?platgespoten paardje? Ik mis heel wat volgens mij
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
?

. 
memerel schreef:lalala ikke zin in zaterdag
ik ben trouwens echt gek.... ik heb gezegd dat ik zatedag wel op kan passen.... nooit aan gedacht dat het koninginnedag is
(ben zo lekker wakker)
?
)

. 
maarjaah ik ghaa wel meee 
En morgenn... sochtends @ manege.. en dan richting airportt..
maar ghaa je op vakantiee??

maare weetje emm ff dat je het weet praat niet met lonneke dat mens is gek
hahahah en er staat trouwes ook een vuele!! net een week oud, een arabiertje en hij is MANS!! wat niet normal
vet mooi manneke
Riquel en ze mama is Rigilya
maar kan jij zo niet ff naar mij komen??
GiorGio_Ndme schreef:viewtopic.php?f=10&t=580637&hilit= < giedjeee & lottii & eviii @ wedstrijd!!
ojaa kels.. we hade info enz aangevraagd... bij jonker je krijgt er ook gratis wormekuur bij enz.. en eem bij poel is het zo dat je een maand van te vore moet afzegge zegmaar.. maar bespreke we vandaag wel ff ook met me mam enzoo want i kga denk in juni naar jonker... maar weet nog neit... wil aan de ene kant wel en aan de andere kant neit..maare weetje emm ff dat je het weet praat niet met lonneke dat mens is gek
hahahah en er staat trouwes ook een vuele!! net een week oud, een arabiertje en hij is MANS!! wat niet normal
vet mooi manneke

.
).
. irish_lady schreef:GiorGio_Ndme schreef:viewtopic.php?f=10&t=580637&hilit= < giedjeee & lottii & eviii @ wedstrijd!!
ojaa kels.. we hade info enz aangevraagd... bij jonker je krijgt er ook gratis wormekuur bij enz.. en eem bij poel is het zo dat je een maand van te vore moet afzegge zegmaar.. maar bespreke we vandaag wel ff ook met me mam enzoo want i kga denk in juni naar jonker... maar weet nog neit... wil aan de ene kant wel en aan de andere kant neit..maare weetje emm ff dat je het weet praat niet met lonneke dat mens is gek
vet mooi manneke
goh jij wilt echt een verpletterende indruk maken bij je nieuwe stal denk ik?
), en met roos... en ik heb van meerdere mensen gehoord dat soort dingen nou sorry...

irish_lady schreef:GiorGio_Ndme schreef:viewtopic.php?f=10&t=580637&hilit= < giedjeee & lottii & eviii @ wedstrijd!!
vet mooi manneke
goh jij wilt echt een verpletterende indruk maken bij je nieuwe stal denk ik?
), en met roos... en ik heb van meerdere mensen gehoord dat soort dingen nou sorry... 

vandaag urs naar hoefsmid geweest..
Weer mooie voetjes
En laar even op urs gezeten

Ik had haar gezien toen ik een keer wedstrijd had, leuk paard hoor 

En met laar ging t goed
Urs was braaf alleen wat snel aan het begin..
Alles goed?
Tijd niet gesproken!
Ben echt onwijs blij met dr..
En ze gedraagd zich aan naar t baasje..
Als baasje zich bijv. niet lekker voelt.. dan zij ook niet.. Als ze weet dat er wat gaat gebeuren gedraagt ze zich ook gelijk anders..
Echt mn merrie, en precies mij..
Eerst maar ff paar proefjes rijden van de FNRS.. kijken hoe t gaat.. En ook meer van dat wedstrijds stress weg.. Want ik ben opeens gespannen met een simpel proefje.. Echt irritant..