Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
Hackie schreef:Foto 1
(hier blijft het voorlopig even bij denk ik, wordt zo opgepikt, hoop ik) zit in internetcafe
)

LIQUITA schreef:JAAAHHH...geweldig!!! Alleen dan wel in badpak.

xan schreef:Nog beter, hihi.LIQUITA schreef:JAAAHHH...geweldig!!! Alleen dan wel in badpak.
Wij gaan in burkini is dat OK ?????

Hackie schreef:
Nee hoor, door een grote neger swa![]()
(geintje joop pikt me op uit zijn werk)
xan schreef:LIQUITA schreef:JAAAHHH...geweldig!!! Alleen dan wel in badpak.
Wij gaan in burkini is dat OK ?????

)

en welterusten voor straks
.

Hackie schreef:Foto 1
(hier blijft het voorlopig even bij denk ik, wordt zo opgepikt, hoop ik) zit in internetcafe
)
Ik op Palomina,
Even crossen van af en strand in het water:

. Dus wij worden helemaal niet jaloers (ahum). Het ziet er weer heerlijk uit. Het gras is daar wel wat schraler dan hier he, of is dat toevallig net een kaal stukje? 

meelen schreef:Ron en ik hebben ons opgegeven voor de buurthulpcentrale (vrijwilligerswerk dus) Wij zijn altijd wel van de helperige hihihi.
Gewoon kleine klusjes doen voor mensen die het even zelf niet kunnen. Aangezien er al veel vrijwilligers zijn om klusjes te doen, ga ik eerst receptioniste/telefoniste spelen in de voormalige politiepost Westerkoog waar de centrale zich gaat vestigen. Het is allemaal nog nieuw en moet opgestart worden. Er heeft vandaag wel al een stukje in het NHD gestaan, met een foto van de eerste 'klus' in Zaandam. Daar zijn ze al begonnen. Er zijn dus 2 samenwerkende centrale's.
) Yinari schreef:Joh, het voorjaar is nu toch officieel! Ik heb zon gezien inmiddels. Dus wij worden helemaal niet jaloers (ahum). Het ziet er weer heerlijk uit. Het gras is daar wel wat schraler dan hier he, of is dat toevallig net een kaal stukje?