xDjailo schreef:ik denk gewoon dat ik djailo er niet gelukkig mee maak, hij loopt nu buiten en is happy, nadeel voor mij is dat ik verder moet reizen en m minder zie..
oke dan! ja je moet doen wat je voor je paard het beste vind natuurlijk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xDjailo schreef:ik denk gewoon dat ik djailo er niet gelukkig mee maak, hij loopt nu buiten en is happy, nadeel voor mij is dat ik verder moet reizen en m minder zie..
DJoysDesignz schreef:xDjailo schreef:ik denk gewoon dat ik djailo er niet gelukkig mee maak, hij loopt nu buiten en is happy, nadeel voor mij is dat ik verder moet reizen en m minder zie..
oke dan! ja je moet doen wat je voor je paard het beste vind natuurlijk!
KarinW86 schreef:Zo joyce zit je lekker met je witte rijbroek op school ahahah lolzzz
ik moet hem inlopen

Ik rij hem wel in met inrijden HAha
Stef_Winston schreef:Whaha
Hoe kom je eropIk rij hem wel in met inrijden HAha
dat ding hangt maanden te verstijfen in me kast
Wat een gaaf paardje zeg
Echt heel leuk gewoon!
. Lodewijk ging echt goed, alleen op het einde was die ineens kreupel! Hij wou er helemaal niet op staan enzo. Dus goed gekoeld en daarna op stal gezet. Uurtje later nog even gekeken en gelukkig stond ie er wel weer op
Hopen dat het niet te erg is, want ik vin echt echt zielig man
kimmiepimmie schreef:Dames zorgen jullie morgen goed voor me kleine man? Zet hem maar lekker lang los en stap hem maar lekker lang geef hen maar veel aandacht, hmm ik ben de peen vergeten bedenkt ik ineens. Als jullie peen willen halen geef ik het geld wel terug oke, doe maar 4of 5 grote winter penen en twee appels maar die staan in de kast x x x
Ps sleutel ligt achtervde bar
! Ben blij dat ik niet de enige ben die zo erg is als die een dagje niet naar haar paard kan. kimmiepimmie schreef:Dames zorgen jullie morgen goed voor me kleine man? Zet hem maar lekker lang los en stap hem maar lekker lang geef hen maar veel aandacht, hmm ik ben de peen vergeten bedenkt ik ineens. Als jullie peen willen halen geef ik het geld wel terug oke, doe maar 4of 5 grote winter penen en twee appels maar die staan in de kast x x x
Ps sleutel ligt achtervde bar
:D
Mag ik btw nog je handschoentjes en stiekjes lenen
Hopen dat die twee zich een beetje gedragen
Esile schreef:Joyce en Karin, succes he morgen! En veel plezierHopen dat die twee zich een beetje gedragen

(net thuis van herfstpop! Was gezellig Kim!)