Maar of ze nog mee komt kletsen weet ik niet, ik begreep dat ze er al een tijdje niet geweest is, maar we zullen zien.. hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

superfries schreef:Ja, hihi. Go lamoen!
@ Annemarie... hij doet ut niet. Hij geeft aan dat het formaat niet goed is...

Hadden jullie vrijdag nog gereden eigenlijk? 

)
)

en ik heb morgen een wiskundeproefwerk...
Fenn schreef:Ow, toetsweek...
Gelukkig heb ik die van mij eigenlijk heel goed gemaakt. Alleen onvoldoende voor Duits geloof ik..
Wat gingen jullie doen met de les?

, eeeh.. soort van wending om de voorhand (wat overigens mij beter af gaat met Puncky dan met Fiona
) en... tsja, ik ben vooral ook erg bezig geweest om goed de achterhand erbij te krijgen en Punck lekker ontspannen te laten lopen.

)
die loopt zelfs buiten scheef
moet je buiten nog aan het "werk"

betrouwbaar en toch niet sloom, iid op de terugweg wil ze zich best sterk maken, ze pakt alleen in het begin zo vast op links en buigt ook in haar lijf naar links dat je wel even werk hebt om haar weer een beetje recht te laten lopen.
maar af en toe kan hij scheef gaan lopen, weet zo gauw niet of het naar links of naar rechts is. Kan natuurlijk ook komen doordat hij op bepaalde paden graag op het zachtste stuk loopt. Jupiter is een beetje fijngevoelig met dat soort dingen.
Citaat:Maar een carriere als leidingpaard kan ze op d'r dikke buik schrijven
laat graag de achtervolger haar acterhoeven zien
ik heb haar met de ruiterbewijsbuitenritten wel mee gehad, je moet erg opletten want je zit zo aan de andere kant van de weg of ze staat stil

Was de vorige keer vergeten af te bellen