Denk niet dat ik daar aan mee werk, als er thuis wat misgaat moet ik wel bereikbaar zijn.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sammie18 schreef:Wat kinderachtig als ze je mobiel invorderen, dat lijkt wel op mijn schoolkampen. Dan mocht ik hem wel altijd bij me houden voor het geval dat er wat met de paarden was kon ik we bereikt worden.
Denk niet dat ik daar aan mee werk, als er thuis wat misgaat moet ik wel bereikbaar zijn.
heleenxx schreef:Ik weet het. Ik was er in 2008.
Toen had ik ook al niet zoveel aan de dressuur- en springlessen. We eindigden toen op een hoogte waarop ik normaal begin in te springen.
En ik denk niet dat ik er in het ZZ-L dressuur veel aan zal hebben.
Het liefste zou ik het combineren, dressuurles van Johan Hamminga en daarnaast de crosstrainingen. Maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken...
Alternatief is om me voor het M/Z op te geven, maar dan wel een extra crosstraining mee proberen te pakken. Daar twijfel ik nog over.
Daar dressuren terwijl er op het terrein ernaast gecrosst wordt, vind ik geen leuke gedachte.
digo schreef:heleenxx schreef:Ik weet het. Ik was er in 2008.
Toen had ik ook al niet zoveel aan de dressuur- en springlessen. We eindigden toen op een hoogte waarop ik normaal begin in te springen.
Het liefste zou ik het combineren, dressuurles van Johan Hamminga en daarnaast de crosstrainingen. Maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken...
Alternatief is om me voor het M/Z op te geven, maar dan wel een extra crosstraining mee proberen te pakken. Daar twijfel ik nog over.
Daar dressuren terwijl er op het terrein ernaast gecrosst wordt, vind ik geen leuke gedachte.
Johan Hamminga geeft dit jaar niet meer les die was vorig jaar voor het laatst. Wie er voor in de plek komt weet ik zo niet. Hopelijk gebruiken ze de hindernissen die ze tijdens de KWPN paardendagen hebben gebruikt voor de 5 jarigen eventingpaarden.
digo schreef:heleenxx schreef:Ik weet het. Ik was er in 2008.
Johan Hamminga geeft dit jaar niet meer les die was vorig jaar voor het laatst. Wie er voor in de plek komt weet ik zo niet. Hopelijk gebruiken ze de hindernissen die ze tijdens de KWPN paardendagen hebben gebruikt voor de 5 jarigen eventingpaarden.
digo schreef:Ik had vorig jaar les van Johan en toen gaf hij wel duidelijk aan dat het zijn laatste jaar zou zijn. Johan heeft er volgens mij zelf ook geen zin meer in. De laatste jaren gaf hij ook maar 4 dagen ipv 5 les en werdt de laatste les door Loes Corsel verzorgt. Loes kon er volgens ook weinig mee omdat je de hele week met Johan naar iets hebt toe gewerkt en dat is moeilijk om in 1 uurtje dat op te pakken.
digo schreef:Bij de SGW ga je natuurlijk 1 dag naar een ander terrein en 1 dag maken ze allelei hindernissen erbij en die zijn voor veel mensen en paarden toch een hele uitdaging.
mo_van_dijk schreef:digo schreef:Bij de SGW ga je natuurlijk 1 dag naar een ander terrein en 1 dag maken ze allelei hindernissen erbij en die zijn voor veel mensen en paarden toch een hele uitdaging.
De hindernissen die ze erbij maken voor de training op het centrum zijn als je al wedstrijdervaring hebt in de SGW niet spectaculair. Met de training buitenaf hangt het er natuurlijk vanaf waar en van je les hebt. Toen ik ging was het van Alice, maar dit vond ik persoonlijk echt niet leuk!
Succubi schreef:Estelle schreef:Wil ze niet naar een ander kamp met je paard ?
Welke raad je aan?
Van het KNHS weet je dat het kwaliteit is en enigszins veilig.
Bij ons om te hoek heb je kampen maar de paarden daar zijn hells(dat soort dingen weet je van te voren niet
)
digo schreef:Bij de SGW ga je natuurlijk 1 dag naar een ander terrein en 1 dag maken ze allelei hindernissen erbij en die zijn voor veel mensen en paarden toch een hele uitdaging.
Iloonie schreef:Er zei hier boven nog iemand dat het met ZZlicht niet interessant zou zijn.. Die ene meid rijdt toch ook Grand Prix?? En ik ben in december naar de trainings driedaagse geweest toen was er ook een bij die ZZzwaar rijdt en zij had het ook prima naar haar zin.