Op Red Bull lijk je net een klein kindje
Kleine pony met klein meisje.(en zoals gewoonlijk heeft Emy ogen dicht, was Boellie zo slaapverwekkend?!)
Wendy, heb je nog meer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kleine pony met klein meisje.
Een fjord is heel normaal hoor
Nou ja in mijn ogen dan want ik ben nog net niet geboren op een fjord maar daar heb je het mee gehad

Uiteindelijk naar een andere (grotere, klantvriendelijkere) tankstation gereden, en daar meteen iemand er bij gehaald. Die zijn zoon had dezelfde auto, dus hij wist de truc.
En dadelijk dus naar Arnhem scheuren

) en hij is er gister twee keer tussenuit gegaan, zo hard volte gegallopeerd dat ie uitgleed (gelukkig heeft ie daar inmiddels genoeg ervaring mee dat ie zichzelf kan herstellen) en stappen...ja, wat was dat ook al weer?
en dat je zwart was van het stof geloof ik wel, volgensmij lieten wij een hele stofwolk achter 
Heb het op het werk een keer gehad, liet per ongeluk hok vallen met knaag en al. Toen had ie nog maar halve voortanden. Is weer helemaal goed gekomen.
Hoewel er wel vooruit gang in zit. Gister was alleen de gallop nog geflipt hard. Ach, ik ga ook voornamelijk voor het lintje
deedee19 schreef:Zeg ik zat net de folders door te spitten zie ik ineens Janneke (paard hè even voor de duidelijkheid) op de achterkant van de boerenbond folder. En nog een fjord en bruintje. Heeft iemand dat ook gezien?