Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FenDT schreef:omg Birgit![]()
ik had het van de week al gezien, ik lag op de grond
echt TE droog
ik ga maar eens een rondje op Sjaak hobbelen, ben net thuis en heb even snel gegeten en nu weer doooor. maar ik heb zondag wedstrijd dus ik moet wel even! hopen dat ik ook blijf zitten met die wind.. werd er vandaag op mn werk ook al 100 keer bijna afgeblazenleuk zo'n wind met al die jonge beesten, die gaan elke keer uit hun plaat! en cora was er vandaag niet, de heeft even 5 nieuwe beesten gekocht in duitsland, huppa!
FenDT schreef:omg Birgit![]()
ik had het van de week al gezien, ik lag op de grond
echt TE droog
ik ga maar eens een rondje op Sjaak hobbelen, ben net thuis en heb even snel gegeten en nu weer doooor. maar ik heb zondag wedstrijd dus ik moet wel even! hopen dat ik ook blijf zitten met die wind.. werd er vandaag op mn werk ook al 100 keer bijna afgeblazenleuk zo'n wind met al die jonge beesten, die gaan elke keer uit hun plaat! en cora was er vandaag niet, de heeft even 5 nieuwe beesten gekocht in duitsland, huppa!
lieziej schreef:Too bad dat Max uit de carrousel is geknikkerd dan
Nou ja, nu is het wel eerlijker voor de rest!
JimBeer schreef:lieziej schreef:Too bad dat Max uit de carrousel is geknikkerd dan
Nou ja, nu is het wel eerlijker voor de rest!
Haha, nou in dat geval moeten we misschien ook een soort veteranen-ere-award maken, ik dacht in de richting van Nestor-Pino-Ster-Award
, de eerste nominatie is dus voor Maxi concludeer ik?
(Hoezo is ie eruit geknikkerd dan
?)
FenDT schreef:haha jullie zijn niet goed, met jullie awards..
ja leuk he Elies, als er nieuwe jonge beesten komen! alleen soms zitten er wel echt van die stomme bij maar als ik er 1 stom vind, vindt een ander hem weer leuk dus zo verdeelt het ook wel prima bij ons.
gisteren gestart in papendrecht, ging op zich wel goed maar Vick kent die proven zo snel uit haar hoofd en dan gaat ie veel te veel meedenken, zooo irritant! maar had 61,58% en 62,11% dus dik tevredenen ik was ook nog 2x keer eerste, jeeeh.. ik was weer eens in mijn eentje! moest tegen allemaal paarden. liep ik daar los te rijden tussen allemaal mega beesten met stang en trens. ik voelde me net een shetlander!
het einde komt al veel te dichtbij, nog maar 2 wedstrijden!!
![]()
jeeeh vanavond voor het eerst een paard mee naar de orun! heb een hele leuke nu! een 4-jarige merrie van Don Larino. Super fijn beest om te rijden en heel lief in de omgang ook. ze heeft alleen geen naam, hij heet "DE 45493239148", dat staat op zn paspoort
"DE 9461466469456 hou daar mee op!" klinkt wel gevaarlijk...maar ze moet dus een naam mt en B omdat ze 4 is, wie weet er wat leuks? ze ziet er een beetje uit als een soort bruin jr in het groot.. en geeeeen Beauty, Brownie, Bruintje, Bonny, Bobby, Blacky, Basje en Bolletje want dan loopt ze natuurlijk nog voorschut
wij hadden al Bacardi Razz en Baileys maar misschien kunnen jullie even helpen??
FenDT schreef:ik voelde me net een shetlander!
Duitseherderkennel Vom Hohenmoorland schreef:De namen van de pups zijn dus bekend! Mag ik u voorstellen:
reu 1: Bico
reu 2: Buddy
reu 3: Balto
reu 4: Bodhi
teef 1: Buffy
teef 2: Bixie
teef 3: Baika
teef 4: Billy-Jean (mijn kids wilden deze naam heel graag.... als eerbetoon aan Michael Jackson...)
teef 5: Bindi