Maar nog wel heel erg leuk hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Gelukkig ligt het ook nog eens helemaal vol
Ik was best een beetje moe toen ik thuis kwam vandaag!
vandaag heb ik eigenlijk nog niet gekeken hoe ze liep.
hahahaha. Nou vandaag was hij niet zo sloom, hij heeft geracet met Zara op zijn rug door de bak. Ik zag het al toen ze erop ging zitten en rustig door de bak ging stappen. Gek hè je ziet zo iets aan zijn ogen. Ik zei nog: Kijk uit Zara want hij heeft een ondeugende bui
. Hij was lekker voorwaarts dat wel......maar ook een beetje boos dat hij het land nog niet op mocht en zijn vriendjes wel. Toen Natasja en Margriet weer terug kwamen van hun paarden op het land zetten zag Spetter zijn kans schoon...en.....nam een spurt maar ja het hek zat dicht
, onderweg Zara verloren in de hoek van de bak en voluit galopperen door de bak. Daarna was hij helemaal van slag
. Toch is Zara er weer opgegaan en ben ik ernaast blijven lopen eventjes.......Met Zara is alles oke hoor, beetje last van haar rug
. Toen heb ik Spetter losgelaten maar ik wilde de singel even controleren en riep dat ze even naar me toe moest komen maar Spetter dacht daar anders over omdat ik naar zijn buik wees en ik had zoiets ga nog maar even een rondje stappen om het goed af te sluiten. Ja ja dus niet........Spetter weer voluit in galop en hard
.........Zara er maar af gehaald en morgen proberen we het opnieuw. Alleen heeft Spetter zich in de kaart laten kijken want voorzichtig met conditie en bang zijn dat hij moe wordt en het allemaal niet aankan daar trappen we niet meer in
.......morgen moet hij eraan geloven (als Zara het kan vanwege haar rug).
......o o o o o Spettertje toch.....zou het dan toch een echt welshje zijn

!! 
Ik ben moe ..