Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:53

Waren er zoveel sjaggerijnige mensen in het park?? Ze lopen altijd te zeuren over paarden he? ik word er ook wel eens gek van!

Fijn dat nog nog even een mooie dag hebt gehad met Tos.......He bah ik krijg weer kippevel.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:54

Gelukkig was het heel mooi weer vandaag en heb je lekker kunnen wandelen met haar. Het lijkt me zo moeilijk Ach gut

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:56

ja het lijkt mij ook zo vreselijk moeilijk.....Echt knap dat je deze beslissing hebt genomen Fieke!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:00

elady schreef:
Gelukkig was het heel mooi weer vandaag en heb je lekker kunnen wandelen met haar. Het lijkt me zo moeilijk Ach gut

Het wordt ook met de dag moeilijker. Ik zit er onderhand aardig doorheen. Toen we terug kwamen van ons wandelingetje en haar in haar box zetten was net dat liedje van Marco Borsato op de radio: Hoe vertel je iemand, dat de aarde niet meer rond is, dat de vogels niet meer vliegen, dat de zon niet langer schijnt.....
Toen had ik het dus even helemaal niet meer. Ik heb geloof ik zowat een half uur bij Tos in de box gezeten om weer bij te komen. Ongelofelijk, dat ze er over 41 uur niet meer is.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:14

Dat lijkt me zeker moeilijk. Ik vind dat zowiezo een heel mooi en aangrijpend nr, maar dan zeker ja. Heel veel sterkte Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 08:49

Lekker weertje weer vandaag. Jammer dat ik de hele dag moet werken Haha!

Ko had vanochtend 37,4, en zijn mest zag er echt al weer stukken beter uit...hoop dat het zo blijft!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:56

Binar schreef:
Ko had vanochtend 37,4, en zijn mest zag er echt al weer stukken beter uit...hoop dat het zo blijft!

Kijk dat is goed nieuws!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 10:37

Ik heb een afspraak gemaakt met Meursing voor de tanden van Biz en Ko.
Job komt a.s. vrijdag (Julia was helaas met vakantie)

Dus mocht je Meursing nog nodig hebben, dan moet je de kliniek zelf maar even bellen en doorgeven dat er bij jouw paard ook nog iets moet gebeuren.. anders heeft Job er missch geen tijd voor Knipoog

Zijn er trouwens nog mensen die Onno nodig hebben?? Ik ga hem vandaag of morgen even bellen..

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:46

Binar schreef:
Zijn er trouwens nog mensen die Onno nodig hebben?? Ik ga hem vandaag of morgen even bellen..

Ik geloof dat Annelies (eehm zo heet Ghitta d'moeder toch?? Bloos ) Onno ook nodig had. Tenminste daar had ze het over vandaag!

Heb vandaag een lekker buitenritje gehad met Yus. Hij was superbraaf en vrolijk! Morgen gaan we weer zweten in de bak!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:52

moossie schreef:
Ik geloof dat Annelies (eehm zo heet Ghitta d'moeder toch?? Bloos ) Onno ook nodig had. Tenminste daar had ze het over vandaag!

Ja dat wist ik al Knipoog

vanavond helaas geen les, dus missch ga ik dan ook wel even lekker een klein buitenritje maken, tis wel echt superlekker weer Lachen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:56

Ja het is super weer! Een buitenritje is een goed alternatief ipv les!! Heerlijk genieten van het voorjaarszonnetje!

Het viel me mee dat het zo lekker rustig was in het park. Normaal lopen er 100 mensen met honden die op je lopen te zeuren! (vandaag was er maar 1 boos Haha! )

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:21

Ahhhhh...was vandaag (netzoals gisteren) in een opruimbui, had ik beter niet kunnen zijn. Heb al mijn emails-adressen weggegooid en kan het niet terug draaien Boos!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:34

bah nog een half uur werken
Iemand nog leuke roddels???

Elady, balen van je email-adressen!! kon je ze niet terughalen door op de vorige knop te klikken?

Moos, tuurlijk is het rustig in het park, tis maandag dan is iedereen weer braaf aan het werk Clown
Heb je trouwens nog leuke cadeautjes gehad voor je verjaardag??

Fieke, ik wil je voor morgen alvast heel veel sterkte wensen.. die 2 weken zijn wel voorbij gevlogen he? Ach gut

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:39

Binar schreef:

Moos, tuurlijk is het rustig in het park, tis maandag dan is iedereen weer braaf aan het werk Clown

Fieke, ik wil je voor morgen alvast heel veel sterkte wensen.. die 2 weken zijn wel voorbij gevlogen he? Ach gut

jaaa ikke ikke ikke; Moet je even aan Anique vragen wanneer ze een date heeft Haha!

haha ja je hebt gelijk. ik had geluk met mijn vrije dag!

Ja Fieke, morgen heel veel sterkte. We denken aan je. Die twee weken zijn inderdaad voorbij gevlogen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 17:44

moossie schreef:
jaaa ikke ikke ikke; Moet je even aan Anique vragen wanneer ze een date heeft Haha!

Anique, je gaat toch niet met die 40+ op stap toch, gatver

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 18:05

moossie schreef:
Het viel me mee dat het zo lekker rustig was in het park. Normaal lopen er 100 mensen met honden die op je lopen te zeuren! (vandaag was er maar 1 boos Haha! )

Ik had er ook maar 1 vandaag! Clown haha maar pff.. ik was echt kwaad op dat mens! of eigenlijk was ik degene die ging zeuren Knipoog
Ik stapte gewoon met Eviet op het ruiterpad, komt er ineens een pit bull achtige hond op me af gerend.. tanden bloot, blaffen grommen enz. vervolgens kwamen er nog 2 van die honden om Evita heen springen, naar haar hoofd/achterbenen springen dus Evita vond dat niet echt leuk en ging een beetje dribbelen. Ik had helaas geen zweep bij me dus kon niks doen, de vrouw deed niet eens de moeite om ze terug te roepen.. Ik kwam met geen mogelijkheid van die beesten af en Evita werd echt ongeduldig, ze houdt toch al niet van honden. Dus ik vroeg aan die vrouw (heel fout, ik weet het Bloos ) of ze voortaan niet beter die honden aangelijnd kon houden als ze niet luisteren..

nou.. dat heb ik geweten hahaha scheldpartij van die vrouw! Stoom uit je oren
Ik vertelde dat Evita al eens eerder aangevallen is en dat het wel eens einde paard kon betekenen als ze op een verkeerde plek gebeten wordt. Nou, mevrouw vertrouwde haar honden wel, (maar ik niet, en EVITA niet!) en ze zouden niet bijten (waar heb ik dat eerder gehoord?). Er stopte nog een wielrenner en die was het helemaal met mij eens haha!
Ik vroeg wat dan als mijn paard er vandoor zou gaan door die honden? Nou, dan had ik mijn paard niet onder controle en moest ik er niet mee gaan rijden...
sorry hoor Stoom uit je oren
wie heeft er nou z'n beesten niet onder controle? Ze horen gewoon niet op het ruiterpad, en ze horen al helemaal geen paarden/mensen aan te vallen.
Ik heb geprobeert om weg te rijden maar 1 van die honden heeft me nog een half rondje park gevolgd.. en die mevrouw maar roepen, "shiiiirleeyy"
Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:34

Sommige mensen Hamer

Weet niet of ik het al eerder heb verteld, maar ik zat ik een keertje op Lady en was een buitenritje aan het maken, kwam ik een twee-span friezen tegen, dus wij passeren elkaar, Lady groeide echt 5 meter geloof ik, nek erop etc, snuiven(ik stond stil) en die man gaat stil staan. Zegt hij: Staat jouw hengst ook ter dekking. Vind hem zo mooi.
Ik schoot in de lach en antwoordde: Tis een merrie, maar ze denkt dat ze soms een hengst is, zeker als ze andere paardjes ziet.
Moet er nog steeds om lachen.

Fieke...heel veel sterkte nogmaals Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:53

moossie schreef:
Binar schreef:

jaaa ikke ikke ikke; Moet je even aan [naam] vragen wanneer ze een date heeft Haha!

okee, jouw krijg ik nog wel Haha! Haha!

ik ga dus NIET met die 40+ op stap, mocht ie willen, zo'n lekker ding als ik Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken

fieke, heel veel sterkte morgen!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:58

Die twee weken zijn inderdaad voorbij gevlogen, maar zijn denk ik wel lang genoeg geweest. Haar been is nu behoorlijk warm en dik en af en toe lijkt het of ze een pasje onregelmatig loopt. Nu is het tenminste voorbij voordat ze veel pijn krijgt. Maar toch is het supermoeilijk. Bij alles wat je doet denk je: Dit is de laatste keer. Een laatste nachtzoen, een laatste keer uitmesten, een laatste keer poetsen..... En ze is zo superknuffelig de laatste dagen (is ze altijd wel, maar nu erger). Helemaal met haar hoofd tegen je aan hangen en zo een kwartier blijven staan. Elke keer als ik de gang inloop haar hummmetje (hinniken kan ze niet). Morgen hoor ik hem voor het laatst. Dan blijven er alleen een ijzer, een tand, een plukje staart, mooie foto's en een heleboel herinneringen......

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:21

Twinklebel schreef:
Die twee weken zijn inderdaad voorbij gevlogen, maar zijn denk ik wel lang genoeg geweest. Haar been is nu behoorlijk warm en dik en af en toe lijkt het of ze een pasje onregelmatig loopt. Nu is het tenminste voorbij voordat ze veel pijn krijgt. Maar toch is het supermoeilijk. Bij alles wat je doet denk je: Dit is de laatste keer. Een laatste nachtzoen, een laatste keer uitmesten, een laatste keer poetsen..... En ze is zo superknuffelig de laatste dagen (is ze altijd wel, maar nu erger). Helemaal met haar hoofd tegen je aan hangen en zo een kwartier blijven staan. Elke keer als ik de gang inloop haar hummmetje (hinniken kan ze niet). Morgen hoor ik hem voor het laatst. Dan blijven er alleen een ijzer, een tand, een plukje staart, mooie foto's en een heleboel herinneringen......

Fieke,

Morgen (vandaag) heel veel sterkte toegewenst met dit dierbare verlies.

John

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 08:25

Je bent wel heel eerlijk dat het lang genoeg heeft geduurd voor d'r en met zo'n min mogelijk pijn nog even heeft kunnen genieten van het mooie weer.

Heb even een gedichtje voor je geschreven (heb het nog nooit eerder gedaan)

Dit was je leven, hier was je thuis
Waar ben je gebleven, zo ver van huis
Ben je verdrietig, ben je bevrijd
Wat waren de jaren, die wij samen waren
een mooie tijd.
Met tranen in mijn ogen en groot verdriet wil ik zeggen:
Ik ben je kwijt en zoek naar je, in eeuwigheid.
En met een diepe buiging neem ik afscheid, strakjes...
van Tos, mijn kleine meid.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 08:53

Fieke heel veel sterkte straks Verdrietig ik zal aan je denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 09:28

ben nu eigenlijk op mijn stage maar kan me gewoon niet concentreren...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 10:04

Anique_Vaandrig schreef:
ben nu eigenlijk op mijn stage maar kan me gewoon niet concentreren...

Ik heb ook een raar gevoel vandaag.

Fieke heel veel sterkte Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 10:10

Ja het is idd heel raar.. ik ken Tos niet, maar voel me toch wel verdrietig Verdrietig
Fieke, we zullen vandaag aan je denken Ach gut