Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:24

Wahaha, Emy met vleugels.
Op Red Bull lijk je net een klein kindje Clown Kleine pony met klein meisje.
(en zoals gewoonlijk heeft Emy ogen dicht, was Boellie zo slaapverwekkend?!)

Wendy, heb je nog meer? Bloos

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:20

Nee de rest was niet zo veel. Ik had ook nauwlijks fotootjes gemaakt.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:22

haha leuke foto!
past echt prima, ziet er wel heeel anders uit als normaal, op een paard Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:10

tssssssssss als normaal Tong uitsteken Een fjord is heel normaal hoor Haha! Nou ja in mijn ogen dan want ik ben nog net niet geboren op een fjord maar daar heb je het mee gehad Schijnheilig

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:13

haha ja tuurlijk is een fjord normaal ja, niet vergeten hoe die-hard rakkerfan ik vroeger was he Knipoog
maar tis toch wel anders dan emy normaal op kabora of pandora Ja
tis wel heel leuk Lachen

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:21

Hoe is het nou met huisje, Wendy? Kunnen jullie het niet via e makelaar kopen, of is het dan zo veel duurder? Hebben jullie wel de tijd om evt. naar andere huizen te kijken?
Zelf heb ik vandaag het brommobiel opgehaald...en er de eerste ruzie mee gehad; kreeg het rotding niet getankt! Boos! Uiteindelijk naar een andere (grotere, klantvriendelijkere) tankstation gereden, en daar meteen iemand er bij gehaald. Die zijn zoon had dezelfde auto, dus hij wist de truc. Cool En dadelijk dus naar Arnhem scheuren Haha!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:15

Haha! Je auto heeft dus een gebruiksaanwijzing!

@Annie: ik vind dat ik precies goed ben op Boellie hoor! Ik vind het een leuke foto, in ieder geval.
@Janneke: op een paard rijden is voor mij ineens niet meer zo normaal, de laatste 3 weken heb ik op Rakker gereden!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 17:19

By the way: ik heb aanstaande dinsdag om drie uur mn intake-gesprek!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:41

spannend Emy!
trouwens, dat feestje volgende week gaat niet door, ik ga volgende week dus wel mee rijden

@juut: ik had zo'n soort zelfde probleem toen ik voor het eerst met auto van mn ouders ging tanken Bloos

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 07:46

@ Emy; over dinsdag, Go Emy, go Emy, go Emy *o/* Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:23

jaaa komt helemaal goed Emy!
over die site, op www.9292ov.nl kun je uitzoeken hoe je moet met de trein/bus enzo, heel handig

ik vond 't gisteren echt leuk! ik had eerst zoiets bleegh happy mee naar het bos, de dramkop, maar omdat ik meer achteraan reed was het best te doen, en ik vond claudia wel hard gaan joh, had ik niet van dr verwacht Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:10

*o/* *o/* Wow ik ben in de 7e hemel. Eindelijk is Red Bull ster. Na twee keer een B met de zadelproef is het nu eindelijk gelukt door middel van de fjordsportproeven. Maike heeft hem deze keer gereden. Voor het B dressuur had ze 162 punten, voor de L dressuur 168 (dat wordt dan een LL) en voor het springen ook geslaagd met 2x een 7. Yes ik ben helemaal blij Haha!

En Judith we moeten er 1 september uit, maar als we dan niks hebben gaan we tijdelijk naar mijn schoonouders toe.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:14

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:20

Oei, ik hoop dat jullie op tijd wat vinden, lijkt me heel raar om bij schoonouders in te moeten wonen. Weten jullie al wat die mensen met het huis in Heijen doen? En evt. via makelaar kopen is dan geen optie? Ik hoop dat jullie een leuk huisje gaan krijgen Tong uitsteken

Enne, kan Rb Ascot niet even gaan voorlichten over dressur? Heb 28 augustus m'n allereerste wedstrijdje met Ascot (waar alle deelnemers lintje krijgen! Hyper! ) en hij is er gister twee keer tussenuit gegaan, zo hard volte gegallopeerd dat ie uitgleed (gelukkig heeft ie daar inmiddels genoeg ervaring mee dat ie zichzelf kan herstellen) en stappen...ja, wat was dat ook al weer? Blond

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:44

Ach je hebt nog eventjes om te oefenen toch? Tong uitsteken

@Wendy: Proficiat Wendy! En Boellie natuurlijk ook he! Leuke foto's zeg! Heeft Boellie daar het dressuurzadel op? En wat heeft Maike lange benen zeg!

Toen ik vrijdag trouwens thuis kwam, kwam ik erachter dat ik toch wel erg zwart van het zand was. Ik vond het in ieder geval een fijne bosrit, vooral het stukje dat ik alleen reed! Haha!

Gisteren ben ik naar Fields of rock geweest en dat was toch gaaf! Black Sabbath (ozzy) viel erg tegen vond ik, maar ik heb van Rammstein, Papa Roach, After forever en Flogging Molly genoten! Jammer alleen dat het alweer afgelopen is... Huilen

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:55

Mijn cavia Wodan is trouwens zielig. Hij is gisternacht uit zn hangmat gedonderd (denk ik) en nu heeft ie geen voortanden meer! Zijn ondertanden zitten er nog wel, maar die zitten los. Ik dus gisterochtend voordat ik naar Nijmegen ging, naar een dierenarts gebeld en die zei dat als de tanden met wortel en al zijn afgebroken, hij daar nooit meer tanden voor in de plaats krijgt. Maar ik geloof dat ze niet met wortel en al zijn afgebroken, dus als het goed is groeien ze dan nog aan... Hoop ik maar, anders heeft ie voor altijd een opa-bek!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:52

acherm Wodannetje toch.

Judith het is wel een optie om het via de makelaar te kopen hoor. We gaan in ieder geval nog wel kijken, maar is toch een beetje banketstaaf gegaan.

Emy RB heeft inderdaad het dresuurzadel op daar. En Maike heeft altijd de beugels zo lang, maar dat hoort bij een dressuurzadel hoor Tong uitsteken

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:11

Proficiat Wendy!!

@emy: aaaaah, wat zielig, als ie echt geen tandjes meer nieuw kan krijgen, kan wodan dan nog wel eten met alleen ondertanden?

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 18:58

Proficiat Wendy! ik ga zo eventjes de fotoos bekijken

@Emy: gaaaf dat het leuk was! zal vast wel heeeel erg warm geweest zijn Haha! en dat je zwart was van het stof geloof ik wel, volgensmij lieten wij een hele stofwolk achter Tong uitsteken
ik ben trouwens wel heel erg benieuwd hoe het met astrid dr staartbotje ging, ze had dr wel heel erg last van geloof ik..
zielig van je cavia trouwens! ik hoop voor um dat ie nog tandjes krijgt!

@Juut: ga je officieel starten met Ascot? wat vet zeg, dan kom ik echt een keertje kijken!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 23:02

Wodan kan nog wel een beetje eten. Hooi is erg moeilijk, want hij kan het nu niet uit het hooiruif trekken, dus heb ik het er voor hem eruit getrokken en ook appel eten is erg moeilijk, vandaar dat ik het voor hem in heeeeeeele kleine stukjes heb gesneden.

@Janneke: het was inderdaad erg warm. Papa Roach was om twee uur en toen was het nog erg heet en toen kon ik gewoon het zweet langs mn benen voelen druppelen!

@Wendy: Ik weet dat lange beugels bij een dressuurzadel hoort/horen, maar ik wist niet dat Maike zo'n lange benen had.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:28

@ Emy; ja, dat wordt voorlopig een papcaviaatje! Haha! Heb het op het werk een keer gehad, liet per ongeluk hok vallen met knaag en al. Toen had ie nog maar halve voortanden. Is weer helemaal goed gekomen.

@ Wendy; Kan me voorstellen dat dit niet de meest sociale manier van doen is, van die mensen. Maar als het echt een mooi huis is...het is jammer om later te moeten denken 'hadden we maar'. Succes in ieder geval met de huizenjacht!

@ Janneke; nee, het is een onofficiële wedstrijd, wat wel normaal gejureerd wordt. Anders had ik niet mee gedaan met dat idioot crossgevaarte Tong uitsteken Hoewel er wel vooruit gang in zit. Gister was alleen de gallop nog geflipt hard. Ach, ik ga ook voornamelijk voor het lintje Vork

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 18:41

Zeg ik zat net de folders door te spitten zie ik ineens Janneke (paard hè even voor de duidelijkheid) op de achterkant van de boerenbond folder. En nog een fjord en bruintje. Heeft iemand dat ook gezien?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:43

Eens even vragen of wij dat hiero ook hebben gekregen...

Wodans tanden zijn trouwens al een heeeel klein beetje aangegroeid (gaat snel zeg!).

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 20:49

deedee19 schreef:
Zeg ik zat net de folders door te spitten zie ik ineens Janneke (paard hè even voor de duidelijkheid) op de achterkant van de boerenbond folder. En nog een fjord en bruintje. Heeft iemand dat ook gezien?

Eh..nee.(sprint naar de krantebak op zoek naar de bewuste folder) Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:30

En al gevonden?