Zooo, menn ik ben echt geleefd de afgelopen dagen ( ja doe het mezelf aan
)
Gisteren veulenveiling bij Arjen Vos, was erg gezellig. Leuke veulens en ze waren echt niet duur. De Sandreo x Kennedy sprong er toch echt wel uit! Mooi ding!
Vanmorgen dus naar Gomir's stekkie geweest ( Marco Sas ) was ook erg leuk. Goulash was braaf, werd alleen wat lui op het laatst, maar hij heeft weer mooi enge dingen gezien 
Pivet, menn, wát heeft dat paard een vermogen. Ik ging bouwen voor Marco en ik bleef het maar optrekken 
Texas was ook fijn, alleen...in het laatste lijntje paste het niet helemaal, en hij ging toch af. Met gevolg, simon en tex allebei zandhappen ( was best ff schrikken, ging goed hard )
En komen we weer bij de vrachtwagen, heeft Goulash zich losgetrokken en omgedraaid!! Maf dier...en wonder boven wonder geen schade!
Mooi spulletje hebben ze daar trouwens! Snap dat je het er erg naar je zin hebt Gomir!
Heb niet alle paarden bewonderd, maar die op het hoekje, tegenover de spuitplaats...da's een leuk dier! leuke wakkere kop erop
en er waren gelijk alweer leuke speculaties dat ik zo leuk bij robert zou passen pfff
ik zei al 'ja als ie een zak over z'n kop trekt'
ik ben zo subtiel
Oh en wat hebben ze een briljante oplossing voor hun dochtertje
Box op wieltjes, box in de stal en dan zelf lekker bezig met de paarden
Vond het zo grappig...