Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twinklebel schreef:Het is gebeurd, Tos is niet meer. Ze is heel rustig heengegaan. Precies zoals ik wilde. Ik zal je missen meisje, maar heb er vrede mee dat het zo gegaan is. Toen ik de rust over haar zag komen, werd ik zelf ook heel erg rustig. Daarna nog even lekker bij haar gezeten en haar hoofd geaaid. We kregen alle tijd. Ik weet nu helemaal zeker, dit was een goede beslissing, hoe moeilijk het ook zal worden de komende tijd. Rust in vrede meisje.....
En ja, ja we hebben op de heenweg een stukje gedraafd, maar ook op de terugweg *o/*
alleen op de heenweg dan, terugweg sla ik nog maar even over
Binar schreef:Ik wil toch, ondanks een verdrietige dag, toch nog even wat leuks vertellen:
Ik ben met Ko naar buiten geweest, samen met Eefje op BizEn ja, ja we hebben op de heenweg een stukje gedraafd, maar ook op de terugweg *o/*
Voelde erg lekker aan om weer buiten een stukje te draven met hem! Ko was erg braaf, wel wat kijkerig, maar ja wat wil je, we zijn al maanden niet meer echt buitengeweest met hem...![]()
Volgende x wil ik missch wel een stukkie galop proberenalleen op de heenweg dan, terugweg sla ik nog maar even over
Dus Eefje, mag ik je binnenkort weer een keertje lenen?
moossie schreef:Anous, Hoe laat wil je dat ik weg ben donderdag?
Tis natuurlijk Pasen...
Zit ons ook wel lekker mee deze maand
, want anders.....
elady schreef:En dat probeer ik ook zo veel mogelijk te doen. Per dag kijken wat ze aankan. Vandaag was het gewoon drie x niks en ben na 10 minuten eraf gegaan en weer lekker op het land gezet, morgen weer een dag.
Over 9,5 week is ze uitgerekend en dan vind ik dat ik er ook wel een beetje aan mag gaan toegeven.
Ga het er morgen met Annemarie over hebben, ze kunnen wel zeggen: Maar bij Tinka en Ginny konden we wel door rijden tot de laatste dag, maar Lady is niet Tinka of Ginny en ik voel hoe het gaat met Lady en niet zij, toch???
: D 
Ireentjuh schreef:haha Mike krijgt nog geld van mij, maar dan moet ie wel een keer komen natuurlijk
Fieke, fijn dat het zo is gegaan.. Ik kan me voorstellen dat het misschien ook een soort opluchting is? klinkt raar, maar dat had ik echt toen ik mijn oude kat had laten inslapen nadat ze heel lang ziek was geweest en uiteindelijk alleen maar slechter werd. Je blijft je maar constant zorgen maken en nou ben je zeker dat ze geen pijn meer heeft.. hoe moeilijk en verdrietig het ook is dat ze er niet meer is..
Binar schreef:moossie schreef:Anous, Hoe laat wil je dat ik weg ben donderdag?
Kun je niet gewoon een keer een dagje overslaan en dan vooral op dinsdag en donderdag![]()
Dan ben ik er maar 2x 5 minuten
moossie schreef:uuuuhhm uuuuhhmmm nou weet je wat! Ik zadel Yus voortaan in notime op en ga uuuren buitenrijden, snel weer afzadelen en weg is Mirjam weerDan ben ik er maar 2x 5 minuten
1x 5 minuten als jij nog op bed ligt en 1x 5 minuten als jij tussen de middag je boterham zit te eten binnen
Je laat gewoon je vader poetsen en zadelen e.d., hij loopt met Yus naar de laan, en dan hoef je hier niet eens meer te komen, wel zo makkelijk
Binar schreef:moossie schreef:uuuuhhm uuuuhhmmm nou weet je wat! Ik zadel Yus voortaan in notime op en ga uuuren buitenrijden, snel weer afzadelen en weg is Mirjam weerDan ben ik er maar 2x 5 minuten
1x 5 minuten als jij nog op bed ligt en 1x 5 minuten als jij tussen de middag je boterham zit te eten binnen
Ik weet iets veeeel betersJe laat gewoon je vader poetsen en zadelen e.d., hij loopt met Yus naar de laan, en dan hoef je hier niet eens meer te komen, wel zo makkelijk
![]()
Alleen als je wat lekkers hebt mag je langskomen![]()
![]()
Enneh als ik vrij ben dan eet ik 's middags bijna nooit, fout he?
Ik neem gewoon wat lekkers mee morgen!!! Heeft u nog wensen??
Marieke_ schreef:Waarom mag moossie niet gewoon op stal komen!?