Nu is een van de merries goed hengstig, hij is er niet meer opgesprongen maar hij trekt haar wel bij haar deken omhoog

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cuarda schreef:DewiRox schreef:Er is in ieder geval 1 paard de sjaak! We binden die van jou dan gewoon aan een boom, bij de crossbaan daar! Haha, niemand die meer last van hem heeft!
Ik zie ineens een paard voor me vastgebonden aan een boom![]()
Helemaal afgezonderd van de rest
Faya__ schreef:OOOOOH trouwens
waar kunnen we het beste boktkamers maken ?
en waar zitten ze beste stallen ?
enne gaan er meer hun paard zondag brengen ?
Queelens schreef:Faya__ schreef:OOOOOH trouwens
Ik ga met mijn paard wel in een stal waar ik wil als jullie voor een stal kiezen die mij niet bevalt ga ik niet mee.
Wil voor mijn paard een rustig plekje met een goeden stal waar hij het liefst niet kan weven het liefst en dan tussen 2 rustige paarden in.
Mogen gerust in het gangpad en ertegenover drukke paarden staan maar liever niet ernaast
Queelens schreef:Faya__ schreef:OOOOOH trouwens
Ik ga met mijn paard wel in een stal waar ik wil als jullie voor een stal kiezen die mij niet bevalt ga ik niet mee.
Wil voor mijn paard een rustig plekje met een goeden stal waar hij het liefst niet kan weven het liefst en dan tussen 2 rustige paarden in.
Mogen gerust in het gangpad en ertegenover drukke paarden staan maar liever niet ernaast
Faya__ schreef:Gingen we ook bokt stallen maken dan![]()
Ik probeer Faya wel aan een zijkant te zetten, die stresst hem zoooooo hard
xLoki schreef:Ik dump me paard gewoon ergens in een stal, zal me een worst wezen of ie druk is, als ie ontdekt dat hij er daardoor toch niet uit mag wordt ie vanzelf wel rustig
DewiRox schreef:Ik denk dat stallen afspreken niet echt gaat werken. Iedereen heeft toch een eigen idee wat je graag voor je paard wilt. Zo wil ik die 2e stallencomplexs, dus degene bij de kastjes en echt niet die andere! En dan het liefst een van de 3 stallen vooraan, met luik naar buiten en dicht bij de wasplaats
Faya__ schreef:DewiRox schreef:Ik denk dat stallen afspreken niet echt gaat werken. Iedereen heeft toch een eigen idee wat je graag voor je paard wilt. Zo wil ik die 2e stallencomplexs, dus degene bij de kastjes en echt niet die andere! En dan het liefst een van de 3 stallen vooraan, met luik naar buiten en dicht bij de wasplaats
Heb je een soort van plattegrond ?
En hoe werkt dat dan met die kastjes ?
Haha ik wil graag een goede stal
Ga jij ook al zaterdag brengen
Ik wilde ook geen stallen afspreken