jacqii schreef:Final heeft in de les van half 1 een trap van nivoletta gekregen met haar achter ijzer!, toen gingen kijken hoe het been eruit zag bleek dat ze een slag adelijke bloeding had...
toen de dierenarts kwam was het bloeden gelukkig al gestopt! nu heeft final 6 echtingen in haar been en staat nog uit te suffen in haar stal. Arm paard..
Die nivoletta ook altijd, die mag Final echt niet! 2 weken geleden trapte ze ook al naar Final toen ik erop zat. Het was erg druk in de les dus reden soms vlak langs elkaar heen. Dus ik kwam bij nivo in de buurt en wilde stoppen om te wachten tot ze weg was omdat ik weet dat Nivo lelijk tegen Final doet. Maar toen begonnen ze achter me te schreeuwen dat ik door moest rijden omdat het daar anders ook botsing werd. Dus ik maar op hoop van zegen langs Nivo. Ging dus fout, ze trapte heel gemeen, gelukkig was ze niet dichtbij genoeg om flink te trappen maar ik voelde de tik van haar achterhoef op mijn kuit, deed pijn!! Gelukkig was het maar een tik en niet een echte trap want anders kon ik weer 2 weken niet normaal lopen. Final was toen niet geraakt (mijn been was weer de pechhebber) maar ik vind het niet zo gek dat het nu dus wel gebeurt is. Maar tis echt oppasgeblazen met die 2 in een bak. Ik hoop dat Final weer goed op knapt! Tis zo'n leuk beestje! Jammer dat ze niet echt geaccepteerd wordt door de groep, ze staat erg laag in rang..