manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:29

Heej Nelletje, hier Judith! Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je! Wat wil je nog meer: trouwen, huisje, paardje, leuke baan (met paardjes)!!! Je bent een bofkont! (Wat zal Joyce het druk krijgen.... jammer zeg) Ook gefeliciteerd van Bianz natuurlijk, die liet mij even jullie forum zien: gezllig hoor! (Ik snap er alleen helemaal niks van, je moet 50 berichten plaatsen ofzo, voordat je erop kunt??? Maar goed, zal wel aan mij liggen) Voor ik het vergeet: je wilt morgen zeker niet mee naar dat afscheidsfeestje van Karin (tussen alle Paardoesers)? Ik wil wel, maar zou het natuurlijk erg gezellig vinden als je meegaat! Ik ga wel pas na 9 uur hoor (als Roan slaapt), ik hoor het wel.
Voor nu welterusten allemaal en tot ziens maar weer!
Groetjes Judith.

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:25

Hooi Nel!
Super gefeliciteerd joh, ik vind het echt heel fijn voor je dat je daar nu lekker aan de slag kunt helemaal fris en fruitig

De buitenrit van Thirz en mij was weer hilarisch, het is een wonder dat we heel zijn aangekomen haha. Kevin was nogal melig dus ik had niet zoveel in te brengen en moest maar zien waar ik uit kwam. Na een paar fikse bokken en het sprongetje haha (ik had niet gepland dat we het gingen nemen maar Kevin vond dat we dat toch echt niet over konden slaan ) zijn we weer veilig thuisgekomen. Ik ga nu eerst nog wat proefexamens maken want ik heb vanmiddag mijn autotheorie (spannend!) en daarna zal ik de foto's er op zetten.

Oja Nel: ik ga niet rijden morgen want ik heb verschrikkelijk veel pijn in mn been/onderrug. Het lijkt net of er een zenuw klem zit ergens, maar ik kan dus niet eens normaal lopen. erg fijn weer.
Veel plezier bij voice en doe dr de groeten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:41

Oke cis is goed!
Leuk dat Jud even op bokt was!
Ik bel dr nog wel!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:49

Whoehoe, ik ben echt blij voor je Nel: SUPER!!
Voor hoeveel uur ga je er werken?

Heej Cis, das niet zo fijn, komt het door het grote avontuur van gister? Enne, je leest t vast niet meer ervoor: maar ik duim voor je, positieve energie richting Goes => CISKA KAN T!!! (Hoe ging t?)
Ik kreeg vandaag mn baby-blauwe-nep-anky-pad ( ) binnen, hij is echt heel mooi en zal Nous vast gaaf staan!!

En Bianz, veel plezier in England, hou die boys onder de duim he

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 18:03

Haha Cis, elke keer als jij op een bokkend paard hebt gezeten heb je klachten! Vorige keer je rug, en nu je been!
Sharon is vandaag jarig, ze wordt 13 jaar, dus ik ga zo maar eens even naar dr toe, ik heb een lick-it voor dr gekocht dus ik hoop dat ze m lekker vind! En ik ga ook even een stukje met dr wandelen zodat ze lekker kan grazen.
Jammergenoeg staat ze nog steeds niet op de manege, dus ik kan niet zo veel rijden ! Maarja ik ga er sowieso wel elke dag heen.

Nel gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heb je Little al een kusje gegeven?

Hee Thirz, we willen wel foto's zien van Nous met dat babyblauwe dekje! En ik ben ook benieuwd naar foto's van jullie buitenrit!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 19:44

Gefeliciteerd Nel! Egt super! Je gaat het daar vast naar je zin hebben!
Shaartje gefeliciteerd & Bar ook gefeliciteerd met Shaartje der verjaardag ! En wat vond ze van je kado Bar?
En Cis hoe ging je Theorie? *heeft tegelijktijd met Thirz goeie Energie naar Goes gestuurd, merkte je t? & heeft t geholpen? Beterschap met je spiertjes!
Citaat:
Hee Thirz, we willen wel foto's zien van Nous met dat babyblauwe dekje!

nog een fan voor de Nous met baby-blauw-nep-anky-pad fotoshoot!

Citaat:
En Bianz, veel plezier in England, hou die boys onder de duim he

Hihi, Suc6 hè Bianz, je kan t!

t was vandaag trouwens wel heerlijk weer! vanmiddag lekkr in de tuin een boekje gelezen, in t zonnetje, uit de wind was egt goed te doen!

[edit] Whaaa! Thirz nou is mijn ava ook pleitos Hebben wij dat!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:11

hey hallo allemaal........
jaja ik leef ook weer.......iedereen gefeliciteerd die iets nieuws, heeft, zadel, dekje, neefjes, werk, rugpijn.....weet allemaal niet meer wat er stond hoor de afgelopen 3 pagina's..........jeetje mina wat kunnen jullie veel schrijven zeg!!!
Ga dr weer vandoor......tot mogen op Paardoes of in de stad....
doei doei!!!!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:06

Er is er 1 jarig hoera hoera....... ...en 13 Hoeraatjes voor Shaar!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:16

jeeej *o/* geslaagd
na vele uren van studie heb ik dit onderdeel alvast gehad
nu ga ik de foto's uploaden maar ik wilde dit even met jullie delen...
(ik heb alle goede vibes gevoeld hoor daar in goes )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:34

Heej, toppie Cis, maar we hadden ook niet anders verwacht he
En lukt t met de foto's? Ook die ene plaatsen he, die is zo grappig

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 21:39

SUPER Cis!
Citaat:
maar we hadden ook niet anders verwacht he

en dan ook nog met onze door gestraalde energie, t moest gwoon goed komen!
Hebben we zelfs nog een reden om morgen feest te gaan vieren, Cis heeft der Theorie, Olé olé!
*wacht in spanning op de foto's

Citaat:
Mariekje:
tot mogen op Paardoes of in de stad....

of allebei

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:08

Nou hier zijn ze dan:
De meest chaotische foto's in tijden
Mn moeder vond ze ook errug grappig en kwam tot de conclusie dat we erg veel lol moeten hebben gehad

Afbeelding
mijn geweldige strijdros
Afbeelding

en toen gingen we op weg
Afbeelding
Afbeelding
een leuke poseerfoto
Afbeelding
en toen...kwamen we een grooote plas tegen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bijna lagen we erin, maar we hebben het gered

nog een mooi plaatje
Afbeelding

en toen moest Ciska ook even poseren met haar L2 fjord wat een heel leuk plaatje opleverde
Afbeelding
Kevin vond het gras alleen veel interessanter en besloot het nader te gaan onderzoeken, wat deze zeer charmante foto opleverde
Afbeelding

en als laatste, nog een leuke groepsfoto
Afbeelding
Let er niet op dat Kevin half op de weg staat >;)

Nou dat was het, ik denk dat het ontzettend lang is geworden maar ja
oja voor de foto's die ik er niet opgezet heb: http://www.mijnalbum.nl/Album=MNBY4KFN

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 10:19

Haha super leuke foto's joh! Ik ga vandaag samen met Saskia rijden (waarschijnlijk) dus dan gaan we ook even weer leuke foto's maken !

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:04

Komen jullie nog naar de stad vanavond? Ik ben dr in ieder geval wel!
Sjonge, Shaar was echt weer helemaal hyper vandaag :S, ze wilde alleen maar crossen en niet gewoon in een normaal tempo lopen. Ik denk dat t echt komt door t weer, die kou en die wind zorgen ervoor dat ze allemaal lekker fris zijn!
Hoe was t op de manege?

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 12:39

je had je handen vol dus bar? nog even en dan wordt het weer wat mooier weer als het goed is
Was het gezellig in de stad gister/vannacht? Ik ben blij dat ik niet meegegaan ben want ik ben om 11 uur naar bed gegaan omdat ik mijn ogen niet meer open kon houden...
straks moet ik weer met de trein, ik ben benieuwd of ik het al ontwend ben

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:22

Heej Cis, wanneer ga je beginnen met wedstrijden rijden met Kevin? Je krijgt vast hele goede punten voor het halsstrekken

Gisteravond was gezellie hoor! Alleen snapte de barmannen niet zo goed wat een flugel-mixje inhield. De 1e keer kregen we een flugel-flesje met de dop er nog op! De 2e keer maakte hij het flesje wel open, maar goot hij het zo in ons drankje leeg...Pas de 3e keer hadden we de goede en konden we toch nog genieten En de volgende keer neem ik ook een cd met leuke liedjes mee voor de DJ, want die snapte het ook niet helemaal, haha!

Ik ga zo naar de verjaardag van mn oma en dan daarna gelijk door naar mn werk tot morgenochtend. Doeidoei!!

PS: Mn vader heeft de chips niet eens opgegeten Annemijn...

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:40

Ik heb vandaag even foto's gemaakt van Sharon in haar roze setje...
Ik was alleen aan het rijden, dus ik ben dr een aantal keer afgegaan om foto's te maken, en dan ging sharon stiekem meteen proberen gras te eten! Net alsof ze altijd zo weinig eten krijgt dat ze doodgaat van de honger!
Aanschouw.... Sharon Deze foto heb ik gemaakt toen ik erop zat!
Afbeelding
Dr peesjes:
Afbeelding
Hoezo verwaand?! Ze kijkt zomaar de andere kant op!
Afbeelding
Betrapt!
Afbeelding
Mooie totaal foto:
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Lief barbie paardje he?!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:29

Slapen jullie allemaal nog ofzo? Het is nu wel tijd om op te staan hoor!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 18:36

Haha die foto van Cis en kevin: Voor en na
Die foto met nous der oortjes is egt mooi! *Hihi op alle foto's een big Smile, hoezo lol gehad!
Ben ook wel benieuwd naar de fotoshoot van Nanda Thirz, die (of een klein deel) foto's moet je ook een keertje plaatsen hè Volgens mij zitten ergt hele leuke tussen (raad de neus! )

Citaat:
Ik denk dat t echt komt door t weer, die kou en die wind zorgen ervoor dat ze allemaal lekker fris zijn!

Denk t ook Bar. We zouden eigenlijk gaan springen vandaag, maar de paardjes waren zo vrolijk dat we dat tog maar nie meer gedaan hebben (gelukkig maar, want ik was nog best gaar.. 1 plotselinge weigering en ik had er waarschijnlijk naast gelegen ) En met een beetje dressuren kan ik me ook best vermaken *zeker als t een beetje frisser is, lopen ze iig al lekkr door.
Alleen.. het tweede uur dat ik reed (er was een ruiter ziek en t paard moest wel lopen, of ik nog zin en tijd had. Jahoor! ) had ik een enorme tank onder me lopen, pfft! Tja en dan is t wat minder dat ze zo vlot doorlopen, heb nu enorm moeie armen.. (en een reeks blauwe tenen. Was zo slim om de tank ff op mn tenen te parkeren)
Citaat:
Lief barbie paardje he?!

Ik vind het egt een toppie setje Bar! Helemaal super! Whieie Shaar Tinkt Pink! *ze past idd best wel mooi bij mn Barbie-paarden-stalletje. Ruilen? mag jij het paardje hebben wat er nu in staat

Citaat:
Pas de 3e keer hadden we de goede en konden we toch nog genieten

Bijna genieten Thirz, bijna! Bij twee van de drie drankjes stond de flugel boven op de ijsklontjes en kwam dus half boven je mixje uit. Das nog nie helemaal goed dus, maar al wel bijna! (hihi, nemen we de volgende keer een heel foto schema mee: 1) .... Flugel mixjes 2) pak .... flugels en draai de dop eraf 3) zet de Open flugel rechtop in het glas 4) enz, Zullen ze t dan snappen? )
Citaat:
En de volgende keer neem ik ook een cd met leuke liedjes mee voor de DJ, want die snapte het ook niet helemaal, haha!

maken daar meteen even een muziekschema voor (tijd: muziek, tijd: muziek)
Citaat:
PS: Mn vader heeft de chips niet eens opgegeten Annemijn...
NOUJA! Hoe durft ie, speciaal nog wat voor hem overgelaten, eet hij t niet op!

En Bianz hoe was je Engeland avontuur? (graag het hele verhaal, natuurlijk met foto's ) en heb je de jongens onder tafel kunnen drinken? Vonden ze je typisch Hollandse geruiten paarden sokken mooi? *geen belletje/sms-je gehad gister, dus geen toffe types tegen t lijf gelopen!*Owja (je zou t bijna vergeten ) hoe ging t voetballen?

pfft, morgen weer naar school, kijk er al egt naar uit *Ben meer een vakantie-type dan een school-type denk ik...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:08

Zo, daar was ik weer! Heel gaaf Setje Bar, vind het heel leuk staan bij dr geschoren vachtje!

Ik heb van t weekend ook weer foto's gemaakt en die plaats ik ook even om ze met jullie te delen!
Ten eerste de fotosessie op Paardoes:

Annemijn dr crea-uitspatting van een chago Flaxy:
Afbeelding

Nanda heeft koude oren:
Afbeelding

En nog een paar leuke:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna begon het echt feest:
Eerst iedereen een feestmuts op (Zullen we ook een keer zo uitgaan?! )
Afbeelding

Het niveau daalde gedurende de tijd......(jullie hebben al zo'n goede indruk van mn broer )
Afbeelding

En het eindigde zo, de moord op mn neefje:
Afbeelding

Haha, tot zover de 90e verjaardag van mn oma, ze vond het erg leuk!! (en wij ook )

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 23:27

Tjonge wat een foto's weer, staat wel weer gezellig vol op de pagina!
Zo ben vrijdag na werken rond half 11 met judith nog naar Karin's afscheidsfeestje gegaan, ze was al behoorlijk aangeschoten, trouwens iedereen eigenlijk.
Komen wij daar nuchter binnen........maar voor de rest was het wel gezellig!

Zaterdag ben ik door een auto aangereden, toen ik op de scooter reed, dat deed "AU" Het was gelukkig niet mijn schuld, de auto wilde wegrijden van zn parkeerplek en keek alleen naar rechts en ik kwam van links en had voorang, dus nou krijg ik gelukkig centjes voor de schade aan mn scooter, die is van voren total lossss.
Verder ga ik woensdag naar de dokter, want heb nog steeds overal pijn, dat klopt niet helemaal!

Verder heb ik niet zoveel te vertellen, leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:41

Auw Nel! Moet jij weer net hebben, een automobilist die niet oplet! hopen dat t snel weer beter gaat met je auwtjes (en je arme scooter), suc6 bij de dokter..

Die tweede foto van Nanda is en blijft de mooiste Thirz, super model Nanda! Hihi en de muts blijft een super idee *net als de op t hek foto trouwens! * Die muts staat haar ook toppie! Ik vind dat stud er ook wel fris en vrolijk op staat, de knapperd!
Citaat:
Annemijn dr crea-uitspatting van een chago Flaxy:

Gebaseerd op een eerder (net iets ander ) idee van Thirz Maar opsich best een kunstzinnige foto tog?
Citaat:
Eerst iedereen een feestmuts op (Zullen we ook een keer zo uitgaan?! )
Kan! Maarre miss is een Hawai-slinger iets minder uh.. aanwezig en bijna net zoleuk, kunnen we zelfs nog mee zwieperen

*en Thirz weer Kahlen als eerste naar voren geroepen & Michelle der uit! Ben benieuwd hoe ze volgende week dat commentaar op hun "mede-modellen" gaan geven, t klonk iig al niet al te vriendelijk in het voorstukje

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:45

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:14

Daar ben ik weer!! Engeland was supergaaf! Een weekend vol voetbal, stappen en vooral drank Om een indruk te geven: we stapten net in de bus en de Flügels werden al doorgegeven hahaha! Heb iig een topweekend gehad. Wat wel echt vreselijk was: wat lopen die engelse meiden er ontzettend zeg maar "schaars gekleed" bij!! Echt niet normaal, als wij zo uit zouden gaan kwamen we niet eens het cafe binnen hahaha! Heel typisch. En daarnaast voelde ik me een enorme reus: alle toffe types kwamen niet eens bij mijn 1.84 m lengte in de buurt. Conclusie, de engelse mannen zijn erg klein!
Nel, nog een keertje van mij ook gefeliciteerd met je baan!! Voor hoeveel uur mag je komen? Ben echt zo blij voor je! En wat lees ik nu weer over auw?? Ben je net van je rugklachten af, rijd er zo'n ei je aan! Ik hoop dat het snel over is!
Cis, gefeliciteerd met je theorie! Op naar de praktijk! Jullie foto's van de buitenrit zijn ook echt tof! Ik vond Kevin ook echt een leuke pony! Hoe is het met jouw rug? (wat een pijnklachten hier allemaal!)
Mariekje is weer beter!! Gelukkig maar, want je bent goed ziek geweest he!
Zoals ik al zei Thirz: vind je foto's echt geweldig! De serieuze met Nanda zijn heel mooi, vooral die van jullie samen. En tsja, die met je broer... whahaha ik moet weer lachen als ik ze zie!!
Bar, heb al gereageerd in je topic hoor! Nog gefeliciteerd met Shaar!
En Annemijn: weet je al of je mag stappen zaterdag? Je weet het; je moet gewoon mee, in verband met genoeg vitamines binnenkrijgen om de week weer aan te kunnen dat snappen ze wel...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 21:27

En daar was mn ava weer!! (met een beetje hulp van bokt)

Jeetje Nel, dat klinkt niet erg fijn, wel een hele smak als je scooter zo kapot is. Hopen dat t snel weer beter met je gaat!
Ik ben vandaag met de kids naar het bos geweest op Westerschouwen. (leuke paardrijpaden daar ) Daarna gingen op het parkeerterrein op een camping-stel soep maken. Erg leuk allemaal, maar heeeeel koud!! Mn tenen waren bevroren. De kids hadden zich goed gedragen en mochten daarom lekker opwarmen in bad, helaas moest ik genoegen doen met een warme douche thuis.........Ik wil ook een bad