[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:27

Eigenlijk gewoon de d7100.. Maar ben erg bang dat die matig presteert met mijn huidige lenzen

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:58

Hai Melissa, ik ben even helemaal uit de paarden. Op bokt na dan...
Vorig jaar mijn pols gebroken na dat ik "afstapte in galop" zoals dit zo mooi heet.
Nu alleen nog bezig met de Dierenambulance en dat is aardig druk.

Een studio aan huis klinkt wel heel geweldig!! Het is moeilijk om van fotografie alleen rond te komen maar met een studio aan huis kom je natuurlijk al veel dichter bij. Veel succes!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:10

Ik denk er ook over om weer een camera te kopen. Maar dan denk ik weer: ja wanneer ga ik die dan gebruiken, om alleen foto's van m'n paard en hond te maken :+ . Daarnaast heeft m'n broer ook een canon die ik gewoon mag lenen :p .

Astor

Re: [HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:39

Mijn geluk kan niet meer op, heb net de stoute schoenen aangetrokken en mijn nieuwe liefde opgehaald <3

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:47

Ik zag hem ner!!!! Gefeliciteerdddd

Balti en beau hadden vandaag geen zin erin :oo toch ander kaliber paard dan Ram :') uiteindelijk liepen ze beide best fijn, maar nodig bokken draaien en sprintjes gehad

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:22

Ik moet even inbreken! Over twee weken ga ik naar de regiokampioenschappen met Xander!
Als ik daar bij de beste 4 hoor ga ik naar het NK!!!!!
Is het normaal dat je daar NU AL zo zenuwachtig over bent!!!!! hahaha

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:16

Oh wat leuk Floor! Snap dat je zenuwachtig bent haha. Maar vooral van genieten toch :) .

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:46

Floor? :P Haha

Suuuper gaaf Noortje! Je had een goede score vorige keer dus ik snap dat je daar gespannen voor bent! :oo hou je ons op de hoogte?! Waar worden de regio kampioenschappen verreden?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:46

Astor schreef:
Mijn geluk kan niet meer op, heb net de stoute schoenen aangetrokken en mijn nieuwe liefde opgehaald <3

[ Afbeelding ]

Gaaf Melissa! :D

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:39

Gaaf Noortje en Melissa :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:52

Bedankt meiden! Ja erg spannend maar ook veel zin in! :D
Ik moet naar Brummen, ergens in Gelderland. Ver weg in ieder geval hahaha.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 21:57

Haha sorry ik zat met m'n hoofd met iemand anders wahaha. Noortje bedoel ik natuurlijk :+ .

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 22:39

Pebbs schreef:
Bedankt meiden! Ja erg spannend maar ook veel zin in! :D
Ik moet naar Brummen, ergens in Gelderland. Ver weg in ieder geval hahaha.

Ooh oke! Ik zag op startlijsten ook iets in Nijkerk staan. Erg leuk dat je mee doet iig! Ik heb eigenlijk wel spijt dat ik het niet ook gedaan heb :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 10:53

hoe gaat het met jouw paard Iris? en de wedstrijden? :D

Manon, heb je jouw paard nog? hoe gaat het daar nu mee? :)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 15:06

Ja ik heb haar nog steeds. Gaat heel goed. 2 stalgenoten rijden haar allebei 1 dag, kunnen heel goed rijden. De rest van de week doe ik haar. Ik kijk nog even of ik haar va het voorjaar opnieuw ga proberen te verkopen.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 15:37

Liefst wil ik haar zo lang mogelijk houden natuurlijk. Maar als ik op mezelf ga wonen wordt het lastiger financieel gezien.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:05

Pebbs schreef:
hoe gaat het met jouw paard Iris? en de wedstrijden? :D

Manon, heb je jouw paard nog? hoe gaat het daar nu mee? :)

Gaat goed! Ben super blij met hem! :D We zijn nu M2 startgerechtigd maar ik doe het nog even een beetje rustig aan, ik wil de basis graag eerst nog beter bevestigd hebben. Zondag gaan we weer buiten de deur springen! Super veel zin in :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:07

Manon_S schreef:
Liefst wil ik haar zo lang mogelijk houden natuurlijk. Maar als ik op mezelf ga wonen wordt het lastiger financieel gezien.

Heb je niet echt een klik met haar Manon? Ik kan me niet voorstellen Djerk te verkopen (hoewel ik het geluk heb dat ik hem samen met mijn moeder heb natuurlijk..)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 18:36

Wat leuk Iris! Veel succes alvast! Super dat het zo goed gaat! Les je nog bij Birgit of gewoon bij Frans?

Manon, fijn dat het goed met je paard gaat! En dat je gewoon lekker aan het rijden bent!
Heb eigenlijk wel dezelfde vraag als Iris. Hihi

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 19:33

Klik heb ik zeker wel, alleen met rijden wat minder. Maar dat is vooral omdat we het beiden wat lastig vinden. Vandaar dat ik ook 2 stalgenootjes heb die haar ook rijden. Die rijden haar wel door en nemen haar ook regelmatig op buitenrit zodat ze daar ook aan dingen gaat wennen. Nu ik bij m'n moeder woon wil ik haar ook echt niet kwijt maar je wil en moet op gegeven moment ook verder in je leven. Met mijn baan verdien ik niet veel (dierenwinkel) dus de kans is gewoon klein als ik op mezelf ga wonen om haar dan te houden. Stel er gebeurd dan wat met haar of met een ander dier van mij dan kan ik dat gewoon niet betalen. Nu ik bij mijn moeder woon kan dat natuurlijk dan wel. Dus het is gewoon allemaal onzeker hoe de toekomst gaat lopen. Maar ik blijf voorlopig nog wel bij mijn moeder wonen dus dan houd ik haar natuurlijk wel! Het is gewoon een ontzettend lief en braaf paard voor haar leeftijd en zo mensgericht, daar hou ik van. Mensen die langs kwamen in haar verkoop periode zeiden ook braaf is ze zeker, dat heb je niks gelogen. Alleen onder het zadel zit er nog wat werk aan en ontspannen en nageeflijk vind ze gewoon nog erg lastig en ik ook. Maar laatste tijd gaat het erg goed en dat valt 1 van m'n stalgenootjes die haar rijd ook op. Dus we komen er uiteindelijk wel :) .

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 19:35

Leuk Iris dat het zo goed gaat! Je gaat nog best hard, al in de M2 :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 21:29

Pebbs schreef:
Wat leuk Iris! Veel succes alvast! Super dat het zo goed gaat! Les je nog bij Birgit of gewoon bij Frans?

Manon, fijn dat het goed met je paard gaat! En dat je gewoon lekker aan het rijden bent!
Heb eigenlijk wel dezelfde vraag als Iris. Hihi

Nog steeds bij Birgit voor de dressuur en springen lekker bij Frans! Ben nog steeds blij dat ik toen mee ben geweest voor jouw Orun haha

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 21:31

Manon_S schreef:
Klik heb ik zeker wel, alleen met rijden wat minder. Maar dat is vooral omdat we het beiden wat lastig vinden. Vandaar dat ik ook 2 stalgenootjes heb die haar ook rijden. Die rijden haar wel door en nemen haar ook regelmatig op buitenrit zodat ze daar ook aan dingen gaat wennen. Nu ik bij m'n moeder woon wil ik haar ook echt niet kwijt maar je wil en moet op gegeven moment ook verder in je leven. Met mijn baan verdien ik niet veel (dierenwinkel) dus de kans is gewoon klein als ik op mezelf ga wonen om haar dan te houden. Stel er gebeurd dan wat met haar of met een ander dier van mij dan kan ik dat gewoon niet betalen. Nu ik bij mijn moeder woon kan dat natuurlijk dan wel. Dus het is gewoon allemaal onzeker hoe de toekomst gaat lopen. Maar ik blijf voorlopig nog wel bij mijn moeder wonen dus dan houd ik haar natuurlijk wel! Het is gewoon een ontzettend lief en braaf paard voor haar leeftijd en zo mensgericht, daar hou ik van. Mensen die langs kwamen in haar verkoop periode zeiden ook braaf is ze zeker, dat heb je niks gelogen. Alleen onder het zadel zit er nog wat werk aan en ontspannen en nageeflijk vind ze gewoon nog erg lastig en ik ook. Maar laatste tijd gaat het erg goed en dat valt 1 van m'n stalgenootjes die haar rijd ook op. Dus we komen er uiteindelijk wel :) .

Hmm ik snap het wel hoor! Je gaat ook wel snel twijfelen al het rijden niet zo lekker gaat, dat heb ik in ieder geval wel ook altijd. En de toekomst is inderdaad belangrijk! Wil je niet nog proberen te switchen van baan nu je nog bij je moeder woont? Misschien kun je ergens anders wel meer verdienen?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 21:32

Manon_S schreef:
Leuk Iris dat het zo goed gaat! Je gaat nog best hard, al in de M2 :D

Jaa gaat snel he!! Het gaat nu pas echt moeilijk worden haha, ik merk nu wel hoe snel we zijn gegaan :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 08:53

Wauw wat leuk Iris dat je nog steeds bij Birgit lest!!! Hahaha :D super !!