alano schreef:nee ik doe daar niet hysterisch over maar ik vind dat als (zoals 1.5 jaar geleden) dat er toen bij jullie en bij ons rino en gelijk daarna (of andersom) droes was dat mensen niet naar het bos moeten gaan.....daar kan ik me echt heel erg aan ergeren. ik stond toen nog niet bij wennekers toen het zo was maar het schijnt dat eigenlijk niemand van het erf af mocht en dat vervolgens gewoon wel mensen naar het bos gingen.....daar kan ik me echt aan ergeren....
Tsja, als de dierenarts mij vertelt dat het okay is, de stalhouder met Utrecht contact onderhoudt en zegt dat het okay is, en de stallen waar we eventueel op bezoek gaan zeggen dat het okay is snap ik eerlijk gezegd niet zo waarom ik die professionele mensen dan in twijfel zou trekken.
Ik ben zaterdag in de Arena geweest en zondag op Wennekers. Zaterdag had ik eerlijk gezegd geen flauw idee dat dit weer speelde.
Ik heb in de afgelopen weken echt iedere (on)waarheid over droes gehoord die er maar bestaat. Wij hebben absoluut niet geheimzinnig gedaan over de ziekte en met iedereen gewoon open kaart gespeeld. Er wordt nu op het advies van de dierenarts af gegaan, dus wat moet ik dan volgens jou nog meer doen?
Ik vind je berichtje eerlijk gezegd nogal verwijtend over komen wat erg jammer is.