He wat naar 12 mensen di eraf vallen in 4 dagen.... Das niet fijn!
Net echt super fijn gereden. Smurf liep echt heel erg relaxt! Ze liep heel fijn rond en slof had ikbehoorlijk k]lang en los, was gewoon echt fijn rijden!
Zo ik heb voor het eerst in noodweer met de auto gereden (ja oke heb ook extreme sneeuw gehad, maar nog nooit in zulke harde regen). Ik heb gewoon lekker aso midden op de 2baansweg gereden want aan de rechterkant waren helemaal plassen. Soms midden op de weg ook en dan werd me auto enorm afgeremd. Zag geen hand voor ogen.... was ik thuis, belde ik naar huis omdat ik wilde vragen of ze de deur open wilde doen zodat ik kon rennen.... gaat die gewoon niet over...naar het huisnummer en me mams mobiel gebeld.... dus toen moest ik gaan rennen. Hadden ze ook al de deur op het nachtslot gezet!! Dus moest 2 sloten opmaken.... pfffff en toen was ik ook nog eens vergeten me auto op slot te doen... Maar goed, me les ging trouwens wel goed! Moest op Popje. Had nog maar 1x eerder op haar gereden de avond dat ze voor het eerst op de manege was. Ze is wel echt enorm verbeterd zeg! Wel een leuke uitdaging, dus wil dr wel vaker op!
Nee heb part 1 ook nog niet gezien. We kijken die films altijd met ons gezin en me tante erbij. En we hadden al afgesproken toen part 1 net uit was wanneer we hem gingen kijken. Maar toen lag dr volgens mij super veel sneeuw en toen hebben we het afgezegd. En daarna nooit meer afgesproken. We hebben part 1 wel al op dvd, dus ik denk dat we binnenkort wel gaan kijken. Oh miss kijk ik hem donderdag wel, dan ben ik vrij!
Britt; Woow, dat is vet veel ! Hadden die meisjes niks ernstigs, of weet je dat niet? Ella: Fijn dat het al beter ging !
Ik had net les .. In de regen haha ! Was helemaal zeik en zeiknat.. Maar les ging wel goed! Vond het alleen wel erg moeilijk! Moest namelijk zelf erg ontspannen en helemaal los laten.. en reem dus ook.. Uiteindelijk ging het op het eind gelukkig wel goed
Fijn patricia! Het werkt echt als je zelf ontspannen bent gaat je paard daar in mee.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 23:05
mooi dat het goed ging paties ja loslaten is echt moeilijk he xD
ik kan mn rechter hand blijkbaar moeilijk ontspannen/loslaten onder t rijden, en faron vind rechtsom ook moeilijk, dus stelling rechtsom gaat bij ons een stuk slechter dan links.. ik ga binnenkort naar een giropractor omdat k weet last heb van mn rug/nek en volgens mij staan mn heupen weer scheef, dus hoop dat als dat weer recht is ik minder moeite heb met rechtsom loslaten en buigen..
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 23:19
he bah het regent nou moet ik in de regen naar de bios fietsen (oke t is maar een paar minuutjes maar toch ) zal vanavond uitgebreid verslag doen haha nee grapje, ik zal er niks over zeggen.
Wij gingen eerst ook altijd samen naar harry potter met het gezin, maar doen we nu ook al best lang niet meer. Heb ook bijna alle laatste films niet meer gezien. Wietse komt over 1.5uur aan in San Francisco! Echt zo vreemd gevoel als ik bedenk dat hij nu in Amerika zit en dat het daar 9uur eerder is. En dat ze allemaal super gave dingen gaan doen. Maar ik kan hem nu niet zomaar even bellen of smsen dat kost echt ontiegelijk veel! Dus zal me weltrusten smsje 's avonds wel missen
Lin, we kunnen m ook kijken als ik er ben Ik ben altijd in voor een hp! Ik ga vanmiddag om 13.00 naar de laatste! Heb al van meerdere gehoord dat ie echt gaaf is!
Straks even naar de schoenmaker, daar schijnen ze ook riemen te kunnen maken. Ik hoop dat ze het dan gelijk kunnen doen en ik m weer mee kan nemen, want dan kan ik morgen rijden mjaa we zullen zien!