manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:14

Huh? Ava weg, hoe doe je dat???

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 14:14

Zozo pagina 88 alweer... op naar de 100

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 14:40

jaja, we gaan snel de laatste tijd!

*vind het trouwens nog best knap dat we al zoveel bladzijdes hebben!
Citaat:
hey
ladylada, thirz en ik werken op paardoes. dit is een gehandicapten manege. misschien werk je zelf wel daar? of werk je op een andere gehandicapten manege? of heb je nog leuke foto's van de pony's van Paardoes.
post t allemaal hier!

Tja, daar kunnen we het natuurlijk ook over hebben
Hoezo een beetje afgedwaald van het oorspronkelijke idee

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 15:09

Haha, we zijn niet voor niets naar de huiskamer verplaatst!!
Tja, mn ava-mysterie is nog niet opgelost, ineens was ie weg..... nou, dan ga ik maar een nieuwe (laten) maken
Vanmorgen stond ik in de stromende regen uit te mesten, gelukkig was het droog toen ik ging rijden! En nu ga ik aan t werk, we gaan koekjes bakken met de kids, doeidoei.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 14:38

Jeeeeeeeeeh de derde baby is geboren, van mn schoonzus+broer, weer een jongen, hij heet Nathan.
Nou alleen mn pleegzus Annette nog en dan zijn ze allemaal uitgepoept.
Ik heb net op voice gereden en daarna op een quaterhorse.
Was gaaf, western gereden, is wel gek om dat eens echt mee te maken, maar vanaf a.s vrijdag ga ik een weekje voor dat paardje zorgen omdat die mensen op vakantie gaan. (Bianz, ik heb het over pippa, maar dat snaptje je misschien al.......)

Nou ik ga zo naar mn huis, want mn vriend is de keuken aan het inbouwen.....spannend!!!!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 18:53

Nou Nel, dat wordt in de komende jaren wel sparen voor de cadeaus van al die neefjes!! Leuk dat je op Pippa mag rijden; is wel heel wat anders op de western manier! Nero z'n allerliefste buurvrouw...
Hoe is het met je Mariekje? Nog steeds zo ziek? Je klonk vrijdag al niet echt geweldig en Chris vertelde dat je er nog niet veel beter aan toe was! Je hebt iig niks gemist met de stripact gisterenavond; ranzigheid ten top!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 20:28

Wel snel weer beter worden hoor Mariekje! lekkr heel veel sinaasappels eten, ben je zo weer helemaal gezond!
Haha, thirz en konden je kids wat van de trucjes die je ze aan ging leren? Uhum… Maargoed waren de kids een beetje lief vandaag? Hadden ze het nu wel verdiend om koekies te bakken?
Hihi ik heb vandaag al de hele dag last van Uber-vrolijkheid! Heb nu dus ook een ideetje Zondagaaf = ook stap avond Bianz zag het alleen al niet zitten, ze was bang dat ze dan morgen niet meer uit bed kon komen... Ja dus? Maargoed, dan maar Zaterdagavond stappen en gelukkig is er volgende week weer een zaterdag, Whieie!
voicenel schreef:
Nou stappen heb ik ook wel weer zin, maar deze zaterdag kan ik niet, dus hoop volgende week en anders de week daarna weer eens mee te kunnen!

Nel ga je mee dan zaterdag? & Thirz ging ook. Mariekje is vóór zaterdag allang weer beter *ik voel t!*, dus die gaat vast ook wel mee! Bianz gaat ook stappen alleen niet met ons *hoe durf je! * Bar zien we vast wel in de stad volgende week? Cis?
Citaat:
Je hebt iig niks gemist met de stripact gisterenavond; ranzigheid ten top!

Bah! *vraag me nog steeds af waarom ze dat nou perse op Die zaterdag avond in de Nationaal moesten doen… Hebben wij dat!
Heb jij nog een leuke avond gehad Bar?
Hoe is t trouwens met je cavia?

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:32

voicenel schreef:
Jeeeeeeeeeh de derde baby is geboren, van mn schoonzus+broer, weer een jongen, hij heet Nathan.
Nou alleen mn pleegzus Annette nog en dan zijn ze allemaal uitgepoept.
Ik heb net op voice gereden en daarna op een
quaterhorse*

.
Was gaaf, western gereden, is wel gek om dat eens echt mee te maken, maar vanaf a.s vrijdag ga ik een weekje voor dat paardje zorgen omdat die mensen op vakantie gaan. (Bianz, ik heb het over pippa, maar dat snaptje je misschien al.......)

Nou ik ga zo naar mn huis, want mn vriend is de keuken aan het inbouwen.....spannend!!!!

*paint horse

Leuk dat je Pippa een weekje gaat verzorgen! Leuk beestje is het he
Ik rijd af en toe ook wel eens op haar, als ik met Hester mee ben ofzo.
Waarom doet Hester (verzorgster) haar eigenlijk niet die week?

edit: weet het al, ze is op vakantie

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:14

Citaat:
Nel ga je mee dan zaterdag? & Thirz ging ook. Mariekje is vóór zaterdag allang weer beter *ik voel t!*, dus die gaat vast ook wel mee! Bianz gaat ook stappen alleen niet met ons *hoe durf je! * Bar zien we vast wel in de stad volgende week? Cis?

Jaja tuuuurlijk... iedereen kan a.s. zaterdag weer eens mee stappen en Bianz krijgt op d'r kop dat ze niet mee kan... Hahaha ik heb een belangrijke missie: moet m'n voetballers in toom houden in de engelse pubs en dan kunnen ze mij meteen ook ff in de gaten houden! Het kan natuurlijk zijn dat ik daar dan een supertof engels type tegen kom, en dan is de mening van de groep natuurlijk errug belangrijk. Zoals ik een wijs iemand gisterenavond via via hoorde zeggen: "ik wil wel, maar ik voelde me opgelaten door de groep". Dus jullie snappen het: mocht hij zoooo leuk zijn dat ik hem mee wil smokkelen langs de douane in Dover, dan vraag ik het eerst ff aan het team en daarna bel ik jullie ook nog ff. Anders heb ik geen leven meer...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:23

Heeej Nathalie, echt een superleuke site van Chuwaz! Heb 'm net helemaal bekeken en er staan echt mooie foto's op. Ook leuke stukjes erbij!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 21:27

Citaat:
dan vraag ik het eerst ff aan het team en daarna bel ik jullie ook nog ff. Anders heb ik geen leven meer...

Uhm, als je nou eerst ff ons belt (of beter een aantal foto's plaatst op bokt) dan kunnen wij hem eerst beoordelen. Vinden wij het wel een ok-type, mag hij ook nog ff door de keuring bij het team. Vinden wij het een flop-type, tja dan is het al klaar hè! Dan wordt het nix tussen jullie, ok next volgende!
*hihi stel nou dat één van ons het toffe-type van Bianz veels te leuk vindt om hem aan haar af te staan, zeggen we gwoon tegen haar dat hij totaal niet bij haar past, maar dat hij egt een *de persoon die hem wil hebben * type is. Tja en dan ben je Verplicht om hem af te staan hoor! haha
Tjeetje, je zal maar egt zo'n dwingende groep vrienden hebben...

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:12

Ik heb het nog leuk gehad hoor in Mambo's gisteren! Ik vond het in Natio echt een beetje flut, vooral omdat ze de muziek bijna uit zetten tijdens die domme spelletjes! Sloeg echt nergens op...
Trouwens, als ze dan zo'n actie doen, kunnen ze beter gewoon een beetje aantrekkelijke mensen inhuren, maar dat zal wel te duur zijn geweest! En ja in Natio lopen genoeg wanhopige jongens die vast wel dol waren op hoe heette ze ook al weer met haar luipaard laarzen!
Maar in Mambo's hebben we nog even lekker geswingt! En volgende week ga ik waarschijnlijk niet naar de stad want dan ga ik met een hele groep naar een discotheek in Belgie.

Met mn cavia gaat t mwoah, soms heeft ze momenten dat ik echt denk dat ze dood gaat en een uur later ziet ze eruit alsof er niets aan de hand is, echt heel raar!

Ik heb echt enorm last van mn buikspieren, komt door t paardrijden van gisteren. Toen ben ik in de bak gaan rijden op groot prooijen en Shaar werd overal een beetje opgefokt van! Maar het ging wel echt super lekker... Er reed nog een vrouw die met de trailer daarheen was gekomen (2 paarden mee, die ze na elkaar reed en haar man (?) om te groomen)... En die keek echt heel vreemd op toen ze zag wat shaar allemaal kan! Volgens mij was het echt iemand die vooroordelen heeft over haflingers: "Haflingers zijn lomp en kunnen geen dressuur!"
Maarja doordat ze zo opgefokt was heb ik nu dus last van mn buikspieren, heel raar!

Oehhh Bianz, houd je t wel een beetje rustig daar in Engeland?!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 12:13

hoihoi

alles goed met jullie?
Ik heb een leuk nieuwtje:
Ik ga stage lopen in Denemarken op een fokkerij voor Friese paarden voor 6 weken
Ik heb er superveel zin in maar moet nog even wachten...
dit is de site: www.frieser.com

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 14:32

Heej, ik ben ook weer boven water na een enerverend weekend!!
Dat strippen hadden ze zaterdag echt wel achterwege kunnen laten, vond het echt te erg!! Maar evengoed nog wel een leuke avond gehad hoor! (al waren de jongens wel weer erg zielig bezig he, ze hebben nog niet van normaal communiceren gehoord )

Zo Nel, dat gaat goed met die baby's! Ben jij nou hun vaste oppas of heb je het even gehad met de huilbuien en de poepluiers, haha! Maar dan kun je zaterdag vast wel mee stappen! En staat je nieuwe keuken er al trouwens? Ik ben nog steeds niet komen kijken, ik schaam me diep

Cis: leuke stage joh, supergaaf! Wanneer ga je daar naar toe? Wij willen daarvan natuurlijk wel foto's zien he!! Ik had trouwens een foutje in mn berekening gemaakt: ik dacht dat jullie ook volgende week pas vakantie hadden! Maar niets aan de hand hoor: donderdagmiddag kan ik nog! En jij zorgde voor mooi weer he

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:29

He hallo,
Ben net even met Ciska bij voiceje geweest, cis heeft gereden, voice was lekker fris....he cis...!

Leuke site cis, echt tof dat je daar kan stage lopen!
Uhh stappen zaterdag, ik zal kijken of ik kan!

Ja thirz, de keuken staat er, heel mooi!
Het geeft niet dat je niet bent komen kijken hoor, het leukste is om te kijken als het af is.
Dan komen jullie maar een keer met zn allen!

De baby's zijn erg schattig, maar ik hbe het inderdaad gehad met luiers enzo!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:32

Wauw echt gaaf Cis; ziet er leuk uit daar! Wanneer ga je? Mogen we niet een weekendje komen hahaha! Tante Nel heeft ff genoeg van de luiers: gek zeg! 3 neefjes achter elkaar is ook wel een heeeele berg We doen gewoon een meeting in jouw nieuwe huis en dan komt gewoon meteen ff de hele familie!
O ja er komt trouwens iemand een zadel laten passen woensdagmiddag; ik heb besloten dat ik er zelf één ga kopen voor Nero. Ben het zo zat; ik wil gewoon lekker rijden! Dus wie weet kunnen we snel weer samen rijden mét zadel!
Enneh... Bar, ik hou me in hoor... als ik echt dreig te ontsporen zaterdagavond dan bel ik gewoon jullie ff!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:35

Bianz schreef:
Heeej Nathalie, echt een superleuke site van Chuwaz! Heb 'm net helemaal bekeken en er staan echt mooie foto's op. Ook leuke stukjes erbij!

Nero komt er ook nog op hoor
Omdat ie vriendje van Chuwaz is

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 20:57

Wow Cis! Das gaaf
Citaat:
Wij willen daarvan natuurlijk wel foto's zien he!!

idd! Op die site stonden al een aantal super Friezen Het is dat het in Denemarken is (is wel héél ver weg), maar anders had ik best met je willen ruilen hoor Zeg, kan je niet stiekem een lief Friesje voor me mee smokkelen? Zorg ik dat ik tegen die tijd hier in de buurt een leuk weitje en stalletje heb
Ow en Thirz, het toetsenbord is nog steeds een beetje ziekjes (de A is t internet openen, de S is Word openen ) Dat toetsenbord heeft vanmiddag even uit mogen rusten, maar hij voelde zich steeds slechter dus hij wordt nu op dit moment even grondig onderzocht door Dokter Bakx (t ziet er slecht uit.. ), ondertussen neemt zn nieuwe broer het zware en belangrijke werk even over
Cis, k bedenk me net, jij had afgelopen zaterdag tog theoriecursus (voor t autorijden?) Wanneer heb je de spannende momenten, Theorietoets, TTT, Examen enzo?
Citaat:
Bar, ik hou me in hoor... als ik echt dreig te ontsporen zaterdagavond dan bel ik gewoon jullie ff!

Jaja, gister vertelde je iets heel anders Bianz Maar je mag altijd bellen hoor, is wel gezellie en weten we meteen hoe je t maakt daar in t verre Londen!
[edit] Dokter Bakx heeft het toetsenbord weer opgelapt en die voelde zich meteen weer zo goed dat hij het liefst meteen weer aan het werk ging, nou bij deze
*nieuwe broer is tijdelijk weer even aan de kant geschoven en wacht op betere tijden…

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 16:08

Citaat:
Nero komt er ook nog op hoor, Omdat ie vriendje van Chuwaz is

"Wij zijn twee vriendjes, jij en ik "
Afbeelding

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 20:21

Jaaaaaa!! Het "heeft Nero al een zadel?" verhaal is opgelost: hij heeft een zadel!! Ik heb vanmiddag een vzh zadel gekocht van iemand: 1 jaar gebruikt en het ziet er gewoon helemaal top uit! Het ligt prima op Nero en het zit ook nog eens heerlijk, door de diepe zit!
Wil 'm graag ff met jullie delen, dus meteen een fotootje!

Afbeelding

Ben er zooo blij mee!! Dus Nel: we gaan weer aan de slag!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 20:29

Whieieieie! Super Bianz! *lang gewacht en uiteindelijk tog "gekregen"* Het ziet er ook nog heel goed uit, Moooooi! Jij blij, nero blij! Toppie!
*nouja nero blij.. t wordt nu een stuk moeilijker om te lopen klieren. Nu je steviger zit kan je het hem een stuk moeilijker gaan maken Ik bedoel een sprongetje en een huppeltje is nu een stuk makkelijker te overleven
Ik wil ook nog wel wat actie zadel foto's zien hoor bianz!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:17

mooi zadel bianz! Fijn dat je toch een goede oplossing hebt gevonden, nu kunnen jullie weer lekker aan de slag
Ik kom hem binnenkort in het echt bewonderen ok!?
Ga zometeen met Thirz naar Nous, ben benieuwd, we gaan lekker op buitenrit en het mooie weer dat ik besteld heb ik eindelijk bezorgd.
Nel, moet je werken zaterdag?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:15

Hier de dol-dwaze avonturen van Cis en mij. Zij kwam vandaag Nous meeten....met alle gevolgen van dien
Nee, zonder gekheid, Cis en ik hebben een middag met veel lachen doorgemaakt. Zoals vanouds dus! Je neemt gewoon een gek paard (Kevin) en een paard die van water houdt (Nous) en daar plaats je Cis en mij op en je neemt je fototoestel mee. Dan komen er gekke dingen uit! Nous besloot even te gaan zwemmen in een waterplas en Kevin....die nam af en toe een loopje met Cis, hihi Maar desondanks zijn we weer heel aangekomen, gelukkig maar he! Cis plaats de foto's vast heel snel!!

En een heel mooi zadel Bianz, hij ziet er idd nog super uit! Het was gewoon voor jullie bestemd. Nou lekker weer aan de slag met onze Nero-man, kunnen we binnenkort eens een buitenrit plannen
En Nel, hoe waren je proefdagen bij de Eendracht? Hard werken/veel gedaan/gezien en al een contract rijker?? Vul maar in!

Morgen nog even vergaderen en dan lekker een vrij weekend, mag ook weer eens na 3 weekenden werken, heb er zin in

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 21:36

Haha ben benieuwd naar de foto’s!
Citaat:
Zoals vanouds dus!

Haha, oke dus zo veel lol hebben dat je nog maar net op je paard kan blijven zitten in stap, je heel goed vast houdend aan je riempje! Hihi ik zie jullie al giechelent daar door dat bos crossen! *en de wandelende mensen maar denken "wat een rare vogels zijn dat tog? "

*Er zijn 37 spieren nodig om een lang gezicht te trekken.
Er zijn er maar 4 nodig om te glimlachen...
Dus Spaar energie..... Glimlach !!! *

Hihi dusja lachen is gezond
Citaat:
Nous besloot even te gaan zwemmen in een waterplas

Misschien was ze wel opzoek naar grote kikkervisjes met tanden!
(Hihi Bianz, heb met een enorme grijns op mn gezicht de tafel afgeruimd Zag het helemaal voor me )
Citaat:
Uhh stappen zaterdag, ik zal kijken of ik kan!

En, en en?

Citaat:
en dan lekker een vrij weekend, mag ook weer eens na 3 weekenden werken, heb er zin in

Ikke ook! (uhm, ik weet t.. had vorige week al een vrij weekend en de week daarvoor en... Maar ook ik heb zin in t weekend )
(hihi en dan vooral zaterdag late deel Whieie! Zwieper! Haha t is ook al weer zo lang gelee, wel een hele week!)

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 23:38

Nou zaterdag niet stappen, heb het nog steeds erg druk, ben blij als ik thuis ben!
Ja cis ik ben zaterdag vrij! Ga jij rijden, of doe ik het zelf???
Laat me het eve op tijd weten!

De dagen op de eendracht helpen waren leuk!
Heb zin in april...............................want ja dames ik heb een: "NIEUWE BAAN" !!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb vandaag mn ontslag ingediend en begin per 1 april bij de eendracht!
Ga beter verdienen dan bij paardoes en kan niet wachten totdat deze maand maart voorbij is!!!

Gefeliciteerd met je zadel Bianz, echt leuk voor je, kunnen we eindelijk goed samen rijden!!!

Nou ik ga lekker slapen, want dat kan ik nu eindelijk, zonder spanningen!!!!