Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:32

Wat een drukte is het hier weer.... Iedereen zit zeker lekker buiten Tong uitsteken.
Ik wordt zoooo gek van mijn broertje... Het begon al toen ik weg wilde naar de paarden, mijn broertje maakt dr nogal een gewoonte van om al zijn spullen zomaar neer te gooien (voetbaltas, jas, zn tas van het werk enz) dus ik kon mijn schoenen weer niet vinden... En toen ik ze vondt bleek er een natte handdoek op te liggen die uit zijn voetbaltas was gerold... Resultaat lekkere natte schoenen....

Toen wilde ik mijn fiets pakken, en dan ligt zijn fiets tegen de kast aan voor de ingang... Dus ik kan dr niet langs, wil de fiets verder naar voor rijden lukt dat niet omdat zijn foldertas dr ligt (gewoon midden in de schuur neergegooit), dus ik zijn fiets dr maar boven op gegooit want ja wat moet je dr anders mee en toen kon ik eindelijk mijn eigen fiets pakken....

Kom ik thuis zit meneer al achter de laptop van mijn vader (mocht ie het wachtwoord niet van weten omdat hij altijd alle computers verknald, maar helaas issie dr nu achter...). Maar ja ik gaat dus in de stoel zitten met het fruit dat mijn mams zo lief had klaargemaakt... En daarna ging ik in de bank zitten met een schaaltje yoghurt en zet ik de tv aan... Begint meneer gelijk te chagerijnen dat ik zijn uitzicht verpest.... Ik zat zeg maar richting de tv en hij richting de muur lag ie half op de bank met de laptop.... Dus ik zeg al geirriteerd dat ie dan maar ergens anders moet gaan zitten ik wil gewoon tv kijken... Gaat ie dus recht voor mij zitten (voor de tv zodat ik maar de helft zie....). Vraag ik hem 5x of ie op zij wil gaan zodat ik tenminste het hele beeld kan zien, maar dat doet ie natuurlijk weer niet.... Dus ik geef hem een niet al te vriendelijke por met de afstandsbediening... Slaat ie gewoon gericht mijn schaaltje yoghurt uit mijn handen.... Heerlijk op onze stoffe bank natuurlijk... Echt broertjes ik zou veel gelukkiger zijn zonder!!!

(sorry moest het ff kwijt)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:37

Pff ik geloof dat ik dan blij mag zijn met mijn broertje
Echt irri zulke broertjes.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:48

Dat kan je wel zeggen! Ik heb echt altijd ruzie met hem... Maar hij heeft ook een heel driftig karakter... Als ie op zn donder krijgt en naar zn kamer wordt gestuurd wil die ook nog wel eens met dingen gaan gooien (laatste keer nog met zijn telefoon een deuk in de muur gegooit, telefoon heeft dit niet overleeft...).

Maar het is wel rot voor mijn mams... Die vindt dat helemaal niet leuk (logisch). Maar dan probeer ik aardig te zijn, en dat houd ik dan hoogstens 3 dagen vol maar dan heb ik het toch echt gehad.... Hij laat gewoon alles slingeren, loopt mij constant te treiteren (heeft ie een beetje van mijn paps maar die doet het nog op een leuke manier, hij doet het te veel en te erg), ik wordt gewoon echt gek van hem!! Nooit doet ie eens wat aardigs.... Ik neem bijvoorbeeld altijd wat mee als ik op vakantie ben voor hem.... Van alle keren dat hij is geweest heeft ie 1x een hitkrant gegeven (die die volgens mij voor zichzelf had gekocht). Maar ook gewoon nooit iets aardigs zeggen ofzo.... Het is altijd onvriendelijk.... Echt van die opmerkingen als wanneer ga je het huis uit, dan heb ik een extra kamer.... En nu die nog erger gaat puberen wordt het steeds erger Boos!.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 22:09

He, wat kinderachtig van hem. Als ik jou was zou ik hem voorlopig zo veel mogelijk negeren (of ontwijken), als hij ooit eens opgroeit wordt ie misschien wat liever?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:28

Ik negeer hem al zoveel als het kan en ontwijken ook al.... Vroeger stond ie nog later als mij op, maar nu begint dat gezeik van m al om 6 uur Boos!.

Hopelijk wordt ie ooit nog normaal, maar ik betwijfel het.... Hij is zn hele leven al zo en op het moment wordt het alleen maar erger Boos!.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 13:23

Pff das idd hopeloos zo'n broertje, je moet gewoon lekker veel naar Atje Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:23

Mijn schema is op het moment al veel broertje ontwijkend Tong uitsteken. 's ochtends op om 6 uur, dan gaat ik gelijk de douche in en hij beneden eten en daarna wisselen we dat om en dan gaat ik naar me werk. Vanuit me werk gaat ik naar huis omkleden en naar Atlas. Dan ben ik meestal rond half 8 thuis dan gaat ik douche en naar bed... Dus ik ontwijk m al heel erg Haha!.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:02

Jij bent weinig thuis Bloos
Meer ontwijkend kan het bijna niet zijn.

Nog lijstje voor vanavond, ik zou het echt niet weten Bloos:
Sas op Bowie
Es op Oxana
Fen op Nynke
Ik op Prins

malle_pietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:08

En hoe lang wordt het van avond een uur of anderhalf uur

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:13

Ik hoop 1.5, al zijn ze dinsdag nog steeds een uurtje geweest.

Hoe oud is je broertje dan Es?

En ook nog een leuk lijstje:
Fen - Bowie
Wen - Paco
Es - Ox
Ik - Fox

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:13

Nog een uur toch? Al zou ik anderhalf ook niet erg vinden Lachen.

Maar mijn lijstje:
Sas - Bowie (daar wil ik dr ook wel is op zien Tong uitsteken)
Fen - Pablo
Wen - Tjimme (schijnt buiten veel relaxter te zijn...)
Ik - Manda (heb het vorige week gevraagd en aad vond het goed dus wie weet mag ik dr vanavond al op Knipoog ). En anders hoop ik Nynke!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:15

Ik denk niet dat je nu al op Manda zit hoor Es, Yvonne weet het toch niet en die deelt in Knipoog

Bowie vind ik ook niet erg! Lachen (Al wil ik natuurlijk op Koos! Haha!)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:16

Mijn broertje is 17.... Maar nu wordt ie ineens stoer (vroeger zat ie alleen maar achter zijn xbox) nu gaat ie met meisjes om en is helemaal geweldig (althans dat denkt ie...). En ja dan moet ie natuurlijk wel stoer blijven doen tegenover zijn vrienden en vriendinnetjes...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:17

Nou dan zit ik op Fox als ik Yvon indeelt Tong uitsteken. Owww trouwens waarschuw iedereen met een auto dat ze hem volgende week vrijdag niet meenemen Knipoog. Ik gaat volgende week zelf komen met de auto.... En ik kan niet echt geweldig parkeren...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:17

Hahaha... tja ach Nagelbijten / Gniffelen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:18

Hallo Es, je hebt toch een rijbewijs, nu geen excuses meer he Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:19

hahahaha dat betekend dat ik kan rijden niet dat ik kan parkeren Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:20

Hoort dat er niet meer bij tegenwoordig? Vork

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:22

Je hebt tegenwoordig een stopproef, en als dan de hele linkerkant van de weg vrij (met parkeerplaatsen) en dan zet je hem daar gewoon in en klaar Tong uitsteken. Maar op de manege moet ik echt inparkeren.... En dat kan ik echt niet!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:27

Hahaha, nou gelukkig voor jou is het nooit zo druk vrijdag (al komen de laatste twee groepen nu natuurlijk wel tegelijk)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:28

jah idd.... dat is dan wel weer jammer Tong uitsteken. moet ik maar vroeg komen en laat weggaan Knipoog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:31

Ja dat is dé oplossing Knipoog

Zo ik ben even toe een ijs! Nagelbijten / Gniffelen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:33

Haha, als jij er vroeg ben hoeven wij ons geen zorgen te maken. Of zorgen dat ik met paard en wagen afgeleverd wordt.
Ik vind alle lijstjes wel leuk.
Sas, als ik op Bowie zit zal ik met je ruilen ook al moet ik een keer op Koos, dan wordt het voor de rest wel oppassen Schijnheilig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:35

Jij denkt dat ik "knappe" Koos ga ik ruilen voor dat stuk eigenwijs van een Bowie? Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:45

Ik heb ook al lekkere ijsjes hier Lachen. Ik heb wel zin om lekker te gaan rijden vanavond Lachen. Vanochtend heb ik ook al lekker met Atlas gereden ging wel aardig al ben ik soms het stuur wel eens kwijt (tenminste Atlas gaat de andere kant op in plaats van de kant waar ik hem denk heen te sturen Tong uitsteken). En ach ja verder blijven we oefenen om zijn ruggebruik te verbeteren... Maar het is nog steeds lastig!

En ja vanavond zie ik het wel weer... Ik hoop wel dat ik op een leuk paardje mag Lachen.