Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:01

't Was ook gewoon kijk optomingen zijn sielugh en naakt is niet sielugh. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:01

Oehja dan neem jij Charming stiekum en dan neem ik Cowboy of Ramona wel Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:02

Nouja Stees is ook al weer bijna 2, hoog tijd dat ze 'ns wat gaat doen denk. Clown *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:03

Hahaha eindelijk werk gevonden voor stees!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:04

Met een Slee erachter word denk ik wel Stacey Racey Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:04

Hmm, m'n moeder denkt dat ze hardere muziek door de huiskamer kan laten galmen dan ik, no way dat ze dat gaat winnen. Koe

Maarre, dat wordt van de week een tuigje kopen voor Stees, liverpoolstang erin en wachten op de sneeuw dan maar he. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:07

Hahaha ik zie het al voor me, volgens mij krijgt Stees een paniekaanval als je daarmee aankomt! Of je gaat voor het eerst in je leven een paard dat de slappe lach heeft meemaken Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:09

*LOL*

Nouja ze kent 't wel van 't Friesche span dat er staat, ze heeft er naar kunnen kijken, dusse, dat moet toch wel lukken denk... ? Clown

Zo moeilijk kan 't niet zijn, hup tuigje aan, sleetje d'r achter en een paar flinke meppen met de zweep. Sturen zien we dan wel... Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:11

Overigens, wedstrijdje muziek door huiskamer laten galmen heb ik net gewonnen. Muahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:11

Hahaha arme Stees! Maar dan ik zou er voor de zekerheid wel een stuk of 2 hulpteugels aan hangen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:12

Hahahaha mamma's kunnen dat gewoon niet winnen van hun kinderen. Is wetenschappelijk onmogelijk Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:12

Miss_Montana schreef:
Hahaha arme Stees! Maar dan ik zou er voor de zekerheid wel een stuk of 2 hulpteugels aan hangen Clown

Ja joh de slofteugel en thiedemann (toch? Nagelbijten / Gniffelen ), heb ik al maaanden klaarliggen, heb ook zo'n mooie mexicaanse neusriem, is hip. Ja Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:13

M'n vader wint 't wel van me hoor btw *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:14

Idd, dan ben je helemaal de bom joh!!! Slof, thiedemann en een Mex, dan hoor je er pas echt bij Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:14

Stang en trens heb ik ook al, want Stees is natuurlijk net zo goed als de paarden van Anky, staat heel mooi in combinatie met m'n mexicaan en de hulpteugels maken 't geheel helemaal af. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:15

Ohja, vergeet je niet je setje met bijpassende beenbeschermers? 'T liefst nog iets van Anky Nagelbijten / Gniffelen

Hmm, vaders zijn idd goed in harde muziek draaien.... moeten we maar iets op vinden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:16

Duh, roze anky pad met anky bandages, anky oornetje,
Overigens is 't niet erg dat m'n pa 't wint, hij heeft nog wel een redelijke muzieksmaak (hij luisterd vooral gothic/metal, visual kei lijkt d'r redelijk wat op, op de taal na), krijg alleen 't idee dat hij een beetje dovig wordt want hij zet 't echt kneiterhard. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:22

*zoektocht naar eten gestaakt... Pringles gevonden: Mission accomplished!*

Hahaha wel cool dat je vader die muziek draait. Dat zal je die van mij nooit zien doen. Gelukkig maar want we wonen in een rijtjeshuis en mijn vader zet de muziek altijd net iets te hard als hij aan het luisteren is Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:25

*LOL*

Dan is 't inderdaad niet heel handig als je 't te hard aan zet, overigens vind m'n moeder onze muziekstijlen wat minder, zij luisterd Robbie Williams enzo. Vork

Heb overigens nog wat grappigs gezien, van die swarovskisteentjes die je ergens op kan plakken voor een paar euro, is wel leuk om een kaal hoofdstel te blingen (dan niet over de hele bakstukken 20 kleurtjes doen ofzo *LOL* ), ze hebben nog van die roze dingen... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:30

Robbie is goooeeeed Lovers

Da's wel cool zeg! Alleen dat plakken is zo vervelend, je moet echt goed plakken want anders ligt het er zo af als je een keer ergens hard tegen aan komt ofzo. Swarovski is altijd leuk op hoofdstellen, bij Athurs hadden ze echt veel van die dingetjes. Niet normaal gewoon!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:31

Ik zag inderdaad een heel leuk hoofdstel op de site met roze steentjes, prijs was wat minder leuk. Nagelbijten / Gniffelen

Zo goed is Robbie nou ook weer niet. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:35

No Cheer
Robbie rulez joh! Ik heb al z'n CD's en DVD's, die laatste dvd is echt gaaf! *LOL*

Hahaha prijzen zijn nooit leuk, waren we maar multimiljonair. Dan konden we het allemaal kopen. Net als die rijke Amerikaanse stinkerds als Paris Hilton etc, die geven zo even $50.000 uit aan een dag shoppen! Dat zou ik wel willen bij Arhturs Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:38

*LOL* Je lijkt m'n moeder wel met je Robbie... Nagelbijten / Gniffelen

Als ik heel veel geld had kreeg Stees d'r eigen roze stalletje met 20 Falabella's erbij. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:41

Tong uitsteken

Hahaha wat heb je nou aan 20 van die kleine monsters? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 15:42

Nou dan moeten ze allemaal een andere kleur hebben en dan ga ik d'r de hele dag naar kijken. Haha!