Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nickyforever

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 16:50

Geloof dat ik nu wel durf te bekennen dat het goed gaat.
Ga binnenkort een keer met hem naar het bos kijken hoe hij dat vind maar het is geen erg schrikkerig paard dus verwacht geen echte problemen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 17:40

Oke! BETER!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:07

Ook hier een berichtje voor de Pinokkio-fans en de Pinokkio-fanclub-hyvers waarvan ik de eer heb om voorzitter te mogen zijn, check de nieuwe gadget met een op-het-lijf-geschreven nummer van Pino :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 20:30

omg Birgit :') :') ik had het van de week al gezien, ik lag op de grond _O- echt TE droog

ik ga maar eens een rondje op Sjaak hobbelen, ben net thuis en heb even snel gegeten en nu weer doooor. maar ik heb zondag wedstrijd dus ik moet wel even! hopen dat ik ook blijf zitten met die wind.. werd er vandaag op mn werk ook al 100 keer bijna afgeblazen :') leuk zo'n wind met al die jonge beesten, die gaan elke keer uit hun plaat! en cora was er vandaag niet, de heeft even 5 nieuwe beesten gekocht in duitsland, huppa! :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:23

JimBeer schreef:
Ook hier een berichtje voor de Pinokkio-fans en de Pinokkio-fanclub-hyvers waarvan ik de eer heb om voorzitter te mogen zijn, check de nieuwe gadget met een op-het-lijf-geschreven nummer van Pino :D

*Temt wegens veelvuldig spammen*

:+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:24

FenDT schreef:
omg Birgit :') :') ik had het van de week al gezien, ik lag op de grond _O- echt TE droog

ik ga maar eens een rondje op Sjaak hobbelen, ben net thuis en heb even snel gegeten en nu weer doooor. maar ik heb zondag wedstrijd dus ik moet wel even! hopen dat ik ook blijf zitten met die wind.. werd er vandaag op mn werk ook al 100 keer bijna afgeblazen :') leuk zo'n wind met al die jonge beesten, die gaan elke keer uit hun plaat! en cora was er vandaag niet, de heeft even 5 nieuwe beesten gekocht in duitsland, huppa! :D

Jaaaa! Leuk he? Ik heb ook wat 3 en 4 jarige op buitenrit genomen langs de koeien en wapperende zeiltjes: Gevolg: in sloten en greppels belanden :Y)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:35

volgens mij willen er een paar leren vliegen?
En sloten je weet toch Elise dat je er beter over heen kan in plaats van erin???

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 22:54

nickyforever schreef:
volgens mij willen er een paar leren vliegen?
En sloten je weet toch Elise dat je er beter over heen kan in plaats van erin???

Ik zei nog zo: "JE BENT EEN SPRINGPAARD, SUKKEL!"

:Y)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 10:28

FenDT schreef:

Thnx, btw daarnaast werk ik nog aan een plan om een jaarlijkse award uit te reiken voor de beste 'KOP-PINO' een stukje erkenning voor de beginnende koppony's, die aansluitend een stukje begeleiding van veteraan Pino zullen krijgen en de kans zichzelf op kop te bewijzen, ik zal het eens aan Denise gaan voorleggen O:)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 10:29

Over 2 weekjes weg :):)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:37

Too bad dat Max uit de carrousel is geknikkerd dan :+

Nou ja, nu is het wel eerlijker voor de rest! :j

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:33

lieziej schreef:

Haha, nou in dat geval moeten we misschien ook een soort veteranen-ere-award maken :D , ik dacht in de richting van Nestor-Pino-Ster-Award *D , de eerste nominatie is dus voor Maxi concludeer ik? :P (Hoezo is ie eruit geknikkerd dan :(:) ?)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:35

Zaterdag Pino weer zien YES :D , de vorige keer deed ze zonder blikken of blozen meteen 'pas' na een maand of 5 en toen ik 'Pien' riep keek ze ook meteen op :+: , maar ja wat wil je met zo'n succesvol verleden *D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 22:03

JimBeer schreef:
Zaterdag Pino weer zien YES :D , de vorige keer deed ze zonder blikken of blozen meteen 'pas' na een maand of 5 en toen ik 'Pien' riep keek ze ook meteen op :+: , maar ja wat wil je met zo'n succesvol verleden *D

Helemaal enthousiast naar mij toe: ELISE ELISEEEE!! HIJ KAN NOG PASS!!! *D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 22:04

JimBeer schreef:
lieziej schreef:

Haha, nou in dat geval moeten we misschien ook een soort veteranen-ere-award maken :D , ik dacht in de richting van Nestor-Pino-Ster-Award *D , de eerste nominatie is dus voor Maxi concludeer ik? :P (Hoezo is ie eruit geknikkerd dan :(:) ?)

Nestor? Voor mijn tijd gok ik :o?

Eline reed toch een tijdje met Max op kop? Maar toen ging ze zich te goed voelen voor die koelert :(:)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 16:58

:wave:

WEEKEND!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:00

nestor = alomgewaardeerde bejaarde & deskundige of iets in die richting :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:02

Ow, hahahaha!

Ik dacht dat het een manegepony was uit het "kareltje"tijdperk :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 18:14

Goeie puntjes gereden, zag iik!

Gefeliciteerd iedereen!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:00

waneer ga je L1 starten Elize met Sissi?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:05

haha jullie zijn niet goed, met jullie awards.. :')

ja leuk he Elies, als er nieuwe jonge beesten komen! alleen soms zitten er wel echt van die stomme bij maar als ik er 1 stom vind, vindt een ander hem weer leuk dus zo verdeelt het ook wel prima bij ons.

gisteren gestart in papendrecht, ging op zich wel goed maar Vick kent die proven zo snel uit haar hoofd en dan gaat ie veel te veel meedenken, zooo irritant! maar had 61,58% en 62,11% dus dik tevreden :):) en ik was ook nog 2x keer eerste, jeeeh.. ik was weer eens in mijn eentje! moest tegen allemaal paarden. liep ik daar los te rijden tussen allemaal mega beesten met stang en trens. ik voelde me net een shetlander! :') het einde komt al veel te dichtbij, nog maar 2 wedstrijden!! ;(

jeeeh vanavond voor het eerst een paard mee naar de orun! heb een hele leuke nu! een 4-jarige merrie van Don Larino. Super fijn beest om te rijden en heel lief in de omgang ook. ze heeft alleen geen naam, hij heet "DE 45493239148", dat staat op zn paspoort :')
"DE 9461466469456 hou daar mee op!" klinkt wel gevaarlijk... :') maar ze moet dus een naam mt en B omdat ze 4 is, wie weet er wat leuks? ze ziet er een beetje uit als een soort bruin jr in het groot.. en geeeeen Beauty, Brownie, Bruintje, Bonny, Bobby, Blacky, Basje en Bolletje want dan loopt ze natuurlijk nog voorschut :+ wij hadden al Bacardi Razz en Baileys maar misschien kunnen jullie even helpen?? :D

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:15

FenDT schreef:
haha jullie zijn niet goed, met jullie awards.. :')

ja leuk he Elies, als er nieuwe jonge beesten komen! alleen soms zitten er wel echt van die stomme bij maar als ik er 1 stom vind, vindt een ander hem weer leuk dus zo verdeelt het ook wel prima bij ons.

gisteren gestart in papendrecht, ging op zich wel goed maar Vick kent die proven zo snel uit haar hoofd en dan gaat ie veel te veel meedenken, zooo irritant! maar had 61,58% en 62,11% dus dik tevreden :):) en ik was ook nog 2x keer eerste, jeeeh.. ik was weer eens in mijn eentje! moest tegen allemaal paarden. liep ik daar los te rijden tussen allemaal mega beesten met stang en trens. ik voelde me net een shetlander! :') het einde komt al veel te dichtbij, nog maar 2 wedstrijden!! ;(

jeeeh vanavond voor het eerst een paard mee naar de orun! heb een hele leuke nu! een 4-jarige merrie van Don Larino. Super fijn beest om te rijden en heel lief in de omgang ook. ze heeft alleen geen naam, hij heet "DE 45493239148", dat staat op zn paspoort :')
"DE 9461466469456 hou daar mee op!" klinkt wel gevaarlijk... :') maar ze moet dus een naam mt en B omdat ze 4 is, wie weet er wat leuks? ze ziet er een beetje uit als een soort bruin jr in het groot.. en geeeeen Beauty, Brownie, Bruintje, Bonny, Bobby, Blacky, Basje en Bolletje want dan loopt ze natuurlijk nog voorschut :+ wij hadden al Bacardi Razz en Baileys maar misschien kunnen jullie even helpen?? :D

Ja, persoonlijk zat ik aan 'Birgit' te denken, neem het ter overweging mee zou ik zeggen O:)

Verder trouwens nog nominaties voor de award in gedachten iemand? Tot nu toe kwam ik tot slechts eentje... :roll: En we hebben alwéér 2 nieuwe leden bij de Pino-fanclub erbij :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 18:03

En dan nu in de ring: Fenna van Ginkel en Birgit!!

:') _O-

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 19:36

FenDT schreef:
En dan nu in de ring: Fenna van Ginkel en Birgit!!

:') _O-

Als ie dan alleen nog het uiterlijk van Pino erbij kon hebben... :):) +:)+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 23:48

FenDT schreef:
ik voelde me net een shetlander! :')

Als ik je kon bannen had ik het bij deze gedaan, wegens beledigende opmerking!!! }>

Wanneer ik L1 ga starten? Wanneer Austerlitz stopt met kleine ponies te discrimineren!

Oh trouwens. Wij hebben hier momenteel 9 pups liggen die ook allemaal een naam met een B gaan krijgen (B nest :) )
Ik zal ff het lijstje van ons kopieren:

Duitseherderkennel Vom Hohenmoorland schreef:
De namen van de pups zijn dus bekend! Mag ik u voorstellen:

reu 1: Bico
reu 2: Buddy
reu 3: Balto
reu 4: Bodhi

teef 1: Buffy
teef 2: Bixie
teef 3: Baika
teef 4: Billy-Jean (mijn kids wilden deze naam heel graag.... als eerbetoon aan Michael Jackson...)
teef 5: Bindi