dozo schreef:Oke oke, ik zal het maar verklappen.... Ik heb Anky uitgenodigd!!!
Wie is dat? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wie is dat?
ZeFaNa schreef:Doe mij maar laurens van lieren![]()
![]()
![]()
sjorsie schreef:
hoop het niet, ben twee keer meegeweest met iemand die van haar les kreeg en ik vond haar niet echt aardig, erg bitchie en kortaf en tegen degene die les had zei ze praktisch niets, maar achteraf wel geld cashen
Shenavallie schreef:dozo schreef:Ik kan mijn prive-jet sturen, kim maakt de drankjes, bij jou kan hij slapen en we geven hem een bling-ding mee naar huis!!
Opgelost toch?!?
Daar doen we het voor! Voor Bert is trouwens toen toch ook een liefdadigheidscollecte gehouden? Als je daar al een paard van kunt kopen, dan kunnen we die Arthur ook wel een keer laten komen
Hebben we er achteraf zelf ook nog wat aan
sjorsie schreef:ZeFaNa schreef:Doe mij maar laurens van lieren![]()
![]()
![]()
ja goed idee heb je meteen veel publiek![]()
Shenavallie schreef:
Oke, en wat hebben we dan na afloop geleerd? Dat-ie een hele leuke rijbroek aanhad ofzo
sjorsie schreef:Shenavallie schreef:
Oke, en wat hebben we dan na afloop geleerd? Dat-ie een hele leuke rijbroek aanhad ofzo
chippendale on horse![]()
)! 
sjorsie schreef:@: Shenavallie
hahaha
nou kom ik mijn prins op het witte paard nooit meer tegen![]()
![]()
, duzzzz is ga afsluiten en zie jullie vast morgen wel weer en anders tot Bokt! Welterusten!
Shenavallie schreef:De tijd vliegt zoals gewoonlijk weer en ik was vanmorgen ook al bijna te laat voor m'n afspraak, duzzzz is ga afsluiten en zie jullie vast morgen wel weer en anders tot Bokt! Welterusten!
Sanniiy16 schreef:@ZeFaNa: jaah hij staat in de buitenstallen naast presto en nina
dozo schreef:Die man is niet te verstaan hij fluistert namelijk
Shenavallie schreef:Hebben jullie ook al eens gedacht aan Emiel Voest? Als ik eerlijk ben, kunnen heeeeel veel mensen op de manege nog wat van hem leren (ik uiteraard incluis)!
sjorsie schreef:Het was vanmiddag niet Bouwman maar mr Boon, nou als ik hem weer zie zal ik er eens bij hem een paar naalden goed inrammen![]()
![]()
wat een botboer en dan zeggen dat Abel aggressief is, nou als hij aggressief is ben ik de paus
sjorsie schreef:Het was vanmiddag niet Bouwman maar mr Boon, nou als ik hem weer zie zal ik er eens bij hem een paar naalden goed inrammen![]()
![]()
wat een botboer en dan zeggen dat Abel aggressief is, nou als hij aggressief is ben ik de paus