duin manege van poelenburgh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:09

van wie een ow ?

platgespoten paardje? Ik mis heel wat volgens mij

Oliefjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:29

Waaaaaaaaah dus het is nu definitief Stef?! Jammer dat je weggaat, maar wel ontzettend leuk dat je dat paardje mag rijden! Nja, tot juni dan nog maar ff lol maken .

Oliefjuh

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:30

memerel schreef:
lalala ikke zin in zaterdag
ik ben trouwens echt gek.... ik heb gezegd dat ik zatedag wel op kan passen.... nooit aan gedacht dat het koninginnedag is
(ben zo lekker wakker )

Merel, dat wordt de rommelmarkten bezoeken ?
Of gaan die kindjes zelf ook nog verkopen, wahah dat moet je zometeen nog helpen ook.

memerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:49

nee moet vanaf 17 uur oppassen.... op 4 kindjes...
oudste is 7, daarna 5, 3 en 2 (denk ik iig )
heb er nog nooit opgepast, maar zijn mijn buren en het zijn lieve kindjes... hoop dat ze zaterdag ook lief zijn en gewoon gaan slapen en niet gaan spoken

Oliefjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:55

Ach, jij lerares in wording moet dat toch wel aan kunnen .

Skribbleee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:21

Nouu ik ghaa dus ook in JUNI weg :|
Maarjhaa aan de ene kant vind ik het wel leuk maar aan de andere kant niet maarjaah ik ghaa wel meee

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:25

waarom gaan jullie nou precies weg..

@ Manon, ja had op orion gereden..

Ursje gaat naar de hoefsmid 2dayy.. En morgenn... sochtends @ manege.. en dan richting airportt..

Skribbleee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:29

@ Fioon Weet niet.. maar ghaa je op vakantiee??

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:54

jupp..
Maar je gaat weg van de manege.. en je weet niet waarom.. ?!

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:06

viewtopic.php?f=10&t=580637&hilit= < giedjeee & lottii & eviii @ wedstrijd!!

ojaa kels.. we hade info enz aangevraagd... bij jonker je krijgt er ook gratis wormekuur bij enz.. en eem bij poel is het zo dat je een maand van te vore moet afzegge zegmaar.. maar bespreke we vandaag wel ff ook met me mam enzoo want i kga denk in juni naar jonker... maar weet nog neit... wil aan de ene kant wel en aan de andere kant neit.. maare weetje emm ff dat je het weet praat niet met lonneke dat mens is gek hahahah en er staat trouwes ook een vuele!! net een week oud, een arabiertje en hij is MANS!! wat niet normal vet mooi manneke Riquel en ze mama is Rigilya

Skribbleee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:10

cool maar ik wil wel maar aan de andere kant niet

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:43

jaa ik duz ook.. maar ik ga we want das gewoon beter voor giedje want giedje moet weer echt op het land komen... dus das beter voor gied maar kan jij zo niet ff naar mij komen??

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:58

GiorGio_Ndme schreef:

ojaa kels.. we hade info enz aangevraagd... bij jonker je krijgt er ook gratis wormekuur bij enz.. en eem bij poel is het zo dat je een maand van te vore moet afzegge zegmaar.. maar bespreke we vandaag wel ff ook met me mam enzoo want i kga denk in juni naar jonker... maar weet nog neit... wil aan de ene kant wel en aan de andere kant neit.. maare weetje emm ff dat je het weet praat niet met lonneke dat mens is gek hahahah en er staat trouwes ook een vuele!! net een week oud, een arabiertje en hij is MANS!! wat niet normal vet mooi manneke Riquel en ze mama is Rigilya

goh jij wilt echt een verpletterende indruk maken bij je nieuwe stal denk ik?

Oliefjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:22

.

Ik ga zo rijden, samen met Femke. Moet nog even wachten totdat ze uit school komt (pas om 3 uur ).
Vandaag maar 1 uurtje school gehad, en ook echt niets gedaan. Eindelijk, VAKANTIE .

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:41

irish_lady schreef:
GiorGio_Ndme schreef:

zoiets had iok gehoord hoor weet niet.. maar jij zei dat er geen stallen meer bijgemaakt worden, maar die komen dus wel want dat is allemaal al geregeld met die vrouw met die blonde haren en die bril (weet niet hoe ze heet, moeder van annelotte enz.. vet aardig is zij ), en met roos... en ik heb van meerdere mensen gehoord dat soort dingen nou sorry...

sammy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:46

ga hje dan weg van poel stef:??

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 14:07

irish_lady schreef:
GiorGio_Ndme schreef:

zoiets had iok gehoord hoor weet niet.. maar jij zei dat er geen stallen meer bijgemaakt worden, maar die komen dus wel want dat is allemaal al geregeld met die vrouw met die blonde haren en die bril (weet niet hoe ze heet, moeder van annelotte enz.. vet aardig is zij ), en met roos... en ik heb van meerdere mensen gehoord dat soort dingen nou sorry...
[/quote]

Ik heb het gisteren nog aan Ruud gevraagd en die zegt dat er geen stallen bijgemaakt worden, dat Charlotte iets anders zegt daar kan ik toch niets aan doen? En daarbij, ik had ook al wat dingen over jou gehoord, maar ik ken je niet dus kan daar ook niet over oordelen. Ik zou het op prijs stellen als je dat andersom ook deed.
[/quote]

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:21

Jezus wat banketstaaf jullie veel in 1 dag.
Jammer dat jullie weggaan meiden..

Heb net gewerkt van 9 tot 5.. ben echt doodop..
Naja vannacht koninginnenacht.

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:55

lalala.. vandaag urs naar hoefsmid geweest.. Weer mooie voetjes En laar even op urs gezeten

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:00

Jahw.. heeft ze eindelijk weer mooie voetjes.

Ging t goed, Lara op Urs? Urs is zo lief met die kindjes.
Echt leuk vind ik dat altijd.

Mijn god.. heb zon zin in zondag en de rest van de week.
Wordt echt leeeeeeeeeeeeuk!

Tienn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:22

Héé * kom ff binnenvallen*

Zat toevallig ff de huiskamer uit te spitten en kwam dus bij jullie topic uit en zag dat het over Jonker ging
Ik sta daar dus ook!

Onze stal is opzich wel leuk hoor, alleen wat Irish_Lady zegt, ik zou zelf ook niet weten waar hij die stallen uberhaupt zou willen bouwen ??

*meteen ff vraagje aan Fiona
Urs bevalt blijkbaar goed ? Ik had haar gezien toen ik een keer wedstrijd had, leuk paard hoor
Ga je ook starten met haar of niet ?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:39

Wat gaan jullie doen vanaaf..?

Ikke ga naar Alkmaar denk k.. maar Bon belde net offik meeging naar A'dam met haar en Wendy..da's ook leuk.
Hmm.. ikke weet nog niet dus..

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:52

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:53

Had em net gezien jah.

fionaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:11

@ maaike.. ja ze heeft weer nieuwe voetjes ! En met laar ging t goed Urs was braaf alleen wat snel aan het begin..
Maar dat kwam goed !

@ Tina
Heej tina !! Alles goed? Tijd niet gesproken!
En ja Urs bevalt echt super.. Ben echt onwijs blij met dr.. En ze gedraagd zich aan naar t baasje.. Als baasje zich bijv. niet lekker voelt.. dan zij ook niet.. Als ze weet dat er wat gaat gebeuren gedraagt ze zich ook gelijk anders.. Echt mn merrie, en precies mij..

Maar uhmm of ik ga starten.. Ik zit er wel aan te denken ! Eerst maar ff paar proefjes rijden van de FNRS.. kijken hoe t gaat.. En ook meer van dat wedstrijds stress weg.. Want ik ben opeens gespannen met een simpel proefje.. Echt irritant..