Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan sleur je ze maar mee
Azzaro schreef:oww das balen ach jaa we kunnen wel een keertje met ze allen als jullie dat willen dan
bloempie186 schreef:hallo, goeimorgen!!:D
mayo moest er vroeg uit vanmorgen....paardjes in de wei zetten.....ook uitgeweest idd...tot 4 uur, dus dat viel wel mee!
maarre kim, volgende keer kom je maar gewoon langs howr!dan sleur je ze maar mee
was het wel leuk bij wapen ? ShirleyA schreef:Jongens, ik word binnen een week al weer 41, kan het sms-taaltje voor de ouderen onder ons achterwegen blijven...? Is volgens mij ook een 'bokt-regel' en ik vind t erg lastig lezen. Graag weer gewoon nederlands aub
ShirleyA schreef:ShirleyA schreef:Jongens, ik word binnen een week al weer 41, kan het sms-taaltje voor de ouderen onder ons achterwegen blijven...? Is volgens mij ook een 'bokt-regel' en ik vind t erg lastig lezen. Graag weer gewoon nederlands aub
Dames, mijn vraag staat nog steeds. Misschien heel ouderwets hoor maar het Nederlands is op Bokt al bedroevend slecht (heb het niet over schrijffouten op zich maar gramaticaal) laten we aub gewoon schrijven en niet dat msn-taaltje want het wordt er niet leesbaarder van.
KimberleyR schreef:bloempie186 schreef:hallo, goeimorgen!!:D
mayo moest er vroeg uit vanmorgen....paardjes in de wei zetten.....ook uitgeweest idd...tot 4 uur, dus dat viel wel mee!
maarre kim, volgende keer kom je maar gewoon langs howr!dan sleur je ze maar mee
hahaha ja is goedwas het wel leuk bij wapen ?
bij happydays was egt gezellig draaide wel goede muziek kwam schuim uit lucht valle haha vond wel lache
bloempie186 schreef:tja, de happy days......vroeger (2 jaar geleden geloof ik) kwam ik er nog wel eens...maar nu vind ik er weinig meer aan.
tis ook jammer dat er heel veel echt jonge kindjes komen.....dat trekt me niet meer zo.
bloempie186 schreef:hmm tja. bij mij gaat t eigenlijk een beetje automatisch....ik zal er op proberen te letten!

Mijn moeder en ik gaan ietsie eerder heen straks want ze zei: t word steeds vroeger donker. K heb al gezegd dat ik ze gister ook om 8 uur binnen haalde, maar ze wilde toch iets eerder heen. Dus zal wel kwart voor 8 worden
Kwam jij nog?
Ging echt super lekker rondje gereden! danifur schreef:Dan word je dus echt oud shir, want zo slecht is t niet te lezen.![]()
Ik ken mensen die nog met veel ergere br33zah taal spreken/typen.
danifur schreef:Shirley; hoe is t nu met je moeder?