maar die is wel vet zeg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar die is wel vet zeg!
)
Hopen dat het snel beter wordt..
corientjuhh schreef:poedersuiker hier
2 augustus konijn dood in hok gevonden
Kale onderbuik wss had ie iets was al langere tijd niet zo lekker
4 augustus mijn andere konijntje doodgebeten door een roofdier (wezel oid)
vandaag 3 jaar geleden beste vriendin van mijn moeder (goeie kennis van mij) overleden aan de gevolgen van kanker
En 3 augustus heeft een vriend van mij zijn pols/arm op honderduizendstukjes gebroken wordt geopereerd
Wat gaat er nog meer gebeuren?
Bahbahbahbah
Heb slecht geslapen vannacht vandaag maar even mijn lieve vriendjes opzoeken
Zaterdag keihard uit
kaatje89 schreef:Nog gefeliciteerd Corina! (had ik ook al via hyves gedaan)
Corientjuh, balen van je week![]()
Hier gaat t ook niet zo lekker hoor... Na een hoop gezeik toch wat kunnen regelen dat k zondag mee zou kunnen springen met Boykin met de onderlinge... Is ie gisteren gebeten, en het zadel komt er net wel/net niet tegen aan. Dus hoop dat het morgen weer beter is, en dat ie er dan verder geen last van heeft...
Hijs goed te grazen genomen en vond het echt niet tof... Hij stond al op stal en niemand had t dus gezien, maar het was een en al vlieg wat erop zat.. Dus de boel maar schoongemaakt en wondspray erop

Pff het moet niet gekker worden. Loopt op bokt een discussie over stalling of weidegang in de winter, en er zijn echt mensen die denken dat een paard ongelukkig is in de wei in de winter.