he valt nog best mee jo! ik heb het recor!! 177 punten maar tja.. ik ga voetballen in de regen maar het was echt helemaal geweldig alles bij mekaar dus een verkoudheidje heb ik er wel vor over
De proef ging (bij 262) onwijs lekker. Ik reed de proef ook op een paardje dat onwijs lekker kan lopen De jury jureerde ontzettend hoog Waarschijnlijk had ik bij een 'normale'jury wel hoog gehad maar niet zo hoog
183: ik rijd altijd op paarden die gek doen Zoals deze... De ring in = galopperen. Zo heb ik bij een slangenvolte met 3 bogen doorzitten in Galop gemaakt. normale overgangen rijden ging niet en met galop was het racen. en op die manier kom je wel op 183 punten hoor
Wat een ledenlijst, nr. 6, 7, 8, 9, 14, 15 en 17 zijn er nooit!
Haha zo'n raceproef heeft mij juist 219 punten opgeleverd. Eindelijk wat actie. (Ik vond het zelf echt ontzettend flauw) En 219 is ook gelijk mijn hoogste aantal, wat is dat bij jullie eigenlijk?
Voordat ik mijn proef begon nog even een rodeo rondje laten zien! Ik heb het al 1x eerder geprobeerd met dit paard en een ander meisje al 2x elke keer kwamen we niet verder dan bij A afwenden.. dan werd het steigeren bokken racen.. Gister was ik echt super trots op d'r! Voor ik de proef begon heeft ze geracet (ik heb haar toen paar keer tegen de muur aangepland.) en daarna ging de proef echt super