Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik maak ergens deze week nog foto's

Mijn moed voor zondag is helemaal weg..
Er stond een klein muurtje, 2 stoelen met balken ertussen, wat gewone hindernissen en later nog 1 hindernis met 1 blok van de muur eronder. Tivara was super kijkerig, zelfs de normale hindernissen vond ze ineens weer eng. Na 10000 keer aanrijden op de muur sprong ze eindelijk, en men noemt het in de kantine De kangaroo sprong
Heel fijn.. Daarna moesten we na het muurtje een stijltje springen, en ik had het al een paar keer gedaan, en ik rijd er weer op af en ik voel het mis gaan.. Ik kwam niet uit en zag dat ik recht voor de paal kwam, gelukkig dacht Tivara mee en kwam ze weer onder me en viel ik NET niet
Daarna nog wat andere hindernisjes gesprongen, ze was heel kijkerig, had vandaag helemaal geen balken
Wel wat weigeringen.. Aan het einde ging redelijk, maar niet van harte.. Maargoed, het was een goede oefening, zondag kijken we wel
Veeeel succes morgen...en heeeeel veeel plezier ook!!! 
Wij geven morgen samen gewoon een show hoe het dus NIET moet
Super veel succes morgen!
Maargoed, het is gewoon een goede oefening
Mijn moeder gaat waarschijnlijk filmen dus.. 

Daar ben ik dan
Trots en wel! Het liep een beetje uit, maar vond ik niet zo erg. 4 van de 7 mensen uit mijn groepje hadden afgemeld.. Even losgereden, al wat kleine sprongetjes genomen, was zeker niet ontevreden, ze sprong lekker
. Daarna parcour verkennen, Evy met Tivara gestapt.. De jury liep met ons mee en gaf ons aanwijzingen hoe we het beste konden rijden
. Daarna nog even gereden, moest buiten losrijden en het weer was echt bagger, maargoed..
Ik moest als laatste, Chantal en Jules waren geweest, dus was het mijn beurt
Ze vond het erg spannend en durfde eerst niet tussen de bakrand en de muur door, na even praten wel
Gegroet en begonnen. Hindernis 1: Steiltje met pionnen eronder; stoppen en toch maar springen (geen weigering). Hindernis 2: Steiltje met 2 pionnen aan de zeikant; sprong ze goed. Hindernis 3: Muur; ging halverwege al stil staan, even rustig er naartoe gestapt, even laten snuffelen, volte gereden en weer aangereden, heel twijfelend maar ze sprong wel. Hindernis 4: Steiltje met een blok van de muur eronder en een plant ernaast; stopt, springt toch met als resultaat een balk. Hindernis 5: Zelfde als hindernis 1 alleen vanaf de andere kant, ging goed. Hindernis 6: Steiltje met een plant ernaast; heel twijfelend maar ze sprong wel met een balk. Hindernis 7: Steiltje met 2 stoelen; twijfelend maar ging goed
. Toen hindernis 8, dat was dezelfde als hindernis 4 en daar had ik een balk, de parcour bouwers waren vergeten de balk er weer op te leggen
Dus toen mocht ik even stappen (en ademhalen want dat was ik duidelijk vergeten
) daarna verder, hindernis 8 ging goed, hindernis 9 was de muur weer vanaf de andere kant, twijfelend maar wel goed, hindernis 10 was nummer 2 vanaf de andere kant, sprong ze gewoon. Ik was dus dik tevreden! Had helemaal niet verwacht dat ze zo braaf zou zijn, zat helemaal te glunderen op Tivara 

Ik kom aangaloperen, Tivara stopt, ik zet me een beetje schrap om niet voorover te kukelen, springt ze ineens, dus ik vlieg uit het zadel, komt ze neer, zie je mij helemaal voorover klappen

Moeten zeker snel iets afspreken!