Ja mag van mn moeder hoor Kan ik ze dan komende week anders op komen halen ofzo? Kan ik meteen even paardjes koekeloeren En dan int zwart he... Kan je dr trouwens ook mee rijden? Is misschien ook wel handig maar als het niet kan is het ook goed hoor Volgens mij had/heeft Lies ze trouwens ook, en dan nog met chaps dr over...
Is goed Trouwens he... Zoals met kamp vorig jaar was dr n meisje die met jodpuhrs op dagtocht ging, en dan zonder chaps... kan dat ook met die schoenen? of moet je dan wel echt chaps er over...
annelot dat zijn idd dezelfde schoenen als die ik heb kan je ook prima mee zonder chaps rijden hoor.. werkt bij mij iig prima als het heel warm is bij floris
Ik heb alles al terug van de verzekering, maar t zadel wat ik nu wil is 'ietsjes' duurder.. dus wil die 2e hands kopen en dan heb k genoeg om de rest wel allemaal nieuw erbij te kopen.
Jow! Een vraagje: Is de manege nog open of zijn ze al met vakantie? Vind het wel leuk om anders aankomende woensdag even bij mn oude les te kijken, iedereen weer eens gedag te zeggen
Hij gaat zich steeds fitter voelen, was erg gaan invallen, (heb jij dat nog gezien linda, op school?), en zn gewicht is van 530 naar 495 gegaan (is niet zo raar, toen die op school kwam woog die 510, toen moest die aankomen van school, woog die na een maand (moest die op de weegschaal bij zo'n voedingsdeskundige) woog die 555, vonden ze dat die teveel weer woog, en daarna is die gezakt naar 520 (na de eerste liesbreuk, dus er zit een logica in), kwam die weer wat aan, zat die rond de 530, kwam er die 2de liesbreuk + castratie en zakte die naar net iets onder de 500 kilogram. Nougoed, hier thuis bij mn vriendje heeft zijn we nog steeds bezig met opvoeren, en hij ziet en doet alweer lekker fit! Zn wonden aan beide kanten van zn zak zijn nog niet volledig dicht, maar veel last heeft die er niet meer van. hehe, wat een verhaal