ben je nu.... En het strand, tja toen heb ik ze in de richting van gewezen maar of ze dr ooit aangekomen zijn ik weet het niet .
Was ik vanmiddag op stal ging het totaal mis. Ik liep richting het weiland en werd licht in mijn hoofd, misselijk en zag even niets meer. Gaan zitten, er was gelukkig iemand bij. Ik ben naar stal gelopen, heb wat te drinken in mijn handen gedrukt gekregen en was echt weg (Ik ben ook soort ongesteld, dus daar zal het ook mee te maken hebben) Mazzel heeft dus niets gedaan, met mij gaat het wat beter en ik ben er vanavond wel gewoon.
Ik heb dat ook wel is als ik ongesteld ben... Misschien een tijdelijk soort van bloedarmoede (door al dat ijzerverlies ) en dan ook nog is die hitte dr bij....
Ik heb wel weer vanavond zin om te gaan rijden (als ik tenminste op een leuk paard zit ). Zondag gaat ik lekker op Komiek rijden en op Atlas denk . Die mag ook wel een beetje extra werken aangezien de laatste dagen voor hem nogal makkelijk waren .
Ja, ik heb het wel vaker. Vanmiddag was het best wel even heftig en al die mensen van stal schrokken zich natuurlijk een ongeluk (sorry mensen van stal). Ze reageerden wel heel lief, maar ik was even van de wereld. Ik heb nu wat pillen er in zitten (ohoh, Fenn leeft op drugs ) en veel gedronken en wat zouts (chips, zeg ik geen nee tegen) gegeten. Net nog normaal gegeten. Jullie hoeven niet bang te zijn dat ik vanavond van mijn paard donder, wat vanmiddag wel gebeurd zou zijn
Ik wil vandaag op Koos (maar dat gaat niet lukken na vorige week) Wat er ook nog wel mee door kan : Paco, Bowie, Fox, Alex, Xandra evt. Pablo? En Prinsekind, mijn vaste buitenrijdpaard natuurlijk
Ik zat gisteren op een redelijk lief paard, Koos. In duin was hij wel heerlijk relax op het strand sommige momenten wat minder.
Es hoe gaat het nou met jou? Moest gisterenavond snel weg, nog een verjaardag van mijn oom. Ik moet zeggen dat mijn vertrouwen in een bepaald persoon nu wel zeer sterk gedaald is
Een happy gezichtje bij Omar... zo dat is ook voor het eerst...
Ik vond het ook zeer onverstandig, jammer dat dit moest gebeuren om hem dat in te laten zien.
Ik zat op Bowie gisteren, die zich redelijk heeft gedragen. Op het strand een paar bokjes, maar die waren wel uit te zitten en door te rijden... ben alleen een beetje bang dat Bowie Boy heeft opgejut, al deed Bowie bij de fatale bok helemaal niets...
Ik hoorde dat iemand van Bakker Xandra gevonden heeft en terug gebracht en dat ze die verzorgt hebben en mijn vaders schone shirt groen was, terwijl hij naar verjaardag moest
Zat ik in de auto komt die 'hij weet alles man' naar me toe. Rijd de les voor ons... Heel verhaal en mij telkens schouderklopjes geven (op mijn rechterschouder natuurlijk (liet duidelijk merken dat ik dat absoluut niet fijn vond). Hij is altijd zo tragisch...
Ja ik weet ook niet wat ze had... Dr ging echt een knop in dr om en ze bleef maar rennen en versnellen... En dat terwijl het stuk tot de bocht heel rustig en relaxed ging... Maar echt ineens stoof ze weg...