Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:hey
ladylada, thirz en ik werken op paardoes. dit is een gehandicapten manege. misschien werk je zelf wel daar? of werk je op een andere gehandicapten manege? of heb je nog leuke foto's van de pony's van Paardoes.
post t allemaal hier!
lekkr heel veel sinaasappels eten, ben je zo weer helemaal gezond!
Uhum… Maargoed waren de kids een beetje lief vandaag? Hadden ze het nu wel verdiend om koekies te bakken?
Heb nu dus ook een ideetje
Zondagaaf = ook stap avond
Bianz zag het alleen al niet zitten, ze was bang dat ze dan morgen niet meer uit bed kon komen... Ja dus?
Maargoed, dan maar Zaterdagavond stappen en gelukkig is er volgende week weer een zaterdag, Whieie!voicenel schreef:Nou stappen heb ik ook wel weer zin, maar deze zaterdag kan ik niet, dus hoop volgende week en anders de week daarna weer eens mee te kunnen!
* Bar zien we vast wel in de stad volgende week? Cis?Citaat:Je hebt iig niks gemist met de stripact gisterenavond; ranzigheid ten top!
*vraag me nog steeds af waarom ze dat nou perse op Die zaterdag avond in de Nationaal moesten doen… Hebben wij dat!voicenel schreef:Jeeeeeeeeeh de derde baby is geboren, van mn schoonzus+broer, weer een jongen, hij heet Nathan.
Nou alleen mn pleegzus Annette nog en dan zijn ze allemaal uitgepoept.
Ik heb net op voice gereden en daarna op een
quaterhorse*
.
Was gaaf, western gereden, is wel gek om dat eens echt mee te maken, maar vanaf a.s vrijdag ga ik een weekje voor dat paardje zorgen omdat die mensen op vakantie gaan. (Bianz, ik heb het over pippa, maar dat snaptje je misschien al.......)
Nou ik ga zo naar mn huis, want mn vriend is de keuken aan het inbouwen.....spannend!!!!

Citaat:Nel ga je mee dan zaterdag? & Thirz ging ook. Mariekje is vóór zaterdag allang weer beter *ik voel t!*, dus die gaat vast ook wel mee! Bianz gaat ook stappen alleen niet met ons *hoe durf je! * Bar zien we vast wel in de stad volgende week? Cis?
Hahaha ik heb een belangrijke missie: moet m'n voetballers in toom houden in de engelse pubs en dan kunnen ze mij meteen ook ff in de gaten houden! Het kan natuurlijk zijn dat ik daar dan een supertof engels type tegen kom, en dan is de mening van de groep natuurlijk errug belangrijk. Zoals ik een wijs iemand
gisterenavond via via hoorde zeggen: "ik wil wel, maar ik voelde me opgelaten door de groep". Dus jullie snappen het: mocht hij zoooo leuk zijn dat ik hem mee wil smokkelen langs de douane in Dover, dan vraag ik het eerst ff aan het team en daarna bel ik jullie ook nog ff. Anders heb ik geen leven meer... Citaat:dan vraag ik het eerst ff aan het team en daarna bel ik jullie ook nog ff. Anders heb ik geen leven meer...
* type is. Tja en dan ben je Verplicht om hem af te staan hoor!
haha

)
We doen gewoon een meeting in jouw nieuwe huis en dan komt gewoon meteen ff de hele familie! Bianz schreef:Heeej Nathalie, echt een superleuke site van Chuwaz! Heb 'm net helemaal bekeken en er staan echt mooie foto's op. Ook leuke stukjes erbij!

Wow Cis! Das gaafCitaat:Wij willen daarvan natuurlijk wel foto's zien he!!
Op die site stonden al een aantal super Friezen
Het is dat het in Denemarken is (is wel héél ver weg), maar anders had ik best met je willen ruilen hoor
Zeg, kan je niet stiekem een lief Friesje voor me mee smokkelen? Zorg ik dat ik tegen die tijd hier in de buurt een leuk weitje en stalletje heb 
) Dat toetsenbord heeft vanmiddag even uit mogen rusten, maar hij voelde zich steeds slechter dus hij wordt nu op dit moment even grondig onderzocht door Dokter Bakx (t ziet er slecht uit..
), ondertussen neemt zn nieuwe broer het zware en belangrijke werk even over
Citaat:Bar, ik hou me in hoor... als ik echt dreig te ontsporen zaterdagavond dan bel ik gewoon jullie ff!
Maar je mag altijd bellen hoor, is wel gezellie en weten we meteen hoe je t maakt daar in t verre Londen!
Citaat:Nero komt er ook nog op hoor, Omdat ie vriendje van Chuwaz is
"
Whieieieie! Super Bianz! *lang gewacht en uiteindelijk tog "gekregen"* Het ziet er ook nog heel goed uit, Moooooi!
Jij blij, nero blij! Toppie!
Ik bedoel een sprongetje en een huppeltje is nu een stuk makkelijker te overleven

Maar desondanks zijn we weer heel aangekomen, gelukkig maar he! Cis plaats de foto's vast heel snel!!
Citaat:Zoals vanouds dus!
Hihi ik zie jullie al giechelent daar door dat bos crossen! *en de wandelende mensen maar denken "wat een rare vogels zijn dat tog?
"
Citaat:Nous besloot even te gaan zwemmen in een waterplas
Zag het helemaal voor me
)Citaat:Uhh stappen zaterdag, ik zal kijken of ik kan!

Citaat:en dan lekker een vrij weekend, mag ook weer eens na 3 weekenden werken, heb er zin in
Ikke ook! (uhm, ik weet t.. had vorige week al een vrij weekend en de week daarvoor en... Maar ook ik heb zin in t weekend
)
Whieie! Zwieper! Haha t is ook al weer zo lang gelee, wel een hele week!)