Ik wordt zoooo gek van mijn broertje... Het begon al toen ik weg wilde naar de paarden, mijn broertje maakt dr nogal een gewoonte van om al zijn spullen zomaar neer te gooien (voetbaltas, jas, zn tas van het werk enz) dus ik kon mijn schoenen weer niet vinden... En toen ik ze vondt bleek er een natte handdoek op te liggen die uit zijn voetbaltas was gerold... Resultaat lekkere natte schoenen....
Toen wilde ik mijn fiets pakken, en dan ligt zijn fiets tegen de kast aan voor de ingang... Dus ik kan dr niet langs, wil de fiets verder naar voor rijden lukt dat niet omdat zijn foldertas dr ligt (gewoon midden in de schuur neergegooit), dus ik zijn fiets dr maar boven op gegooit want ja wat moet je dr anders mee en toen kon ik eindelijk mijn eigen fiets pakken....
Kom ik thuis zit meneer al achter de laptop van mijn vader (mocht ie het wachtwoord niet van weten omdat hij altijd alle computers verknald, maar helaas issie dr nu achter...). Maar ja ik gaat dus in de stoel zitten met het fruit dat mijn mams zo lief had klaargemaakt... En daarna ging ik in de bank zitten met een schaaltje yoghurt en zet ik de tv aan... Begint meneer gelijk te chagerijnen dat ik zijn uitzicht verpest.... Ik zat zeg maar richting de tv en hij richting de muur lag ie half op de bank met de laptop.... Dus ik zeg al geirriteerd dat ie dan maar ergens anders moet gaan zitten ik wil gewoon tv kijken... Gaat ie dus recht voor mij zitten (voor de tv zodat ik maar de helft zie....). Vraag ik hem 5x of ie op zij wil gaan zodat ik tenminste het hele beeld kan zien, maar dat doet ie natuurlijk weer niet.... Dus ik geef hem een niet al te vriendelijke por met de afstandsbediening... Slaat ie gewoon gericht mijn schaaltje yoghurt uit mijn handen.... Heerlijk op onze stoffe bank natuurlijk... Echt broertjes ik zou veel gelukkiger zijn zonder!!!
(sorry moest het ff kwijt)