Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:47

Ik denk dat hij mij dan dus ook aanbied Wapper of Jasmijn, maar dat zijn echt zó NIET mijn type paarden. Ik vind ze ook helemaal niet leuk om te rijden, dus misschien laat ik het dan wel gewoon zo.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:49

Ja, dat is het nadeel. Je kiest natuurlijk niet voor niets voor Kai:D:D En met hem wil je ook verderkomen. Helaas kan ie ook kreupel worden idd. En wapper en Jasmijn zijn echt totaaaaal anders... Maar zou je niet op een ander mogen die nog niet zoveel leasers heeft? Bigben bv?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:51

Big Ben wordt nu officieel nog door 3 gedaan maar vanaf 1 maart is dat ook nog maar 1 (net als wapper) dus ik denk dat die dan ook beschikbaar is als reserve. Niet dat Big Ben ook maar een klein beetje op Kai lijkt Knipoog Maar hij is imo wel leuker dan Wapper of Jasmijn.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:55

Ik hoorde dat Celesta ofzo, dat die ook Wapper gaat leasen.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:03

Ik denk idd dat Wilfred Wapper of Jasmijn aanbiedt omdat die niet vaak gereden worden!

Het is zeker goed om te overleggen, vooral omdat er veel leasers zijn die er niet genoeg verstand van hebben, dan vindt ik het wel goed, maar voor dingen die ik zelf wel weet zou ik dat mooi zelf oplossen... Haha!

Aurigaanbitje gaan ze idd meer op schuimen, zorgt voor meer speekselvorming, zijn idd ook wel fijne bitjes maar wel iets duurder dan een gewoon.

Ze hebben uitverkoop bij de Jumper, vadaar delage prijzen denk ik! Ik heb zelf gister een nieuw pad gehaald voor Black, alleen in de winkel leek die felgeel/groen, maar nu thuis is het een beetje vies, saai kleurtje... Zal straks even kijken of die wel mooi staat, anders ruil ik hem voor ook een bitje!

Hoeveel jullie allemaal niet naar school ofzo dat jullie op bokt zitten Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:04

Ik ben ziekjes...

Wat voor pad heb je gekocht? Of gewoon een geel/groene? Bij de Jumper, hebben ze daar veel keus uit hoofdstellen?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:09

Ze hebben wel veel hoofdstellen maar voornamelijk harrys horse, volgens mij alleen maar harrys horse! Bruin en zwart tuig! Wel mooi hoor op zich...

Een pad van HH, zon dikke, Black heeft ook watlast van drukplekken dus wil wat dikkere dekjes gaan gebruiken of in combi met een onderlegger..

ooo beterschap!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:11

Heb je toevallig ook gezien of ze daar lamsvallen onderlegger verkopen van Harry's Horse?

Ik kan morgen ofzo wel even kijken voor hoofdstel...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:13

Ja, die moeten ze wel hebben, ik zag wel allemaal dekjes met bont van de merino collectie, als je weet welke ik bedoel!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:13

Lupi schreef:
Big Ben wordt nu officieel nog door 3 gedaan maar vanaf 1 maart is dat ook nog maar 1 (net als wapper) dus ik denk dat die dan ook beschikbaar is als reserve. Niet dat Big Ben ook maar een klein beetje op Kai lijkt Knipoog Maar hij is imo wel leuker dan Wapper of Jasmijn.

Huh? Maar bigben werd toch door 3 mensen gedaan?? Laura, een andere vrouw en een vrouw die eerst jasmijn deed? En nu blijft er nog maar 1 over?? Echt zonde!! Is in mijn ogen een suuuuperpaard!! Kai was natuurlijk mijn grote lieveling, maar BigBen kwam er vlak na!! Kan echt zo veel, ik snap niet dat er niet liefhebbers voor zijn. Ik zou het wel weten in ieder geval:P

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:14

Nou inderdaad lied! Wapperm, Big Ben of Aranka zou ik alleen maar willen leasen!

FF offtopic: what about the party? lied Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:15

JuuLePuuL schreef:
Hoeveel jullie allemaal niet naar school ofzo dat jullie op bokt zitten Tong uitsteken

hoor jij niet wat voor je studie te doen dan? Tong uitsteken Haha..
Ik ben bezig met een opdr, dus lekker thuis op mn comp aan het werk.. Ahum Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:16

Ik ben net thuis en ga vanavond even een Engelse presentatie voorbereiden, eet even een broodje en zal dan rijden... in de regen... yeah...

Jij bent zeker druk met een scriptie over bokt? Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 21-02-07 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:16

JuuLePuuL schreef:
Nou inderdaad lied! Wapperm, Big Ben of Aranka zou ik alleen maar willen leasen!

FF offtopic: what about the party? lied Haha!

Uuuuh, nou ik zou BigBen of Aranka doen:P haha.. echt beide suuuperpaardjeeees!!! Wapper minder favo haha..

Ik mail je idd nog juul over the party!!! Helemaal vergeten Bloos

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:17

JuuLePuuL schreef:
Ik ben net thuis en ga vanavond even een Engelse presentatie voorbereiden, eet even een broodje en zal dan rijden... in de regen... yeah...

Jij bent zeker druk met een scriptie over bokt? Tong uitsteken

Ja, hier ook regen Verdrietig Maar wel lekker rijden!! Heeerlijk:D Ga je met Kiet?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:17

Is goed... geeft ook niet want ik hoor het wel van Kiet hoe het zit enzo als ik op vlieland zit! Nog een dagje school en dan naar Vlie, lekker lesgeven en rijden! Hopelijk is het beter weer dan nu!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:18

Ja we gaan samen ja! Lekker makkelijk en gezellie!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:20

Ooooh, ga je vrijdag al naar vlieee??? Ik ben jalooeeers!! Hopen idd op een beetje mooi weer:)

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:23

Oh btw, is ALLES in de uitverkoop bij de Jumper?? Ook stapp sokken?:P Ik wil echt nodig weer wat nieuwe en die zitten zooooo heeerlijk:P Bij jumper hebben ze die ook in allemaal leuke kleurtjes, zo verslavend:P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:23

Van merino, ja dat is toch dezelfde? Nagelbijten / Gniffelen Die zijn rond de 50 of 60 euro?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:25

Jaaaa vrijdagavond ga ik weg en kom vrijdagavond ook weer thuis Haha!

Beetje balen alleen dat ik best veel aan mn studie moet doen, maar daar niet echt aan toe kom... maar even wat meenemen dan...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:26

Haha, ja meenemen:P En dan komt het er toch niet van:P Heb ik namelijk wel altijd:P

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:26

Ja, merino is hetzelfde idd...

Er staat wel ergens zon bak met sokken waar je in kunt graaien idd, maar Stapp sokken zijn niet zo duur toch? Ja die zitten het fijnst idd, net als die van PK, HH sokken krimpen en zitte echt niet fijn!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:29

Ja, i know, zijn ook niet zo duur:P maar als ze in de uitverkoop zijn is altijd mooi meegenomen:P Ik ben wel student he;)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 15:30

Ja, nee dat komt er ook niet van, maar voor het idee he;)