stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:04

gutemorgen

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:59

goedenmorgen mensen
allemaal lkkr geslapen ik ben net 5min wakker
ging gister om half5 me bed in was uitgeweest

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:00

shiies kim! met wie was je je uitgeweest? en waarheen?

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:01

haha ik was met heel veel mensen in zaandam

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:02

haha okee ook mensen van stal of niet? moeten ff kijken dat we een keer met ze allen uitgaan Haha!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:03

ja danielle en mayo waren bij wapen maar ik was bij happydays en ze vroege of ik kwam maar niemand van de mense waar ik mee ging wou mee

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:05

oww das balen ach jaa we kunnen wel een keertje met ze allen als jullie dat willen dan Bloos

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:09

hallo, goeimorgen!!:D

mayo moest er vroeg uit vanmorgen....paardjes in de wei zetten.....ook uitgeweest idd...tot 4 uur, dus dat viel wel mee!

maarre kim, volgende keer kom je maar gewoon langs howr! Haha! dan sleur je ze maar mee Tong uitsteken

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:09

Azzaro schreef:
oww das balen ach jaa we kunnen wel een keertje met ze allen als jullie dat willen dan Bloos

jah ik vind het best

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:11

bloempie186 schreef:

mayo moest er vroeg uit vanmorgen....paardjes in de wei zetten.....ook uitgeweest idd...tot 4 uur, dus dat viel wel mee!

maarre kim, volgende keer kom je maar gewoon langs howr! Haha! dan sleur je ze maar mee Tong uitsteken

hahaha ja is goed Tong uitsteken was het wel leuk bij wapen ?
bij happydays was egt gezellig draaide wel goede muziek kwam schuim uit lucht valle haha vond wel lache

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:12

ShirleyA schreef:
Jongens, ik word binnen een week al weer 41, kan het sms-taaltje voor de ouderen onder ons achterwegen blijven...? Is volgens mij ook een 'bokt-regel' en ik vind t erg lastig lezen. Graag weer gewoon nederlands aub Knipoog

Dames, mijn vraag staat nog steeds. Misschien heel ouderwets hoor maar het Nederlands is op Bokt al bedroevend slecht (heb het niet over schrijffouten op zich maar gramaticaal) laten we aub gewoon schrijven en niet dat msn-taaltje want het wordt er niet leesbaarder van.

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:15

ShirleyA schreef:
ShirleyA schreef:
Jongens, ik word binnen een week al weer 41, kan het sms-taaltje voor de ouderen onder ons achterwegen blijven...? Is volgens mij ook een 'bokt-regel' en ik vind t erg lastig lezen. Graag weer gewoon nederlands aub Knipoog

Dames, mijn vraag staat nog steeds. Misschien heel ouderwets hoor maar het Nederlands is op Bokt al bedroevend slecht (heb het niet over schrijffouten op zich maar gramaticaal) laten we aub gewoon schrijven en niet dat msn-taaltje want het wordt er niet leesbaarder van.

wat vind je dan msn taaltje ? ik zit het zo beetje te bekijken maar ik zie geen rare dingen hoor:S

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:17

KimberleyR schreef:
bloempie186 schreef:

hahaha ja is goed Tong uitsteken was het wel leuk bij wapen ?
bij happydays was egt gezellig draaide wel goede muziek kwam schuim uit lucht valle haha vond wel lache

tja, de happy days......vroeger (2 jaar geleden geloof ik) kwam ik er nog wel eens...maar nu vind ik er weinig meer aan.
tis ook jammer dat er heel veel echt jonge kindjes komen.....dat trekt me niet meer zo.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:19

Hihi, terwijl jij het juist heel erg doet.... bv: lkkr, cker. Maar ook ff of howr lees ik hier en ja het doet het nederlands v sommigen geen goed. Persoonlijk erger ik me wel aan het slechte nederlands, men weet blijkbaar niet meer dat het hij heeft is en niet hij heb, of mijn moeder en niet me moeder. Helaas zie ik dit heel veel op Bokt en niet alleen hier hoor. Maar als er dan ook nog msntaal doorheen komt wordt het voor de oudjes lastig lezen. Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:22

bloempie186 schreef:
tja, de happy days......vroeger (2 jaar geleden geloof ik) kwam ik er nog wel eens...maar nu vind ik er weinig meer aan.
tis ook jammer dat er heel veel echt jonge kindjes komen.....dat trekt me niet meer zo.

Ohhhhhh Mayo wat voel ik me nu oud hahahaahah. Als ik ergens kom en iedereen heeft jouw leeftijd ga ik weer weg hahahah. Dat is niet goed voor mijn leeftijdsbewustzijn hoor, schrik er elke keer weer van dat ik echt al 41 wordt Cool

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:24

hmm tja. bij mij gaat t eigenlijk een beetje automatisch....ik zal er op proberen te letten!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:29

bloempie186 schreef:
hmm tja. bij mij gaat t eigenlijk een beetje automatisch....ik zal er op proberen te letten!

ja bij mij gaat het ook automatisch dus veel veranderen gaat niet lukken omdat het vanzelf gaat

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:43

Het is ook niet persoonlijk bedoelt hoor, maar ik lees op Bokt veel 'ernstige' dingen. Ik ben zelf beeld-lezer dus kan echt niet foutloos schrijven, maar die gramaticale fouten die ik overal zie vind ik wel erg en vooral ook zonde. Ik denk ook dat deze verloedering vd nederlandse taal mede door t gebruik v msn komt.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:45

Ellen! Heb mijn dekje gevonden, onderop een stapel rotzooi. Even door de was heen en dan neem ik m vd week mee. Kan je er ook een mooi kak frontriempje bij maken? Dan ben ik echt 'kakstrak' hahahah. Pling

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:46

Dan word je dus echt oud shir, want zo slecht is t niet te lezen. Haha!
Ik ken mensen die nog met veel ergere br33zah taal spreken/typen.

@Kim; In t wapen was t gezellig hoor! Maar we zijn ook nog ff naar 2e kamer en jokers geweest.
Lekker ben jij dat je helemaal niet op nam zeg Tong uitsteken

@Mayo; dat was zeker vroeg opstaan hey Tong uitsteken Mijn moeder en ik gaan ietsie eerder heen straks want ze zei: t word steeds vroeger donker. K heb al gezegd dat ik ze gister ook om 8 uur binnen haalde, maar ze wilde toch iets eerder heen. Dus zal wel kwart voor 8 worden Tong uitsteken Kwam jij nog?

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:52

haha ik kom ook wel ffies binnenhalen.....kwart voor 8 wordt t?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:00

ja zo ongeveer wordt t wel ja denk ik! picasso was er ook al af dus zijn zo klaar.

Shirley; hoe is t nu met je moeder?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 18:11

was het nog lekker in het twiske daan en mayo? Bij ons ging het super~! Shirley was voor het eerst met Vanity en Bobbie met Missie Haha! Ging echt super lekker rondje gereden!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 18:50

danifur schreef:
Dan word je dus echt oud shir, want zo slecht is t niet te lezen. Haha!
Ik ken mensen die nog met veel ergere br33zah taal spreken/typen.

Ach dat geeft niet (op msn) maar dan moet hun nederlands wel goed zijn en vooralsnog is dat bij veel mensen een groot probleem... Leuk hoor, als je al die afkortingen weet maar het goed beheersen van nederlands lijkt mij belangrijker. Dan maar oud hihi (mag ook op mijn leeftijd Muziek!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 18:52

danifur schreef:
Shirley; hoe is t nu met je moeder?

De artsen gaan morgen overleggen en ik hoop dat we morgen dan ook meer horen, hoe ze t nu gaan aanpakken. Afwachten dus nog even.