Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liesje89 schreef:Ik heb nog nooit problemen gehad met de losgooibakken.
Vind het altijd wel irritant als iemand al 5 minuten voordat het tijd is komt zeggen dat ie na je is
Uprica schreef:Nou ik ben het niet want ik heb al vanaf 15 januari niet meer losgegooit, hahahaha
Maar goed het is elke jaar hetzelfde liedje hoor, en ik maak me er niet druk om. als er een paard in staat en degene reageerd niet op mij, ja dan doe ik het bakje open en dan is hetpaard er ook uit! makkelijk zat toch, hahahaha
maar goed mag toch nog een maand niet losgooien, dus van mij heeft neimand last, hahaha
Staat er een wachtrij van uren doe ik het niet, en anders staat hij inderdaad een half uurtje langer.. heerlijk toch!
Kendera schreef:Uprica schreef:Nou ik ben het niet want ik heb al vanaf 15 januari niet meer losgegooit, hahahaha
Maar goed het is elke jaar hetzelfde liedje hoor, en ik maak me er niet druk om. als er een paard in staat en degene reageerd niet op mij, ja dan doe ik het bakje open en dan is hetpaard er ook uit! makkelijk zat toch, hahahaha
maar goed mag toch nog een maand niet losgooien, dus van mij heeft neimand last, hahaha
Als die mensen er niet optijd zijn doe je gewoon het bakje open?
Vind ik ook niet helemaal fair.. paarden kunnen er niks aan doen
DaanxBien schreef:Haha dat was met Veratoen ik me ook nog druk maakte of het eerlijk of soms oneerlijk gaat.
en eergister was der ook weer een toestand om ik noem even geen namen diegene reageert hier zelf wel over of niet
.....
terwijl ze echt ff rustig aan moest doen voor haar been, want die was erg dik door de val.
Ik weet precies over wie je het hebt cher

cher schreef:zo al mijn frustraties zijn nu weer bekent hahaha![]()
eigenlijk heb ik mijn twijfels erover of ik dit toch niet even tegen nico moet zeggen van geer en goor, want het was echt niet normaal. heb echt het idee dat het nog eens fout gaat als hij zn zin niet krijgt oid, want zijn reactie is echt veel te agressief en overdreven. en hij doet asociaal.
cher schreef:er kan idd geen normaal gesprek bij ze vanaf!
vandaar ook dat ik tegen hem zei; je hoort me toch wel.
want hij verstond me echt wel, maar liep gewoon raar te doen.
en wat dat boeren betreft; daar maakte ik me niet zo druk om netjes is anders maar iedereen doet het weleens voor de lol, maar als je paard erop reageert dan gaan ze wel te ver!!!
dat kan je niet maken!
van mij mogen ze best verhuizen....
wat ervoor terugkomt kan nooit slechter zijn!

Liesje89 schreef:HAHHAA VANES GA TOCH WEG HHAHAHAA
Was je pizza lekker eergisteren?

haha