Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Haha
hou je ons op de hoogte?! Waar worden de regio kampioenschappen verreden? Astor schreef:Mijn geluk kan niet meer op, heb net de stoute schoenen aangetrokken en mijn nieuwe liefde opgehaald![]()
[ Afbeelding ]

. 
Pebbs schreef:hoe gaat het met jouw paard Iris? en de wedstrijden?
Manon, heb je jouw paard nog? hoe gaat het daar nu mee?
We zijn nu M2 startgerechtigd maar ik doe het nog even een beetje rustig aan, ik wil de basis graag eerst nog beter bevestigd hebben. Zondag gaan we weer buiten de deur springen! Super veel zin in
Manon_S schreef:Liefst wil ik haar zo lang mogelijk houden natuurlijk. Maar als ik op mezelf ga wonen wordt het lastiger financieel gezien.
.
Pebbs schreef:Wat leuk Iris! Veel succes alvast! Super dat het zo goed gaat! Les je nog bij Birgit of gewoon bij Frans?
Manon, fijn dat het goed met je paard gaat! En dat je gewoon lekker aan het rijden bent!
Heb eigenlijk wel dezelfde vraag als Iris. Hihi
Manon_S schreef:Klik heb ik zeker wel, alleen met rijden wat minder. Maar dat is vooral omdat we het beiden wat lastig vinden. Vandaar dat ik ook 2 stalgenootjes heb die haar ook rijden. Die rijden haar wel door en nemen haar ook regelmatig op buitenrit zodat ze daar ook aan dingen gaat wennen. Nu ik bij m'n moeder woon wil ik haar ook echt niet kwijt maar je wil en moet op gegeven moment ook verder in je leven. Met mijn baan verdien ik niet veel (dierenwinkel) dus de kans is gewoon klein als ik op mezelf ga wonen om haar dan te houden. Stel er gebeurd dan wat met haar of met een ander dier van mij dan kan ik dat gewoon niet betalen. Nu ik bij mijn moeder woon kan dat natuurlijk dan wel. Dus het is gewoon allemaal onzeker hoe de toekomst gaat lopen. Maar ik blijf voorlopig nog wel bij mijn moeder wonen dus dan houd ik haar natuurlijk wel! Het is gewoon een ontzettend lief en braaf paard voor haar leeftijd en zo mensgericht, daar hou ik van. Mensen die langs kwamen in haar verkoop periode zeiden ook braaf is ze zeker, dat heb je niks gelogen. Alleen onder het zadel zit er nog wat werk aan en ontspannen en nageeflijk vind ze gewoon nog erg lastig en ik ook. Maar laatste tijd gaat het erg goed en dat valt 1 van m'n stalgenootjes die haar rijd ook op. Dus we komen er uiteindelijk wel.
super !!