Ik heb weer even gewerkt was wel relaxed. Niet te druk, niet te rustig. Heb wel kei hard me hand gebrand, zit nu een dikke blaar op :S Morgen hoef ik pas om 11.20u op school te zijn dus kan redelijk uitslapen
_Lucy
Geplaatst: 13-01-11 09:57
auww ella, dat is niet zo fijn..
grrrrrr linn!! ik ben jaloers! ik moet tot kwart voor 4.. (als de gym bus nu wel komt opdagen teminste.. xD)
Ohjee me neppe tand is alweer ontstoken. Zit een dikke blaas achter! Leek gisteren ook al of er een stukje was afgebroken aan de achter kant. Naja gaan we maar weer goed spoelen met listirine...
Vandaag ging Dorey echt goed Bit is nog steeds niet echt cool, maar me instructrice heeft me daar mee geholpen en toen gelongeerd, ging ook heel goed (helemaal als je bedenkt dat ze nog geen week geleden keihard uitgebroken is met de lijn tussen dr voor én achterbenen door(dus in de lengte van t paard) toen ander meisje dr longeerde) vandaar helemaal niet meer naar t hek gekeken Maar ze was echt zeiknat, ook omdat het begon te regenen.... Dus toen ik dr weer op stal zette DAMPEN!!! Dus heb dr eerst maar geprobeerd droog te wrijven... lukte niet echt dus toen heb ik maar n paar plakken vers stro gehaald en dat op dr rug gelegd (een beetje dan haha niet zo n hele plak ) en toen ben ik maar de boel op gaan ruimen... En toen ze t dr af schudde ik kijken, vond dr nog teveel dampen om de deken dr op te doen dus hopa nog maar een laag dr op hihi. Nou toen ben ik maar de gang aan gaan vegen.... en toen ik de 2x dus dr af haalde vond ik dat er wel een dekentje op mogt ben onderhand 2 uur bezig geweest hihi maargoed was weer hartstikke leuk En dan zo met Linda mee bij dr priveles kieken(samen met Ella en Coco) en fototjes schieten.. en daarvoor nog ff langs Dorey om dr beentjes schoon te borstelen xD haha En daarna nog door naar Ella dr paardjes haha heerlijk druk dagje dus... en dan te bedenken dat ik vanacht amper heb geslapen.... ben gebroken als ik weer thuis ben denk ik hahaha
kan je r geen sweetdeken op doen? is een stuk makkelijker
nou, ik heb gym weer overleefd zit niet echt in een leuke groep ingedeeld.. allemaal mensen waar ik niet mee om ga.. gelukkig wel samen met een vriendin, maar die was er vandaag niet..
Hahaha vandaag met me moeder langs de tweespan(paardenwinkel) geweest Me moeder dacht dit is het dekje een beter kleur krijgen we niet, want ik wilde een dekje dat dan bij me hoofdstel zou passen, en de oranje die ik nu heb was vele te licht. Dus wij kopen hem gaan daarna nog even naar de epplejeck, zagen we dara natuurlijk HET dekje liggen de perfecte kleur voor maar 10 euro xd Dus wij die kopen snel weer terug gelukkig kregen we geld terug hahaha slimme actie dus xd
_Lucy
Geplaatst: 13-01-11 18:53
haha slim heb je je hoofdstel al? moet je snel ff een foto maken met smurf en t setje!
wat heb je nou al allemaal in t oranje? dekjes, hoofdstel, bandages.. had je ook al goeie peesjes gevonden?
nee kan dr geen zweetdeken op gooien want die heeft ze helaas niet, dat dacht ik namelijk ook nog... Maar ik ga dr ook niet een voor dr kopen want t schijnt naar de veiling gaat ofzo... geen idee wanneer of wat en daarbij het is mar voor tijdelijk dat we dit doen, als ze eenmaal echt zadelmak gemaakt gaat worden zijn wij niet meer nodig. Dan moet ik weer opzoek naar iets anders
Zoow me les ging goed!! Marlous en Ella hebben gefilmd, ze staan wel al op me laptop maar ik ben nu bij Marlous dus ik laat ze later wel zien!! Ben nu heel benieuwd hoe me wedstrijd gaat, maar als ik hem zo rij zoals ik het vndaag reed dan ga ik hem wel halen!
ben nog even naar noorderslag geweest, alain clark is live echt heeeeel erg goed!! daarna nog ff wat gedronken in de stad, maar k moet morgen weer vroeg op, dus niet zo lang jammer genoeg
eerst nog ff gewinkeld vanavond, heb wat "nette" kleren gekocht.. best wel raar, want ik moet kleren hebben voor de begravenis van mn oma, maar ze is nog niet eens overleden.. maar ze eet en drinkt al een tijdje niet meer, dus waarschijnlijk overlijd ze binnenkort...
maren, ik denk dat je er een beetje aan moet wennen, dat sommige leraren zo doen, want dat gebeurt echt wel vaker op de middelbare school hoor.. sommige leraren, zeggen gewoon wat ze denken enzo..
_Lucy
Geplaatst: 14-01-11 08:32
wij hebben ook vaak genoeg te horen gekregen dat we niet op deze school thuis horen als we vmbo gaan doen en zulke dingen (en dat meende ze dan echt) van een lerares die vond dat iedereen die geen vwo kan doen gewoon dom is, en dat ook gewoon tegen je zegt.. en sommige leraren schelden met van alles en nog wat.
je moet er maar gewoon niet naar luisteren, en als je er echt heel veel last van hebt, even met die leraar gaan praten, en zeggen dat je het niet fijn vind als hij zulke dingen zegt.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 14-01-11 08:37
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik had woensdag ook zo lekker gereden, remy liep echt fijn !
Vandaag gaat woody (Mn hond) Weer naar de DA .. Ze gaan bloedonderzoek doen want de DA vertrouwd het niet.. Is het goed wordt hij accuut geopereerd, is het niet goed .. Dan is het waarschijnlijk echt niet goed .. Ben beetje zenuwachtig ervoor