Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Imago01 schreef:@ Liberty: dat vonden wij dus ook. Vooral met die vréselijke temperatuur van de losrijhal. Was echt achterlijk benauwd (en dat zijn onze paarden ook niet echt gewend). De jury is blijkbaar zelf niet in de losrijring geweest; maar heeft er wel een opmerking over gemaakt op protocol bij algemene indruk. Erg jammer, dat soort opmerkingen want daar kunnen we nou wérkelijk níets mee…
Rachelle302 schreef:Dat van de bezwete paarden vind ik nergens op slaan!
Maar ik bedoel van de muziek, de ene jury houd wel van de muziek en de andere niet, dat kan toch gewoon of denk ik nu zo stom?
Lous schreef:Maar dan heb je het over niveaus. Poules in het carourselrijden werken niet zo. Als je begint begin je dus het laagst. Als je niet komt degradeer je automatisch een poule lager. Als je gewoon dressuur rijdt en je kan niet verlies je niets.
Citaat:Artikel WR – 5.
Wanneer een carrouselclub om enigerlei reden een jaar niet kan starten in het Nationaal Kampioenschap Carrouselrijden, waarin deze groep het voorgaande jaar deelnam, start hij het daar- opvolgende jaar in een lagere poule. Start de groep twee of meer achtereenvolgende jaren niet, dan volgt strafplaatsing in de laagste poule. Overige soorten wedstrijden kennen geen poule-indeling.