RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:15

Blijkbaar lotte_2...

Ben allang blij dat die knuffelfactor alleen werkt bij dieren en niet op mannen... Teminste, voor zover ik weet dan. Aan 1 kerel heb ik al wel genoeg.

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:56

Hahaha zou wat wezen als alle mannen die je tegenkomt op je af komen om met je te knuffelen :D

Hihi zie je het al voor je? :P Dan krijg je z'on Axe effect.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 12:44

NEE dank je wel...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:34

Haha, ze vonden je allemaal wel lief of niet. :P En wel echt 2 verschillende paardjes heb je gereden, eerst een grote breede en daarna een wat kleinere en zeker een stuk ieler. Haha.

Ik ga zo ook richting de manege, ben benieuwd op wie ik mag. En moet nog even kijken wanneer ik dan de 2 vakantielessen inhaal. Mijn ov is zometeen ook een tijdje niet geldig dus moet allemaal maar even kijken. Misschien dat ik nog met Eef volgende week ergens ga proberen te rijden, maar dat moeten we nog even overleggen. :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:10

Nou, dat ging ook lekker. Heb mogen zandhappen. :+ Zat op Kanjer, op stal echt een schatje, hij had rechts heel erg jeuk dus hij was super blij dat ik hem daar goed poetste, echt helemaal ontspannen. Totdat ik erop zat en iedere hoek eng was. Hij was al een keer opzij gesprongen bij de voorste hoek, maar de tweede keer kwam er een bokkesprong bij en toen lag ik er naast. Wel even een klap op me hoofd gehad dus meteen cap even af maar na even een minuutje zitten ging het wel weer. Even al het zand weer van me afkloppen en er weer op. Rest van de les was gewoon uitzitten, hij was echt super irritant! Hij liep in het begin (voor de val) al wel aardig, maar hij had volgens mij gewoon echt geen zin om aan het werk te moeten. Dan kwamen die vliegjes er ook nog eens bij, waardoor PM op zijn achterbenen ging staan omdat ze onder zijn buik zaten ofzo. Maar Kanjer had gewoon geen zin, continu gefocused op alles behalve mij. En dan gaf ik hem even een tik op zijn hals om zijn aandacht er weer even bij te krijgen en binnen een halve minuut had meneer geen zin meer. Nouja, kan gebeuren. Heb nu alleen wel last van een beetje hoofdpijn en ook me kont heeft een optater gehad. En me rechterelleboog heeft een schram, ach zal het wel overleven. Het was niet de 1e keer en het zal ook niet de laatste keer zijn.

En oja, haha Jenny, ik weet op wie jij morgen mag. Kanjer. :+ Haha, maar hij liep het uur na me ook en toen had meneer het weer een beetje rustig en heeft die weinig gedaan. Dus komt goed. ;)

Was trouwens ook wel leuk, was eerder naar de manege gekomen en moest helpen bij het opzadelen van de ponys. Wat zijn ze klein! En toen ging ik de kleine shetlander Jelena opzadelen, moest op me hurken ernaast gaan zitten om het hoofdstel in te doen. Haha, klein opdondertje. Nog een pensionfries naar binnen gebracht, ook machtig mooi ding. Afgezien van het vallen was het voor de rest een leuke middag op de manege. En oja! Lianne was er weer! (De Roo) Die komt waarschijnlijk ook weer vast rijden en die zat op BM en woowie, zo heb ik der nog nooit zien lopen. Echt een ankie paardje opeens. :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:03

Jij zandgehapt met Kanjer... Klinkt als gevalletje "Autsj"... Doe maar ff rustig aan dan... :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

*Vreest voor morgen*

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:44

Hahaha, het valt allemaal wel mee hoor. Even een asperientje tegen de hoofdpijn genomen en de pijn in me kont is ook minder. Hopelijk morgen ook nog, haha.

Succes en uiteraard plezier morgen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:34

*Zweeft het topic binnen*

Wat was dit een heerlijke ochtend! Reed idd op Kanjer. Meneer was al binnen in een box gezet, stond lekker nog wat te dommelen met dan zijn ene, dan zijn andere been op rust. Had hem een halster met touw omgedaan en vastgezet voor poetsen, maar was denk ik niet eens nodig. Stond zo stil, dat ik even dacht met een wel heel realistisch standbeeld van doen te hebben. Pas toen ik rondom de oren poetste met de harde borstel, bewoog hij even. Maar ja, oren poetsen is dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker. Hij genoot daar echt van. Hij heeft heel braaf voetjes gegeven. Zelfs opzadelen ging zonder problemen: niet gebeten, geen vieze blikken, ook niet bij de singel vastmaken... Zelfs in de bak, met aansingelen, geen enkele probleem. Kon de teugels zelfs even los laten hangen... :? :? <- zo voelde ik mij op dat moment. Want dat is toch niet "des Kanjers"...

Maar goed, beugels op maat en hop erop. Nou vanaf minuut 1 liep hij als een zonnetje! :D Reageerde heel fijn op mijn hulpen, geen rare streken uitgehaald, helemaal niets. Deed zijn naam echt eer aan! Zelfs die kip die langs de bak scharrelde, deed hem niets. Galop ging lekker, maar hij voelt dan heel apart aan, moet echt moeite doen om in het zadel te blijven zitten. Maar ging wel fijn. Klein smetje: moest een paar keer met noodtempo van de hoefslag verdwijnen omdat de ruiter van Bram zijn paard bepaald niet lekker onder controle had qua tempo. Zat echt een paar keer in mij nek te hijgen... Fijn hoor... Kan wel wat leukers bedenken dan door zo'n reus omver gelopen te worden...

Inge vond vandaag ook al dat ik erg netjes reed, kreeg ik dan ook enkele malen te horen vanaf die kant. Mooi toch? Die kan ik dus weer in mijn pocket steken!

*Zweeft weer verder op een roze wolk*

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:07

Haha, hij kan het wel. :P Fijn dat je zo lekker gereden hebt, wou dat ik dat ook had kunnen doen. :P

Ik werd wakker met een stijve nek en dat is die nog steeds, een ei op me achterhoofd en ook boven me kont zit een blauwe plek. Gelukkig valt het allemaal nog wel mee en overleef ik het wel, maar leuk is anders. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:26

*stuurt een flinke dosis knuffels naar Groningen voor _Mara_*

:(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:12

Ik zie hier een topic van Ini Slot haha :)
Gaan jullie ook naar de instructieweken of rijden jullie op deze stal ofzo?

Zelf ga ik zondag al met mn eigenpony en mn vriendin en haar eigen pony, heb dr heeeel veel zin in! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:28

Welkom! Ik ga niet naar de instructieweken, ben te oud, haha. Maar ben er vroeger wel geweest en vond het altijd super leuk! :D

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:59

Okee haha, ja ben benieuwd hoe het is ! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:23

Dagje later dan anders ivm druk programma, maar dan toch nog een verslagje van gisteren.

Laatste les voor de zomerstop en waar mag ik op: PM, beter bekend als Partyman! En meneer was nog niet vergeten dat ik niet over kietelen kan. Tijdens het verzorgen voor het rijden zat meneer al weer met zijn neus op mijn rug...

Maar goed, geintje moet kunnen. Meneer lekker kunnen poetsen en zadelen en op naar de bak. Reden binnen ivm met pestweer, maar was wel fijn. Hij deed zijn best, ik deed mijn best en ach foutjes houd je toch wel. Niemand is een perfecte ruiter toch? Maar hij ging best fijn. In galop deed hij ineens zijn hoofd naar beneden, en ik ken Partyman een beetje. Hij wil dan wel eens een bokje geven. Dus ik meteen zijn hoofd weer omhoog gedaan, bokken gelukkig kunnen voorkomen. Moesten ook wijken, nou dat ging echt megafijn. Ging echt fijn zijwaarts voor mijn gevoel.

Heb voor de ponykampen trouwens nog een hele voorraad oude penny's etc afgeleverd. Die had ik plm 2 maanden terug van iemand anders gekregen, gelezen en weer doorgegeven. Waren ze echt heeeel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:37

Aww arme zandhapper! Gaat het weer een beetje?
Jenny is nog steeds lekker bezig, leuk!

Melissa, heeeel veel plezier! Ik heb tot 2009 met veel plezier bij Ini gereden. Veel plezier bij de instructieweken, dat wordt vast weer leuk! :D

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 10:55

Wij zijn weer terug van de instructieweek, wauw ik vond het echt superleuk! :D
Super veel geleerd, leuke leiding en mooie manege!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 16:21

Haha, super dat je het zo leuk vond! Je was met je eigen pony/paard? Jammer van het weer maar ach, niet door laten kisten zo te lezen.

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 18:27

Ja had mn eigen pony mee, een vos ruintje van 5 jaar :)
Het weer was inderdaad wel jammer maar ben gelukkig maar 1 keer nat geregend haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 09:58

Tof dat je het leuk hebt gehad! :D Leuke pony heb je, zeg! Gelukkig dus niet al te erg nat geregend.. :) Wat vond je het leukst van het hele kamp? :)

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:51

Dankjewel! :D
Ehm even denken hoor, eigenlijk vond ik alles heel leuk haha, de lessen heb ik veel van geleerd, gefilmd worden tijdens rijden, en natuurlijk de bonte avond haha! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 19:09

ghehe, klinkt weer als een hilarisch kamp :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:12

Bonte avond is ook altijd leuk!

wil nog steeds een keertje terug naar ini!
lijkt me zo leuk om daar weer een paar lessen te volgen

Ik lees nog trouw mee trouwens :o

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 19:12

Had vanmorgen even een "Oeps" momentje... Dacht namelijk dat de vakantieles begon om 9.30 uur, maar had blijkbaar niet goed gekeken. Kom om 9.00 uur aan, blijken ze al begonnen te zijn... Oepsie... :oo

MOcht eigenlijk op Okke, maar omdat men dacht dat ik niet meer kwam, zat daar al een ander op. Rianka heeft snel Oppy uit de wei geplukt terwijl ik zijn spullen verzamelde, vlug borstel erover, zadel erop, hoofdstel erom en opstappen. Gelukkig maar tien minuutjes gemist. Oppy was wel weer even wennen, liep echt heel anders dan andere paarden. Doorzitten ging ineens erg goed, normaal lukt dat op hem echt niet... Alleen galop, kon hem daar toch echt niet in houden, viel steeds terug in draf... Nee dat ging nog niet erg fijn...

Maar goed, na de les lekker gepoetst en meneer mocht van Annet ook een wortel hebben. Nou daar laat hij zijn hooi wel voor uit zijn mond vallen hoor! Daarna fijn de wei in gezet.

Natuurlijk even met koeienletters genoteerd in mijn agenda dat de vakantieles volgende keer wel om 9.00 begint, dan hoeft het niet weer op deze manier.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 16:22

* Gaat Tamara ff jaloers maken *

Mag jij 3x raden waar ik zaterdag op reed...

Meneer stond in een grote box, maar stilstaan was er niet bij. Poetsen is dan ook lastig, dus in overleg met stalhulpen in kleinere box gezet. Blijft hij ineens wel staan... Rare... Poetsen en met name achter de oren was wel errug lekker trouwens... :P Hoofdstel erom, hey ik mis iets... Sperriempje bleek verwijderd ivm zonnebrand op zijn neus. Zadel pakken, hey hier is ook iets zoek... Shabrakje bleek gewassen, dus hup nieuw exemplaar van de stapel en eronder. Zadel erop, naar de bak, opstappen en aansingelen. Meneer keek wel even boos, maar bijten deed hij niet. Leert hij het dan toch nog eens af?

Rijden ging erg fijn, meteen de eerste paar passen al neus naar beneden en die is de rest van de les ook niet meer omhoog gekomen. Liep heerlijk voorwaarts, Ini complimenteeerde al een paar keer dat hij zo mooi liep. Alleen door de hoeken in galop was knap lastig. Had het gevoel dat hij dwars door mijn been heen liep. Verder ging hij echt heerlijk :) Toen wijken, netjes zijwaarts. Ineens Ini: Perfect Jenny! Nou maak me even blij! Het voelde al heel goed aan, maar dit compliment maakte me helemaal blij :D DIe heb ik weer in de pocket!

Na het rijden lekker naverzorgd, meneer mocht wel in de stal blijven staan, maar had niet echt het idee dat hij daar moeite mee had...

Nu helaas vakantiestop :\ Pas 1 september weer rijden. Weet niet of ik de paardjes wel zo lang kan missen hoor...

Denk dat Tamara al wel weet over wie ik het heb, waar voor hen die het niet weten: Paard Kanjer deed zijn naam deze keer echt eer aan!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:08

Haha, ik had het vanaf de eerste zin al door. Wat leuk dat het zo fijn ging! Ik moet me vakantielessen ook eens gaan rijden. Moet binnenkort maar even bellen. Ik zou misschien komende zaterdag kunnen en maandag. Maar ik heb geen idee of het dan mogelijk is. Vrijrijden vind ik ook niet erg maar dat is toch iets leuker met iemand anders zoals eef. Maar die kan helaas dan niet.Moet maar even kijken, maar ik heb al zolang niet meer op een paardenrug gezeten dat het er wel weer van moet komen.