Yannuh schreef:Ik las net ergens 253 punten.. Dat vind ik wel errug hoog!!
Bij ons is er bij de kinderen wel eens gejureerd tussen de 250 en 272. Dat vind ik ook veel te hoog.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yannuh schreef:Ik las net ergens 253 punten.. Dat vind ik wel errug hoog!!
Shalimar schreef:Wil die persoon even reageren?
Gewiekst schreef:ittheclown schreef:Wow ik had zondag mijn eerste wedstrijd met het lastige paard waar het over ging (mijn groote liefde)
Met inrijden was hij inderdaad al erg heet we moesten namelijk buiten inrijden en we hadden lang niet buiten gereden.
Ik had het maar gelaten met 3 rondjes draven en wat voltes draven en verder alleen maar stappen zo bleef hij vrij kalmpjes schrok wel een paar keer maar werd niet giga heet.
En dan nu de proef het ging eigenlijk behoorlijk goed vond ik ik was super trots op hem.
we hadden 1 keertjes dat we uit de galop vielen maar daar hoorden ik al meer mensen over want op dat punt hadden dr namelijk 4 weken pony;s in de bak gelopen omdat ze de paddox aan het veranderen zijn dus de paarden zakte daar wat weg.
Verder was hij een beetje angstig langs de ingang ( stonden namelijk kinderen tegen het hek te schoppen telkens als ik langskwam)
Maar ik was helemaal trots op mijn groote vriend en toen de uitreiking ik was 3de van de 10 !!! dus ik super trots ik vond wel dat iedereen super laage punten had ik had dr namelijk 214 en nummer 1 215+.
maar kwam mischien ook de officiele jury had helaas afgebeld dus 2 stagelopers van stal gingen schrijfen en jureren (vroeg me nog steeds af of dat wel mocht)En volgens mij hadden die nog nooit F proefjes gejureerd.
Maar maakt ook niet uit op mijn protocol 2 anmerkingendat ie wat onstuimig was in de galop (wist ik al
was wel een beetje raar want had dr alsnog een 7 voor ?? vaagjes)En dat ik mijn buitenhand wat lager moest houden (hij maakt zich soms nogal sterk aan de buitenkant en dan gaat automatish mijn handomhoog
)
Al met al was ik super tevreden behalve dan dat net toen ik in ging rijden de camera opeens leeg was :S
Maar gelukkig wel een foto kunnen maken van mijn vriend.
zie hier joli coeur !
http://i15.photobucket.com/albums/a369/ ... 3/joly.jpg
(wat ziet ie dr ook altijd heerlijk kalm uit op stal)
nee dat mag niet tenzij het FNRS juryleden zijn
Soeskia schreef:Ik denk dat zij bedoeld dat zij 214 had en de nummer 2 en 1 allebei 215, waardoor de 215 op een punt een hoger cijfer had. Vandaar die + . Tenminste zo lees ik het
Vientje schreef:Hmmm, dan gaan ze bij ons op de manege dus behoorlijk in de fout, wij hebben bijna altijd een FNRS-jurylid van de manege zelf (er lopen er nl. 3 bij ons op stal rond, lekker makkelijk natuurlijk). Die jureren elke wedstrijd alle proeven, en daar zitten altijd wel een paar diplomaproeven bij...
Flurk schreef:Er zijn sinds vorig jaar proeven F13 tot F20 gedrukt je kunt ze ook downloeden van de FNRS site
Prrrr schreef:De niet-diplomaproeven mogen door iemand van de manege zelf gejureerd worden - maar die moet dan alsnog wel de jurycursus gehaald hebben
Diplomaproeven moeten door een jurylid dat niet van de eigen manege afkomstig is gejureerd worden.