We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 13:43

Kolere, heb de bus om 13.16 gemist....nu zit ik dus te wachten op die van 13.56! Dan moet ik zo op het station ook nog een poos wachten en dan gaat me trein om 14.45! En ik was zo lekker vroeg....kon ik ook lekker op tijd naar de manege...nu ben ik dus weer laat!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 13:45

Ik heb met een vriend afgesproken vandaag die ik al aan aantal jaar niet heb gezien, elke keer gebeurt er iets waardoor het toch niet doorgaat. Hij zou om 2uur in Utrecht zijn, maar staat nu nog vast in Rotterdam :') Ben benieuwd of het nog gaat lukken, vrijdag middag is natuurlijk niet echt een ideale dag om te reizen met het ov...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:20

Haha nee is niet echt de handigste dag.. Ik hoop voor je dat het allemaal nog lukt Ella!
Ik sta nu ook op de bus te wachten, maar die komt net aan rijden :D

Zo, in de bus. Nu weer verder typen :p

Zo lekker faron rijden. Morgen met dr naar buiten samen met de andere pony en zijn eigenaresse.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:28

Nee handig is anders :') Ik moet ook nog naar Ferro, kan natuurlijk niet de rest van de dag maar gaan zitten wachten tot hij een keer aankomt.... Zul je zien als ik bij Ferro ben dat hij dan net in Utrecht is, dan moet ik nog alles afmaken bij Fer, naar huis fietsen, omkleden en met de tram naar Utrecht. Dan is het ook weer minimaal een uur later...

En ik was eigenlijk ook nog van plan weer eens langs de manege te gaan :+

Ohja, als één van jullie me hiermee kan helpen hoor ik het graag :)
[MD] Vies oog

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:32

Dan vraag je hem een uur voor hij denkt aan te komen te smsen of bellen ofzo :)
Zal je topic later even lezen

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:37

Hmm hij zegt net ik ga terug naar Dordrecht en dan pak ik daar wel de bus. Dus ik zei nou dan zie ik je over 5 uur ofzo wel een keer :P Maar toen zei die nee joh ik zie je zo. Dus ik ben benieuwd hoe hij het gaat regelen xD

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:41

Nou ik heb maar even me laptoppie aangedaan in de trein, we vertrekken zo bijna. Wel handig zeg, dat gratis internet in de trein!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:45

Whoeeii ik had gewoon een 9 voor me toets van gister!! :D Me eerste toets van dat vak was een onvoldoende dus sta nu weer ruim voldoende :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 17:23

_Lucy schreef:
@Danielle,
nu je hier zelf zo zegt van ik haal school niet omdat ik geen flikker uitvoer.. je ziet het probleem dus blijkbaar, dus dan kan je het ook proberen op te lossen toch?
en als je een tijdje geen pony's verzorgt kan je de tijd die je normaal daar in stopt, in je school stoppen..
ik zou als ik jou was nu eerst heel hard met school bezig, en dan in de zomer vakantie ofzo kijken voor een andere pony om te verzorgen..

Jaa ik weet het wel, maar had de motivatie niet... Heb ik zo'n ontzettende dip gezeten...
Maar ik stop er nu ook veel tijd in hoor ^^

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:32

Oke, nouja ik hoop daty je het haalt!

En is hij er al Ella? :+

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 18:30

Nope we hebben maar een andere dag afgesproken anders zou het vandaag zo laat worden. En ik wilde nog even naar de manege, ben daar al zo lang niet geweest! Heb meteen opdracht gekregen om filmpjes van Linda te maken :P je hebt wel geluk dat ik de accu net opgeladen had Lin :P
Net met Ferro een parcourtje gedaan, tussen/over twee balken lopen, slalommen om pionnetjes en hem leren dat de zweep niet eng is. Het ging best moeizaam, tussen die balken lopen is stom, zweep is eng en pionnen zijn saai :+ maar het positieve is wel dat hij netjes achter mij liep, met zijn hoofd omlaag en kauwen :) achteruit lopen als ik dat vroeg deed hij ook heel braaf :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 20:25

Woehoe even een berichtje van mij vanaf me nieuwe laptop!! Nu moet ik bijna naar Britt en Patries dus ik heb haast en ga afsluiten hahaha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 21:54

Nou die les is wel eens beter gegaan.... ze was gespannen, wilde niet lekker loslaten en zat gewoon te k-utten. We reden maar met ze 4en dat was echt SUPER chill!! Daardoor kreeg ik ook lekker veel hulp enzo. Ella heeft veel filmpjes gemaakt en sommige daarvan zien dr echt niet uit, daar had Dix weer echt van dr buien. Kreeg in het begin ook lekker veel bokken om me oren, echt van die gemene van 'ga dr af mens!'. Maarja volgende week beter hopelijk.

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 06:24

hoi lieve mensen, ik ben nu in Singapore, gisteren echt een heeeelee warme en mooie dag, nu regen(ja tropisch klimaat he) dus ben even plannetjes aan het maken voor de rest of mijn reis. ik moet 13 mei in bangkok zijn voor mijn vlucht naar Medan(Indonesie) en dan komt mijn liefste moedertje!!
dus wie er nog tips heeft, ik hoor het graag!
als ik terug ben moeten we trouwens echt een meeting doen, anders weet ik de weg straks niet meer(haha grapje, die onthoud ik vast mijn hele leven!) ik ben 13 juli terug, dus als er mensen zijn die het leuk vinden om te huren voordat week 4 begint, hoor ik het graag!

ik kwam trouwens net op een forum en lees dat Chanel een veulen krijgt, dat leuke zwartbonte paardje die verkocht is aan kids van mijn week (week 1 2011). wisten ze niet en ineens is ze drachtig, ik vind Chanel echt een leuk paardje, dus ze zullen wel blij zijn!

nou dag mensen en vertel me hoe het leidingweekendje was, lijkt me leuk!

doeeeeei! :wave:

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:05

Wauw klinkt mooi Fee!! Nog heel veel plezier!!

Ik ga vandaag even lekker rustig aan doen, kom net me bed uitgerold dus nu even eten.
Vnaaf moet ik werken en verder heb ik niks boeiends te doen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:50

Vandaag lekker met Faron en de andere pony naar de appelbergen geweest :)
en Faron heeft een nieuwe frontriem gekregen. zal morgen even een foto maken als ik het niet vergeet..

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:54

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:57

ja was zeker leuk :)
alleen was faron zich wel een beetje aan het aanstellen :P opeens bang voor dingen waar ze normaal niet naar omkijkt (over het spoor etc)

ahh wat vervelend Maren, hopelijk heeft hij er snel geen last meer van!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:26

Hebben jullie het wel droog gehouden dames?

Het was rustig op me werk zeg. Maar oke. Zometeen ga ik het programma Fans kijken want LA the voices komt daarin :D

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:34

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:39

Hier was het weer echt raar. Toen ik de honden uit ging laten (=10 min) heb ik regen, zon, regen en hagel gehad.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:21

nee niet echt droog gehouden nee :P
onder het rijden zelf gelukkig maar 1 (flinke) bui gehad. faron was net weer een beetje droog op de terug weg.
toen we nog iets van 200 meter moesten begon het weer flink te regenen. maar dus net (/net niet) optijd binnen.
en toen ik terug liep van de bus naar huis ook de laatste 200 meter ofzo begon het te stortregenen en hagelen, en kwam ik alsnog doorweekt thuis xD

maar tussen de regen door was het wel heel lekker met rijden :)
ook even stukje fjordenpaard stijl door de bomen gegaan (stond zo'n zigzag hek waar we niet lans konden, dus dan maar paar meter verder door de bomen :P waren allebei helemaal groen xD

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:43

Ooh nu BAAAALLL ik nog harder dat ik niet naar het volgende optreden van LA the voices kan!!! Had het programma denk ik niet moeten kijken want nu baal ik nog harder :'(

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 11:05

Hiep hiep hoera, me hond is vandaag 9 geworden en me vader 52! Ik ga vanmiddag even met me oma langs me vader en verder heb ik weer niks op de planning staan.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 12:29

Oh ik moet opeens werken vnaaf, collega is ziek. Dus maar wat eerder naar me paps en dan om 5 uur werken.