Maar inderdaad die Penny's zijn wel gezelleig als ze inbreken in je topic... Hebben wij bij de boomlozen ook last van af en toe!
Behoorlijk irri!
x_Mliss
Geplaatst: 25-03-09 16:56
Hmja en we kenne elkaar allemaal ja dan is het toch logische maar volgende keer negeren we ze met ze alle
Maar zijn vaak ook mensen die dan bijdehand komen doen nou dat doe je 3keer en dan ben ik het echt zat... En hebben zo' hechte groep dan is het verhaal snel afgelopen.
Jim gaaat goed! En aankomend babypaard ook gelukkig!
Ja dat soort mensen kun je het beste negeren ja... Ook niet altijd makkelijk maarja beter dan gebant worden toch?
Wat doe je nu met je vrije tijd?
x_Mliss
Geplaatst: 25-03-09 17:18
Ja naja kan me mond nooit houden als iemand een grote bek heb tegen een vriendin van mij. Dan maar een ban. Alleen nu moet ik me mond gaan houden want als ik nu nog een ban krijg ben ik gebant voor 1 maand. En kan echt geen maand zonder bokt. *Verslaaft? Nee hoor
Maar goed ff 6 maanden me mond houden dan heb ik weer een schone lij en kan ik me gang weer gaan.
Mooi zo aankomend baby paard? Vertel dat weet ik nog niet?
Wat ik doe met me vrije tijd. Hahaha slechte dingen... Werk 25 uur in de week soms 30... Voor de rest als ik vrij ben ben ik vaak aan het shoppe met Sanne valt ook niet op bovenstaande post Dus vaak in rotterdam en verder vaak bij me vader en lig veel op bed... *Met laptop op bed te bokke Zo als nu
Me Salaris word zo gestort dus zo weer ff shoppe maar alleen ff die van haren laarsjes halen daarna naar me vader.
Dus lekker rustig aan nu. September wil ik weer naar school maar was naar schoevers geweest moet ik weer 1 of andere vage test doen om dat me vooropleiding te laag was. Gezeik altijd. Dus ff kijken hoe of wat.
Hoi, Hee Melis fijn dat je hier weer post. En vervelend dat je steeds geband wordt. En Sharon babypaard? wat mis ik? Gisteren heb ik wel gelest en het was een menles ik heb super gereden en hoop dat het goed is gegaan. Normaal rij ik nooit na enten maar was vergeten af te zeggen. Mijn les is gefilmd dus kan het mooi terug kijken. Moet ik nog doen hoor. Vandaag is het takke weer. Verder geen nieuws ja ga over 1,5 uur naar stal. Nou groetjes
vandaag is Manja geweest voor Flurk en me zadel moest opgevuld worden dus gelijk gedaan Manja keek de ogen uit hihi Na contolle was hij voorlopig weer goed genoeg Tja jonge paarden blijven eenmaal veranderen dus altijd makkelijk als je zelf je zadel opvult. Verder eigenlijk geen nieuws Ja heb wat nieuwe stalgenootjes gezien jullie ook?
Ja inderdaad leuke nieuwe stalgenootjes die je als je net 5 minuten je paard heb los staan komt vragen of die er al uit mag.... Ach ja! Gezellig zullen we maar zeggen!