Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) zijn we weer veilig thuisgekomen. Ik ga nu eerst nog wat proefexamens maken want ik heb vanmiddag mijn autotheorie (spannend!) en daarna zal ik de foto's er op zetten.
) binnen, hij is echt heel mooi en zal Nous vast gaaf staan!!
! Maarja ik ga er sowieso wel elke dag heen.
! En wat vond ze van je kado Bar? Citaat:Hee Thirz, we willen wel foto's zien van Nous met dat babyblauwe dekje!
nog een fan voor de Nous met baby-blauw-nep-anky-pad fotoshoot!Citaat:En Bianz, veel plezier in England, hou die boys onder de duim he
Hihi, Suc6 hè Bianz, je kan t!
Whaaa! Thirz nou is mijn ava ook pleitos
Hebben wij dat!
...en 13 Hoeraatjes voor Shaar!
heb ik dit onderdeel alvast gehad
)

Citaat:maar we hadden ook niet anders verwacht he

Citaat:Mariekje:
tot mogen op Paardoes of in de stad....

!
En de volgende keer neem ik ook een cd met leuke liedjes mee voor de DJ, want die snapte het ook niet helemaal, haha!
Deze foto heb ik gemaakt toen ik erop zat!
die foto van Cis en kevin: Voor en na
Volgens mij zitten ergt hele leuke tussen (raad de neus!
)Citaat:Ik denk dat t echt komt door t weer, die kou en die wind zorgen ervoor dat ze allemaal lekker fris zijn!
) En met een beetje dressuren kan ik me ook best vermaken
*zeker als t een beetje frisser is, lopen ze iig al lekkr door.
) had ik een enorme tank onder me lopen, pfft! Tja en dan is t wat minder dat ze zo vlot doorlopen, heb nu enorm moeie armen.. (en een reeks blauwe tenen. Was zo slim om de tank ff op mn tenen te parkeren)Citaat:Lief barbie paardje he?!
Ik vind het egt een toppie setje Bar! Helemaal super!
Citaat:Pas de 3e keer hadden we de goede en konden we toch nog genieten
)Citaat:En de volgende keer neem ik ook een cd met leuke liedjes mee voor de DJ, want die snapte het ook niet helemaal, haha!

NOUJA! Hoe durft ie, speciaal nog wat voor hem overgelaten, eet hij t niet op!Citaat:PS: Mn vader heeft de chips niet eens opgegeten Annemijn...
) en heb je de jongens onder tafel kunnen drinken? Vonden ze je typisch Hollandse geruiten paarden sokken mooi? *geen belletje/sms-je gehad gister, dus geen toffe types tegen t lijf gelopen!*Owja (je zou t bijna vergeten
) hoe ging t voetballen?
*Ben meer een vakantie-type dan een school-type denk ik...
)
)
)
hopen dat t snel weer beter gaat met je auwtjes (en je arme scooter), suc6 bij de dokter..
*net als de op t hek foto trouwens!
* Die muts staat haar ook toppie! Ik vind dat stud er ook wel fris en vrolijk op staat, de knapperd!Citaat:Annemijn dr crea-uitspatting van een chago Flaxy:
) idee van Thirz
Maar opsich best een kunstzinnige foto tog?
Kan!Citaat:Eerst iedereen een feestmuts op (Zullen we ook een keer zo uitgaan?!)
Maarre miss is een Hawai-slinger iets minder uh.. aanwezig
en bijna net zoleuk, kunnen we zelfs nog mee zwieperen 
& Michelle der uit! Ben benieuwd hoe ze volgende week dat commentaar op hun "mede-modellen" gaan geven, t klonk iig al niet al te vriendelijk in het voorstukje
Engeland was supergaaf! Een weekend vol voetbal, stappen en vooral drank
Om een indruk te geven: we stapten net in de bus en de Flügels werden al doorgegeven hahaha!
Heb iig een topweekend gehad. Wat wel echt vreselijk was: wat lopen die engelse meiden er ontzettend zeg maar "schaars gekleed" bij!! Echt niet normaal, als wij zo uit zouden gaan kwamen we niet eens het cafe binnen hahaha! Heel typisch. En daarnaast voelde ik me een enorme reus: alle toffe types kwamen niet eens bij mijn 1.84 m lengte in de buurt. Conclusie, de engelse mannen zijn erg klein!
Op naar de praktijk! Jullie foto's van de buitenrit zijn ook echt tof! Ik vond Kevin ook echt een leuke pony! Hoe is het met jouw rug?
(wat een pijnklachten hier allemaal!)
(met een beetje hulp van bokt)
) Daarna gingen op het parkeerterrein op een camping-stel soep maken. Erg leuk allemaal, maar heeeeel koud!! Mn tenen waren bevroren. De kids hadden zich goed gedragen en mochten daarom lekker opwarmen in bad, helaas moest ik genoegen doen met een warme douche thuis.........Ik wil ook een bad