Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben ik gek dan :(:)
woewa schreef:gekkies in afrika smeken ze om een regenjas als het zou regenen
spettertjuh schreef:Ja tot ongeveer 9 uur vanavond. Ga nu even een shaggie roken en koffie drinken en een flesje water halen enzo.......

in redelijk rustig tempo ook nog
Joep liep 1e x zelfs dravend voor me
Ik heb wel een mooie bok gehad van hem (op terugweg, achter de heuvels) Ik voelde gewoon al wat aankomen
Daarna ook nog een galoppie gedaan en dat ging ook weer gewoon goed. We hebben aardig wat gegaloppeerd... goed voor mijn vertrouwen
Meneer had iets te veel energie (ok, ik had zondag voor het laatst gereden, verder alleen gewandeld en losgestaan
) verder was hij ook erg braaf!!

!
Binar schreef:Vandaag 2 heerlijke buitenritten gemaakt, dames bedankt!!
Eerst op Ko met Aniet en Joer. Spoor onderdoor en daar lekker rondgereden, daarna het park in, langs water en achterlangs heuvels gereden. Ko sprong zelf een paar x aan uit zichzelfin redelijk rustig tempo ook nog
Joep liep 1e x zelfs dravend voor me
Ik heb wel een mooie bok gehad van hem (op terugweg, achter de heuvels) Ik voelde gewoon al wat aankomen
Daarna ook nog een galoppie gedaan en dat ging ook weer gewoon goed. We hebben aardig wat gegaloppeerd... goed voor mijn vertrouwen
![]()
Daarna met Tam en Moon rondje Schiedam gereden. Het viel me meteen op dat Biz ruim en goed wegstapte en helemaal niet kort/stijf zoals de laatste weken![]()
Was helemaal happy. En Biz voelt zich errug goed... Moon sprong over wat boomstammetjes en Biz deed dat zonder boomstammetjes
![]()
Meneer had iets te veel energie (ok, ik had zondag voor het laatst gereden, verder alleen gewandeld en losgestaan
) verder was hij ook erg braaf!!
Een lekker dagje dus.. nu ff lekker benkhengen en daarna beetje op tijd naar bed.. ik moet morgen gewoon werken
spettertjuh schreef:Je moet er eens gaan kijken op die site Vera.......is echt leuk hoor.....

gelijk heel mn computer was naar de ..... hij ging zelf niet meer uit liep helemaal vast! Heb de stekker er maar uit getrokken