Nicole1995 schreef:husby komt thuis
nog wat gevangen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Ate, vertel nou waarom je je voor de rechtbank moet verdedigen.
winnitou schreef:mntj schreef:voor diegene die achter in de stal moet wezen. schrik niet er hangen nieuwe lampen. deze verbergenniets. dus alle oneffenheden goed wegwerken.(rimpels) zelfs slechtzienden kunnen spontaan zien. ze geven echt geweldig goed licht. dus rockoo je ziet alles super in tys zn stal.
gaan ze die ook aan de andere kant hangen, kan ik 's avonds ook eens wat zien in stal.
ATE schreef:winnitou schreef:Ate, vertel nou waarom je je voor de rechtbank moet verdedigen.
ik heb een rek van tele 2 gehad en niet betaald omdat ik verhuist ben en zei mij niet de produckten kunnen leveren op nieuwe adres maar ik kon niet opzeggen dus morgen moet ik dat gaan vertellen waarom ik niet betaald heb
winnitou schreef:ATE schreef:
ik heb een rek van tele 2 gehad en niet betaald omdat ik verhuist ben en zei mij niet de produckten kunnen leveren op nieuwe adres maar ik kon niet opzeggen dus morgen moet ik dat gaan vertellen waarom ik niet betaald heb
een rek van tele 2 hoe ziet dat eruit??? of bedoel je een rekening.
je had een contract wat je niet kon meeverhuizen omdat ze daar het niet kunnen leveren.
Oh telecommunicatie, zo lig ik in de clinch met KPN en het Net.
ATE schreef:winnitou schreef:een rek van tele 2 hoe ziet dat eruit??? of bedoel je een rekening.
je had een contract wat je niet kon meeverhuizen omdat ze daar het niet kunnen leveren.
Oh telecommunicatie, zo lig ik in de clinch met KPN en het Net.
ja dat bedoel ik wil best betalen als ze me op nieuwe adres ook hadden kunnen leveren maar dat kon niet ik kreeg toen een belletje van een onbeschoft knaapje ik was er klaar mee eerst moets ik koop contract opsturen van nieuw adres ik zei nou dat krijg je niet en nu weten ze opeens mijn nieuwe adres
winnitou schreef:ATE schreef:
ja dat bedoel ik wil best betalen als ze me op nieuwe adres ook hadden kunnen leveren maar dat kon niet ik kreeg toen een belletje van een onbeschoft knaapje ik was er klaar mee eerst moets ik koop contract opsturen van nieuw adres ik zei nou dat krijg je niet en nu weten ze opeens mijn nieuwe adres
Sterkte er mee..... ben benieuwd wat er uitkomt..