Vanochtend pilates gehad! Was echt leuk!!!
Nu op karianne aan et wachten. Ben echt benieuwd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amber2202 schreef:Princesspres schreef:@ chan;
ik heb een tijdje een haf gedaan op de charloise lage dijk, weet eigenlijk niet van wie dat stalletjes was , maar heel kleinschalig iets van 6/10 boxen, wel oke land aan de overkant waar ze toen grote stukken haddenen steeds een ander stuk namen als het te kort werd, buitenbak enz. zit je wel in de buurt van je wedstrijdjes,maar wel de rust van een klein stalletje. weet niet of je dat leuk vind..
maargoed kijken kan geen kwaad toch?
zoiets zou precies zijn wat ik zoek ! maar ik kan me niet echt herinneren dat er iets aan de charloisse lagedijk zat toen ik daar nog woonde ?? dr stonden wel hier en daar wat paardjes maar nei echt een stalletje
maar morge hoef k nie naar amber dus dan kan ik de dijk ff overrijden
manege charlois ligt namelijk aan het einde ervan.. dus wat je zegt, dichtbij de wedstrijdjes
thx chick!
stalletje is als je vanaf de mac richting slinge zou rijden aan de rechterkant.
Voobij de bergraafplaats en de benzinepomp.
Op een gegeven moment kan je naar rechts richting smitshoek (?) (niet doen :p) gewoon rechtdoor nog schuin aan de overkant links heb je dan een vrij groot land met een loods erop en stukje verderop rechts heb je een opritje naar beneden naar het stalletje (als ik het goed heb net voor de bocht)
mocht het nou echt niet lukken , wil ik wel keer mee gaan
hahaha
de charloisse lagendijk loopt niet meer in 1x door 

hihih
hahahaha
hihihi
hahah 
hahahaha
hahaha
.
ze vond het heerlijk weer ff tutten maar ze was nie zo makkelijk als ze bij steffi was. Maar is een kwestie van wennen

)
hahahaha
en kan ik vast druk op zoek naar een verzorgster) maar op elke stal moet je borg enzo betalen.. en das de pest 

hihihi)
amandaaa schreef:Je moet het gewoon doen chantal daar hoef je echt niet voor te schamen, ze houden in de prijs vaak rekening met mensen die afdingen dus dan betaal je dalijk te veel dat is echt zonde altijd proberen nee heb je en ja kan je krijgen, en die man zie je daarna toch niet meer.
Zo tank kan weer lachen tandjes zijn weer zeer netjes,
hahaha
)
hahaha
hopen dat hij dat ook niet doet 
! hahaha
dat ga ik wel even doen en dan melden van dat draadje bij de bak of daar wat aan gedaan gaan worden (maar dat moet dan wel voor ik er kom
haha)
haha
helemaal mee eens, maar al staatie dr maar ff op vindt ik het ook wel oke
(aangezien hij er nu al weet nie hoe lang niet meer op staat
hij is al blij alstie 10min kan grazen
merk dattie dat nu echt wel wil want nu istie weer aant klieren met grasprietjes overal vandaan willen plukken
)
volgende keer mag lay t bij een kusje houden
haha Lay schreef:Ik vind borg betalen eigenlijk heel logisch chantal, als jij die box een maand bezt houd en je komt niet.. Had er al iemand anders in kunnen staan.. Met die borg dekken ze zich in... Bij els betaal je ook borg, 1maand extra... Als je daarna eventueel zou opzeggen betaal je je laatste maand niet, dus 'krijg je t eigenlijk weer terug' maar bied wel zekerheid...

zou hetzelfde doen als ik 'n stal zou hebben
hahaha heb nooit rust in m'n reet.. en tijd voor m'n paard maak ik altijd ! 

maar we zitten zwaar onder ons maximum dus kan 't me nie voorstellen dat het wordt geweigerd ergens.. maar je weet 't niet
't blijven banken
)

de rest komt allemaal nieuw omdat we niks hebben..
Grote mensen keuzes!