ja precies je hoeft het toch niet meer te verkopen. Als je een paard koopt dat je later misschien moet verkopen is het beter om een jonger paard te kopen omdat paarden onder de 10 makkelijker te verkopen zijn.
succes!!! Whisper heeft nu 2 weken vakantie, zonder krachtvoer. (wat hij toch al niet meer kreeg sinds 2/3 maanden ofzo, anders wordt hij way too fat) En dan gaat Nina hem 2 weken rijden (dan ben ik op vakantie) en dan kom ik terug en pak ik het weer lekker op
En ja Lara doet toch niets in die twee weken. Dus ga niet bijvoeren, ze krijgt van het gras al een dikke grasbuik Zie wel hoe ik haar over twee weken uit het land vis.
En als ik weer terug kom bouw ik het eten weer op. Ze krijgt nu namelijk als ik rij 1 kilo per dag, anders een halve als ze stil staat. Heeft ze hard nodig
En het is ook nog eens veel te warm om te gaan rijden. Dus Lara heb nu bijna 3 weken vakantie Misschien dat ik vanavond en morgen nog ga rijden, ligt aan het weer
Met dit weer moet je gewoon weinig doen, dan is het uit te houden. haha
Ik snap het niet hoor, de ene keer rijd je te onzeker, en nu was het dat ik te hard op kruizingen afreed enzo!! argh 3 maal scheepsrecht toch Ik snap echt niet hoe Nikki in 1 x geslaagd is ik zak zelfs de 2e keer
Marems, Nikkie heeft wel eerst een jaar gelest voordat ze examen deed. Ennem afrijden kostte bij mij 207,- bij alblas rond de 300,-
Maar ik vind het echt knap van Nikki dat ze het in 1 x red. Dat ligt niet aan rijscholen, maar aan jezelf, merk ik nu echt wel Ik rij heel anders dan op me examen dan normaal