LIQUITA schreef:Heej ATE...ga jij naar de manege vandaag?
vanavond maar ate mag lekker doorgrazen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Heej ATE...ga jij naar de manege vandaag?

meelen schreef:Voor Johanna. (ik hoop dat het lukt, ik doe het voor het eerst alleen hahaha)
mijn moppie
meelen schreef:Voor Johanna. (ik hoop dat het lukt, ik doe het voor het eerst alleen hahaha)
ATE schreef:LIQUITA schreef:Heej ATE...ga jij naar de manege vandaag?
. LIQUITA schreef:meelen schreef:Voor Johanna. (ik hoop dat het lukt, ik doe het voor het eerst alleen hahaha)
En nu de foto van jou op Ate! Of heb je die niet!!!
ATE schreef:welke?

LIQUITA schreef:ATE schreef:
Lekker toch...gelijk heb je.
xan schreef:Shenavallie schreef:Waar moest je voor showen dan?
Er kwam een mannetje van de verzekering.
Van die verzekering komen ze ieder jaar kijken hoe het paard er aan toe is en zo.
En deze man vertelde dat hij blij te zien was dat ze er zo goed uitzag. Want toen Tilly haar kocht zag ze er echt slecht uit. Heel vermagerd. En nu dus niet meer en was ze mooi in proportie.
Hij wilde haar dus zien draven en stappen. Vandaar.
LIQUITA schreef:ATE schreef:welke?
Meelen op Ate natuurlijk
meelen schreef:Jaja, er ging hier wat mis. Ik zag de foto's helemaal niet meer.
Heb even opnieuw opgestart en alles op i-net gezet.
Dan ga ik ze nu plaatsen.
Eventjes geduld nog whahaha

meelen schreef:Nou, hier zijn dan de foto's van afgelopen week van mijn uurtje ATE hobbelen.
Ik vond het echt erg leuk, en als er nog een volgende keer komt, moeten er maar sporen bij, hihihi
Shenavallie schreef:Leuke foto's Meelen! Echt waar! Nog even en je bent straks ook Fries-minded, ha ha!

meelen schreef:Wie is carlos nou weer?

meelen schreef:Deze foto wil ik jullie ook nog laten zien, die vind ik zooooooo mooi.
@LIQUITA, uit de vorige foto's kun je er wel 1 halen voor de nieuwe collage toch?