Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elady schreef:Gelukkig was het heel mooi weer vandaag en heb je lekker kunnen wandelen met haar. Het lijkt me zo moeilijk
Binar schreef:Ko had vanochtend 37,4, en zijn mest zag er echt al weer stukken beter uit...hoop dat het zo blijft!
Binar schreef:Zijn er trouwens nog mensen die Onno nodig hebben?? Ik ga hem vandaag of morgen even bellen..
) Onno ook nodig had. Tenminste daar had ze het over vandaag!moossie schreef:Ik geloof dat Annelies (eehm zo heet Ghitta d'moeder toch??) Onno ook nodig had. Tenminste daar had ze het over vandaag!
)
Binar schreef:Iemand nog leuke roddels???
Moos, tuurlijk is het rustig in het park, tis maandag dan is iedereen weer braaf aan het werk![]()
Heb je trouwens nog leuke cadeautjes gehad voor je verjaardag??
Fieke, ik wil je voor morgen alvast heel veel sterkte wensen.. die 2 weken zijn wel voorbij gevlogen he?
moossie schreef:jaaa ikke ikke ikke; Moet je even aan Anique vragen wanneer ze een date heeft![]()
moossie schreef:Het viel me mee dat het zo lekker rustig was in het park. Normaal lopen er 100 mensen met honden die op je lopen te zeuren! (vandaag was er maar 1 boos)
haha maar pff.. ik was echt kwaad op dat mens! of eigenlijk was ik degene die ging zeuren
) of ze voortaan niet beter die honden aangelijnd kon houden als ze niet luisteren..
moossie schreef:Binar schreef:Iemand nog leuke roddels???
Moos, tuurlijk is het rustig in het park, tis maandag dan is iedereen weer braaf aan het werk![]()
Heb je trouwens nog leuke cadeautjes gehad voor je verjaardag??
Fieke, ik wil je voor morgen alvast heel veel sterkte wensen.. die 2 weken zijn wel voorbij gevlogen he?
jaaa ikke ikke ikke; Moet je even aan [naam] vragen wanneer ze een date heeft![]()

Twinklebel schreef:Die twee weken zijn inderdaad voorbij gevlogen, maar zijn denk ik wel lang genoeg geweest. Haar been is nu behoorlijk warm en dik en af en toe lijkt het of ze een pasje onregelmatig loopt. Nu is het tenminste voorbij voordat ze veel pijn krijgt. Maar toch is het supermoeilijk. Bij alles wat je doet denk je: Dit is de laatste keer. Een laatste nachtzoen, een laatste keer uitmesten, een laatste keer poetsen..... En ze is zo superknuffelig de laatste dagen (is ze altijd wel, maar nu erger). Helemaal met haar hoofd tegen je aan hangen en zo een kwartier blijven staan. Elke keer als ik de gang inloop haar hummmetje (hinniken kan ze niet). Morgen hoor ik hem voor het laatst. Dan blijven er alleen een ijzer, een tand, een plukje staart, mooie foto's en een heleboel herinneringen......
ik zal aan je denken Anique_Vaandrig schreef:ben nu eigenlijk op mijn stage maar kan me gewoon niet concentreren...