Verder ben ik helemaal hyper. We hebben zojuist eindelijk een bod gehad op ons huisje. Wow en nog hoog ook. Dus ik hoop vanavond te kunnen zeggen dat we het verkocht hebben.
Ja wel een beetje. Iemand die het nog niet bij de makelaar te koop heeft staan. Alleen is die keuken twee weken geleden afgefikt dus hij is nog het een en ander met zijn verzekering aan het regelen.
Gefeliciteerd! Het huisje waar jullie in geïntreseerd zijn is zeker in Heijen? Ik hoop voor jullie dat jullie het krijgen Hoe veel tijd heb je nu over om afscheid te nemen van jullie 'riante villa met 10 slaapkamers' ?:P
P.S.; ik heb vanochtend een auto geshopt En de hoefsmid is geweest voor Maicka; er was niets te zien aan de witte lijn, dus is ze wat bevangen betreft genezen verklaard!
pfffff.. ik vond er echt niks aan gisteren.. dat in de wei springen iedereen maar zeuren dat ik er persee overheen moest, maar ik ben al blij dat ik in de bak gewoon spring.. maarja volgende week bosritje, dat lijkt me dan wel weer leuk
Ik vond het voor de verandering eigelijk hartstikke leuk gisteren! Ik vond het zelfs niet erg dat Rakkertje een paar keer heel hard langs de hindernis ging. En omdat jij Janneke niet sprong en Natasha ook bijna niet, kon ik vaker achter elkaar! Goed voor mn zelfvertrouwen!
Ik heb trouwens vannochtend bij de Urena gereden, op Nappi! Was hartstikke leuk!
@ Wendy: Proficiat! @ Juut: heb je een auto gekocht?
Ja. Een kleine donker grijze Peugot. Voor de rest weet ik er nits van Hij rijdt in ieder geval goed. @ Janneke; sorry, maar ik was gewoon verbaasd dat je zelfs het kruisje niet wilde springen, terwijl ik je hindernissen van twee keer zo hoog heb zien nemen. En Liena gedroeg zich toch ook? Zelf vond ik het wel leuk, hoewel het ook soms eng was. Toen ik drie dubbelsprongen achter elkaar moest nemen was Simba wel érg enthousiast. En die boomstam; brrrr Vooral toen Natascha dat met de fries ging springen. Had ik nooit gedaan, als ik haar was. @ Emy; jij was goed!
haha leuk Juut, neem je um binnenkort mee naar de manege? maakt niet uit hoor, ik vond ton's opmerkingen heel irritant, zo van ooh jij hebt heel veel gedaan vandaag, of niet? ik heb niet gesprongen omdat ik dat in de wei gewoon niet aandurf, in de bak gaat het nu redelijk, en als het in de wei dan misgaat dan kan ik weer van vooraf aan beginnen.. gelukkig vond Claudia dat ook..als dezelfde hinderniss en in de bak hadden gestaan had ik het echt wel gedaan hoor.. maarja
@ Janneke; er zit en kern van waarheid in, ja. Als je er nog niet aan toe bent, moet je het idd niet doen. Hoewel ik wel denk dat je je er een keer over heen zou moeten zetten, want je kan het best! (Beter als meneer T. ) En als hij nog eens zo'n lekkere opmerking maakt, meld dan even luid en duidelijk dat jij liena tenminste goed aanvoelt, terwijl hij Winston op een onmogelijke manier over een dubbelsprong wilde wringen Bah, kan me echt boos maken over zijn opmerkingen, denkt dat hij zo geweldig is De laatste rit kom ik idd m'n brommobiel showen.
nee inderdaad, ik moet me daar ook wel een keer overheen zetten, geef ik je helemaal gelijk in.. maar gisteren na dat hij de hele tijd daarover bezig was enzo, had ik daar helemaal geen zin meer in, en dan lukt het toch niet.. ton vroeg voor het rijden nog aan mij wat voor paard winston was enzo, en hoe een martingaal om moest nog twee lessen ofzoiets en dan ging ie ook stoppen zei ie, om met dat 'verzorgpaard' wedstrijdjes te gaan rijden, ik volgde het iig niet helemaal.. maar je laatste les is over 2 weken toch? dan ben ik dr niet, heb een afscheidsfeestje van een vriendin.. helaas! maar ik zie hem vast toch nog wel een keer, of je moet ff een foto maken, ben wel heel benieuwd
volgende week wordt het heel erg mooi weer waarschijnlijk, wel lekker om dan het bos in te gaan, daarna kan ik twee weken niet rijden, de 24ste en de 1e niet, want als het goed is heeft mn broertje de eerste zijn diplomauitreiking
@Juut ja huisje staat inderdaad in Heijen. We zijn er al weken mee bezig en gisteren nog maar eens gebeld of ze nou al wat meer wisten gaan ze het ineens wel bij een makelaar te koop zetten
Ik was boos want ze zeiden iedere keer: nee jullie hebben eerste keus bla bla bla.
@Emy: mocht Mirjam je niet kunnen komen halen de 24ste, dan kunnen we misschien ook wel zondags gaan rijden ofzo? ik ga die les toch inhalen, maar daar hebben we het morgen wel ff over